دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

آشنایی با آلاچیق چادری

ashnae-ba-alachigh-chadori.jpg آلاچیق چادری

حتما تا به حال نامی از آلاچیق شنیده اید و یا آن ها را در پارک ها و فضاهای سبز دیده اید. اما آلاچیق چادری گونه ای از انواع آلاچیق ها به شمار می آید که در این بخش سعی بر معرفی و آشنایی با این نوع از آلاچیق ها داریم. پس با ما همراه باشید تا ضمن معرفی آلاچیق پارچه ای مختصری در خصوص قیمت آلاچیق پارچه ای، خرید و فروش آن و نیز نحوه ساخت و طراحی این نوع از آلاچیق ها ارائه سازیم تا تمامی نکات و اطلاعات لازم را در این باره به سمع و نظر شما برسانیم.

آشنایی اولیه با آلاچیق چادری
آلاچیق پارچه ای به واقع یک فضایی نیمه باز به شمار می آید که جنبه تفریحی دارد تا شما بتوانید با ورود به فضاهای سبز و اماکن تفریحی مختلف از آن ها به عنوان یک سایه بان یا سر پناهی مطمئن و زیبا به خوبی بهره مند شوید و یک قیلوله مناسب و شایان توجهی را در کنار دوستان و آشنایان خود سپری کنید و از گذراندن وقت خود در زیر این نوع از سایه بان ها در مراکز تفریحی – گردشگری لذت ببرید. عمده مصرف آلاچیق های چادری به منظور استفاده آن ها در پارک های عمومی در سطح شهرها و به ویژه شهرهای توریستی و مسافرپذیر، فضاهای سبز و بزرگ، استراحتگاه موقت برای نشیمن گاه عابران و... می باشد که شکل و شمایل زیبا و چشم نواز آن ها سبب استقبال طیف وسیعی از مردم به آن ها شده است.

خرید و فروش آلاچیق چادری
در صورتی که قصد خرید آلاچیق چادری را دارید؛ می بایست به یک سری اطلاعات از جمله قیمت آلاچیق چادری، مرکز فروش آلاچیق چادری ارزان قیمت و با کیفیت و نیز کلیه مراحل ساخت و اجرای آلاچیق چادری مطلع گردید تا با اطلاع داشتن از این نکات آلاچیق مورد نظر خود را خریداری نموده و از آن ها به خوبی در مصارف مختلف با توجه به انواع مختلف آن استفاده به عمل آورید. از دیگر مسائلی که پیش از خرید این نوع از آلاچیق ها بسیار با اهمیت می باشد؛ سایز آن هاست که بسته به نیاز شما تعیین می شود تا شما ابعاد مورد نظر خود را پیش از طراحی آلاچیق چادری به متولیان امر و طراحان سپرده تا بر حسب ابعاد شما، سازه به کار گرفته شده در آن و نیز جنس و رنگ به دلخواه شما در نهایت آلاچیق چادری مورد نظر را برای شما ساخته و آن را در اختیار شما قرار دهند تا با به کار گماردن آن ها در فضاهای سبز و پارک های عمومی سطح شهر رنگ و لعابی نو به شهر خویش ببخشید.

نکات مهم در ساخت آلاچیق چادری
ساخت آلاچیق چادری نیاز به یک معماری منحصر به فرد دارد که با طراحی های خاص و منحصر به فرد خود بهترین نوع آلاچیق ها را ساخته و آن را در اختیار شما قرار دهد. از آن جایی که ساخت آلاچیق چادری می تواند یکی از متداول ترین نوع سازه های پوسته نازک به شمار آید؛ می توان گفت ساخت این نوع از آلاچیق ها نیز از جمله مقرون به صرفه ترین و زیباترین نوع آلاچیق ها یا سایه بان های مختلفی است که شما می توانید از وجود آن ها به خوبی بهره مند شوید. وزن کم به کار گرفته شده در این نوع از سایه بان های چادری خیلی زود به محبوبیت های آن ها افزوده است. در ساخت آلاچیق چادری به مسائلی از جمله: بازتابندگی آن ها، سازگار بودنشان با محیط زیست، طراحی و معماری های منحصر به فرد، زوایای خورشید و سطح سایه بیشتر، جریان هوای محیط و تهویه نمودن فضای مورد نظر، موقعیت لنگرگاه، جلوگیری به عمل آوردن از آب گرفتگی، نوع ثابت و متحرک بودن آن ها، نوع پارچه مورد استفاده شده در ساخت آلاچیق چادری و... توجه و اهتمام ورزیده می شود. کلیه این نکات و عوامل را یک طراح متبحر و حاذق بسته به تخصص و کوله باری از تجربه به خوبی رعایت می کند و نسبت به تمامی این عوامل و عناصر و نیز موارد دیگر در این حیطه کاری کاملا احاطه دارد تا در نهایت با ساخت آلاچیق چادری با کیفیت و در عین حال با قیمت مقرون به صرفه بستری را برای همشهریان و هموطنان خود فراهم کند که بتوانند از وجود این سایه بان های چادری به منظور تفرجگاه یا مرکزی تفریحی به خوبی استفاده کنند.
برزنت بهتر است یا پلی‌استر؟
قیمت عمده انواع پارچه ترانزیتی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat