دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

کارخانه تولید پارچه کانتینری

tolid_parche_cantineri.jpg

این نوع از پارچه ها دارای نام های دیگری مانند برزنت کانتینری، مشمع کانتینری، چادر ترانزیتی و... است. این پارچه نیاز انسان ها برای ایجاد روکش به منظور پوشش های مختلف روی دیوارها، تولید چادرهای مسافرتی، چادر ماشین، سایبان و... را برطرف کرده است.

برای تولید پارچه کانتینری تولید کننده باید به انواع آن و این که این نوع پارچه برای چه کاربردی مورد نظر است، دقت داشته باشد.

انواع پارچه کانتینری
این نوع پارچه با توجه به ویژگی های مختلف آن انواع مختلفی دارد و هر کدام کاربردهای ویژه خود را دارا می باشند. این نوع چادرها و روکش ها با توجه به انعطاف پذیری و فرم دهی بالا و استفاده و کاربرد آسانی که دارد باعث شده تا استقبال زیادی از آن به عمل آید.
یکی از انواع این چادر یا پارچه که توسط فروشنده در پخش پارچه کانتینری به فروش می رسد، کانتینری پی یو می باشد. این نوع دارای ویژگی هایی از جمله تنوع در رنگ، نوع، وزن، تراکم و نوع بافت می باشد. همچنین در مقابل عوامل شیمیایی و فیزیکی مختلف مانند اسیدها مستحکم بوده و سطح کشش و نقطه شکست آن بالا است. منعطف، نرم، ضد حساسیت و بسیار سبک می باشد. به دلیل سبک بودن آن بیشتر برای پوشش های دیواری و سقف سبک، روکش کالا، چادر ترانزیتی و اتومبیل و همچنین چادر مسافرتی مورد استفاده قرار می گیرد.
یکی دیگر از این چادرها، پارچه های ضد آتش می باشد. این نوع نیز دارای تنوع در رنگ و وزن و... بوده و در برابر آتش سوزی مطابق با استانداردهای بین المللی مقاومت بسیار بالایی دارد. برای فروش پارچه کانتینری از این نوع باید به خاصیت ضد آتش بودن آن دقت کرده و در مواردی که نیاز به ضد حریق بودن دارد مانند چادرهای مربوط به آتش نشان ها و یا لباس های آتش نشانی استفاده کرد.
یکی از انواع این پارچه، چادرهای برزنتی ضد باکتری هستند. این نوع خاصیت آنتی باکتریال و ضد کپک دارند. همچنین در مقابل حمله حشرات موذی مانند موریانه بسیار مقاوم می باشند. برای خرید پارچه کانتینری از نوع آنتی باکتریال بهتر است به کاربردهای آن مانند استفاده در کاورهای بیمارستانی و بهداشتی، پوشش مخزن های مواد شیمیایی، پوشش دهی مناسب برای تجهیزات و محموله های بهداشتی برای حمل و... دقت کرد.
کانتینرهای ضد آب از موارد دیگری هستند که در مقابل اشعه ماورا بنفش بسیار مقاوم هستند. این نوع از روکش های ضد آب جایگزین مناسبی برای روکش های کنفی هستند. نسبت به وزن مناسب و سبکی که دارند اما بسیار مقاوم و مستحکم می باشند. همچنین از هر دو طرف پارچه قابل استفاده می باشند. در مناطق مرطوب و شرجی این نوع پارچه بسیار کاربرد دارد. برای چادر ترانزیتی، چادر کالسکه ای، چادرهای بنری، عایق برای سازه های عمرانی و جلوگیری از اتلاف انرژی، ساخت روکش در صنایع خودرو، کشتی و قطار و... مورد استفاده قرار می گیرند.
مشمع کانتینری پی وی سی نیز نوع دیگری است که تمام ویژگی های سایر پارچه های ذکر شده را دارا می باشد. همچنین از آن می توان برای چادرهای مسافرتی، اتومبیل، ترانزیتی، سایبان و... استفاده کرد.

کاربردهای پارچه کانتینری
یکی از مهمترین کاربردهای این پارچه در صنایع حمل و نقل و برای حفاظت از بارهای مختلف ماشین های باربری مانند بار سیمان و... جهت جلوگیری از آسیب به بار در شرایط آب و هوایی مختلف می باشد.
همچنین این پارچه روکش مناسبی برای مراقبت از ماشین آلات صنعتی مختلف در مقابل گرد و غبار و باران و... در هنگام حمل می باشد. در پوشش های ساختمانی، سایبان سازی، سازه های بادی در شهربازی ها، جهت تهویه هوا در معادن مختلف از کاربردها و مزیت های چادرهای کانتینری نمی توان چشم پوشی کرد.
همچنین در کف سازی های مختلف مانند عایق سازی استخرهای پرورش ماهی و یا تولید وسایل ورزشی مانند تشک کشتی، کیسه بکس و... می توان از این نوع پارچه استفاده کرد.
برای اطلاع از قیمت پارچه کانتینری و رسیدن به پارچه کانتینری ارزان بایستی به ابعاد مورد استفاده، نوع و کاربرد آن دقت کرد.
باید در انتخاب فروشگاه پارچه کانتینری، فروشگاهی را پیدا کرد که این محصول را به صورت عمده و با قیمت مناسب تولید و عرضه کند.
فروش عمده پارچه کانتینری باعث می شود تا افراد در انتخاب رنگ های متنوع این نوع پارچه و میان تولیدکنندگان مختلف حق انتخاب داشته و آزادانه انتخاب کنند تا بتوانند با صرف هزینه کمتر با کیفیت ترین جنس را داشته باشند.
خرید هوشمندانه ی چتر ساحلی
چاپ چادر ترانزیتی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat