دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

خرید هوشمندانه ی چتر ساحلی

chatr_saheli.jg

 با توجه به استفاده ی گسترده از چتر ساحلی بسیاری از تولید کنندگان اقدام به تولید انواع این محصولات نموده اند. استفاده از این محصولات در شرایط خاص، بازار بسیار گرمی را در بر خواهد داشت. امروزه افراد خلاق و هنرمند با استفاده از ایده های ناب و خارق العاده ی خود در جهت تولید و دوخت چتر ساحلی با خصوصیات منحصر بفرد، خواهند بود. این محصول در کلیه فصلهای سال از بازار گرمی برخوردار خواهد بود. موارد استفاده ی وسیع از این محصول، بسیار مورد توجه خواهد بود. این محصولات دارای تنوع بسیار زیادی هستند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت: 


انواع چتر ساحلی :
این چترها با نام چترهای ساحلی تولید و به فروش خواهند رسید. البته موارد استفاده ی اصلی و مهم آنها در ساحل خواهد بود. اما با توجه به طراحی های خارق العاده استفاده از این محصولات در بسیاری از مکان های دیگر نیز قابل توجه بوده است. با گسترش علم و فناوری، امروزه شاهد استفاده ی وسیع از این محصولات خواهیم بود. اما انواع این محصولات از طریق تولید کننده چتر ساحلی امکان پذیر می باشد. اغلب تولید کنندگان با توجه به خواسته ی مشتریان اقدام به ابداع طرح های منحصر بفرد و خلاقانه خواهند نمود. برخی از انواع این محصولات به شرح زیر می باشند :
• چتر ساحلی برقی :
یکی از زیر مجموعه های فروش چتر ساحلی، محصولات برقی آنها خواهد بود. این محصولات به عنوان سایبان های چتری شناخته می شوند. طراحی این نوع از محصولات بسیار منحصر بفرد می باشد. این محصولات به راحتی و به صورت برقی باز و بسته می شوند. این محصولات قابلیت حمل و نقل نخواهند داشت. موارد استفاده از این محصولات اغلب بالکن منازل و همچنین حیاط ویلاها خواهد بود. استفاده از این محصولات بیشتر به صورت اختصاصی می باشد. برخی از کافی شاپ ها نیز با توجه به خصوصیات مورد توجه این چترها، اقدام به استفاده از آنها خواهند نمود.
• چتر ساحلی قابل حمل :
یکی دیگر از این محصولات ، چترهای قابل حملی می باشد که به راحتی در هر مکانی قابل استفاده خواهند بود. موارد استفاده از این محصولات اغلب کنار ساحل می باشد. این محصولات به دلیل برخورداری از ابعاد کوچک به صورت اختصاصی، استفاده می شوند. متریال ساخت آنها بسیار ایده آل و با کیفیت است. این محصولات از تنوع رنگ بسیار بالایی برخوردار می باشند. قیمت چتر ساحلی قابل حمل نسبت به مابقی محصولات بسیار مناسب تر خواهد بود. البته برخی از این محصولات نیز با توجه به کیفیت و ابعاد متنوع از قیمت تمام شده ی بالاتری برخوردار هستند. این محصولات از جمله کالاهای پرفروش محسوب می شوند.
• سایبان چتری :
استفاده از این محصولات در برخی از موارد به عنوان سایبان نیز بسیار مناسب و ایده آل خواهد بود. سایبان های چتری اغلب برای استفاده ی عموم تولید خواهند شد. استفاده از این سایبان ها در بسیاری از مکانها بسیار ایده آل می باشد. این محصولات از مقاومت بالایی نسبت به انواع بارش ها و همچنین نور خورشید برخوردار هستند.

راهنمایی برای خرید چتر ساحلی :
اگر شما به دنبال خرید هوشمندانه در هر زمینه ای از کالاها و خدمات هستید، می توانید با جمع کردن اطلاعات و دقت به برخی از عوامل خرید بی نظیری را تجربه نمایید. در خرید چتر ساحلی توجه به برخی از موارد بسیار مهم و ضروری خواهد بود.
 مهمترین عامل در خرید این محصولات، توجه به فاکتور قیمت می باشد. بسیاری از افراد به دنبال تهیه چتر ساحلی ارزان قیمت می باشند. برای این منظور ، به جای اینکه اقدام به خرید کالاهای بی کیفیت و نامناسب نمایند، بهتر است از مکان هایی که فروش عمده چتر ساحلی را بر عهده دارند، خرید کنند. با این روش می توانند خرید با قیمت مناسبی را تجربه کنند.
 کیفیت متریال تولید و همچنین دوخت چتر ساحلی بسیار مهم و قابل توجه خواهد بود. برخی از محصولات از کیفیت بسیار پایینی برخوردار می باشند. از این رو در مواجه شدن با بارش سنگین و یا آفتاب شدید دچار آسیب دیدگی جبران ناپذیری خواهند شد.
 وسایل جانبی که برای این چترها در نظر گرفته می شود، باید از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار باشد. حمل و نقل آسان، باز و بسته کردن چتر در مواقع لزوم، قابلیت جابجایی مناسب، دوام و ماندگاری ایده آل در بادهای شدید از جمله موارد مهم در خرید این محصولات خواهند بود.
اهمیت استفاده از سایبان برزنتی مغازه
کارخانه تولید پارچه کانتینری
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat