دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

شناخت پارچه برزنت نظامی

parche_nezami.jpg

پارچه برزنت معمولاً با الیاف کرباس، پلی استر و پلی اتیلن تولید می‏شود. این پارچه‌ها به دلیل آنکه از دوام و استحکام زیادی برخوردار هستند کاربردهای مختلفی دارند.

کاربردهای پارچه برزنت شامل استفاده در حوزه نظامی، در تولید چادر مسافرتی و چادر اسکان ضد باران، برای تولید کیف‏ها و کو‏له‏های ضد آب، سایه بان‏ها، روکش کامیون‏های کانتینری و انواع ماشین‌های باری و روکش حفاظت از کالای موجود در انبارها است. بنابراین یکی از کاربردهای پارچه‌های برزنت در حوزه نظامی است. در واقع پارچه برزنت نظامی یکی از انواع پارچه برزنت است. در ایران پارچه برزنت از جمله پارچه برزنت نظامی در بیشتر شهرها از جمله تهران، اصفهان و شیراز تولید می‏شود؛ بنابراین این نوع پارچه به راحتی و با قیمت مناسب در دسترس مشتریان در سراسر کشور است. ویژگی عام و کلی تمام پارچه‏ های برزنت استحکام و ضخامت آن است. این پارچه با وجود ضخامت زیاد بسیار انعطاف پذیر است. معمولاً پارچه برزنت به دو شکل پنبه‏ای و پلی استر تولید می‏شود. اما الیاف پارچه برزنت نظامی معمولاً ترکیبی از ویسکوز و پلی استر است. پارچه برزنت نظامی ویژگی‏های خاصی نسبت به سایر پارچه‌های برزنت دارد. خصوصیات پارچه برزنت نظامی شامل:
• ضخامت و دوام بیشتر نسبت به سایر پارچه‌های برزنت
• قابلیت تعمیر در صورت خراب شدن
• عدم نفوذ مایعات
• مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش
• مقاوم در برابر باکتری و پوسیده شدن
از پارچه برزنت نظامی در دوخت چادرهای نظامی، کوله پشتی نظامی، بارانی نظامی برای فصول سرد، مناطق سردسیر و تهیه تجهیزات نظامی استفاده می‏شود.

بررسی قیمت پارچه برزنت نظامی
قیمت پارچه برزنت نظامی با توجه به جنس و نوع الیاف ضد آب بکار رفته در آن متفاوت است. جنس اکثر پارچه‏های برزنت نظامی با الیاف ضد آب و پلی استر است. اگر بخواهیم به تفکیک عوامل تأثیر گذار بر روی قیمت پارچه برزنت نظامی را بررسی کنیم، این عوامل شامل موارد زیر است:
1- فروش این نوع پارچه به صورت رولی، توپی یا کیلویی دارد. معمولاً قیمت پارچه برزنت کیلویی از دو نوع دیگر کمتر است.
2- وجود لایه ضد اشعه ماورا بنفش باعث افزایش قیمت پارچه برزنت نظامی‏ می‏شود.
3- اگر پارچه برزنت ضد آب باشد قیمت آن نسبت به انواع دیگری که ضدآب نیستند بالاتر است.
4- نخی بودن الیاف نیز در قیمت پارچه برزنت تأثیرگذار است.
علاوه بر این در بازار، پارچه برزنت نانو یکی از پر طرفدارترین انواع پارچه‏های برزنت است که علاوه بر محکم بودن، خاصیت ضد آب نیز دارد. افرادی که قصد خرید پارچه برزنت نظامی را دارند می‏توانند با مراجعه به مراکز فروش مستقیم، با قیمت بسیار مناسب و به قیمت عمده پارچه برزنت نظامی را خریداری کنند. این نوع پارچه‌ها با توجه به انواع مختلفی که در بازار موجود هستند قیمت‌های متفاوتی نیز دارند. نمایندگی‏های فروش پارچه برزنت نظامی به‌طور مستقیم، عهده دار فروش عمده پارچه برزنت نظامی نیز هستند. این نمایندگی‏ها فروش عمده پارچه برزنت نظامی را بدون واسطه و با قیمت بسیار پایین‌تر از سایر فروشگاه‌ها انجام می‏دهند. فروش عمده پارچه برزنت نظامی از سوی نمایندگان فروش، امکان فروش پارچه برزنت نظامی ارزان قیمت را برای مشتریان فراهم کرده‌اند تا از این طریق موجب کاهش بار هزینه بر روی مشتریان شده‏اند و مشتریان به دور از دست واسطه‏ها و مستقیم از تولید کننده، پارچه برزنت را خریداری کنند.

فروش پارچه برزنت نظامی در انواع مختلف در بازار انجام می‏شود که شامل:
1- پارچه شمعی
2- پارچه کانتینری
3- پارچه ترانزیتی
4- پارچه کیفی
5- پارچه ضد آب
6- پارچه شمعی
پارچه برزنت نظامی با عرض‏های 100، 150 و 200 سانتی‌متر در بازار موجود هستند. همچنین این نوع پارچه‌ها بین وزن‏های 220 تا 740 گرم در هر متر مربع هستند. عرض پارچه برزنت نظامی و همچنین وزن آن دو عامل تعیین کننده در قیمت پارچه برزنت نظامی است. از انواع پر کاربرد پارچه برزنتی، پارچه برزنت نخی و کانتینری است. این نوع پارچه‏های برزنتی سبک تر و از انعطاف پذیری بالایی برخوردارند. پارچه برزنت نظامی ارزان قیمت دو ویژگی دارد، اول آنکه پارچه برزنت نظامی ارزان قیمت ضد آب نیست و دوم آنکه این نوع پارچه برزنت نظامی نسبت به سایر پارچه‏های برزنت نظامی سبک‏تر است. به‌طور کلی هنگام خرید پارچه برزنت نظامی باید به این نکته توجه داشته باشید که چه فاکتورهایی برای شما اهمیت دارد و پارچه برزنت نظامی را برای چه کاربردی لازم دارید. هنگامی که پارچه برزنت را با توجه به کاربردی که نیاز دارید خریداری می‌کنید، در واقع بهترین خرید پارچه برزنت نظامی را انجام داده‌اید.

پارچه سازه کششی چه ویژگی هایی دارد؟
برزنت ضد آب و آفتاب
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat