دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه سازه کششی چه ویژگی هایی دارد؟

parche_saze_kesheshi.jpg

خوب وقتش رسیده که به سوال کلیدی و مهم پارچه سازه کششی چه ویژگی هایی دارد، پاسخ دهیم.

به طور کلی، سازه پارچه ای وقتی به کار می رود که فردی و یا حتی شهرداری می خواهد فضایی ایجاد کند که اولا زیر سایه باشد، دوما از زیبایی و نورپردازی و ویژگی های بصری و دیداری و زیباشناختی برخوردار باشد.
اجرای سازه کششی، در واقع وقتی با موفقیت به اتمام می رسد که با دانش و مهارت بالا تمامی نکات در هنگام خرید پارچه سازه کششی انجام شود.
پارچه های سازه کششی مرغوب بنا از این محصول ویژگی ها و مشخصاتی دارد که در این جا ما به مواردی از آن ها اشاره می کنیم:
• پارچه سازه کششی باید در مقابل باد و باران و سیل و در کل نفوذ آب مقاوم باشد؛ اصطلاحا ضدآب باشد و با هر بادی شدید سازه تخریب نشود.
• برای طراحی سازه کششی و ساخت سازه کششی بسیار مهم است که پارچه سازه کششی که استفاده می شود، ضد حریق باشد؛ فرض کنید در پارکی، شهرداری با استفاده از سازه کششی، فضایی مانند آلاچیق برای مردم فراهم کرده، اگر این پارچه ها ضد حریق نباشند، با کوچکترین سهل انگاری در حین آتش روشن کردن ممکن است آتش بگیرند و تخریب شوند.


با اجرای سازه های کششی آشنا شوید.
قبل از انجام هر کار و پروژه ای لازم است که آشنایی اولیه و کسب دانش اجمالی در مورد آن بدست بیاید؛ در مورد طراحی و ساخت سازه های کششی، قبل از شروع کار، بهتر است با اجرای سازه های کششی آشنا شوید.
اجرای سازه های کششی، برای نمایشگاه ها، همایش ها و مراکز تفریحی و ... بسیار مناسب است.
خرید پارچه سازه کششی، با توجه به همه گیری که امروزه در شهر های بزرگ به ویژه تهران دارد، کار سخت و نشدنی نیست که بدون شک تاثیر مستقیمی بر قیمت پارچه سازه کششی نیز دارد.
اجرای این کار معمولا به دست طراحان حرفه ای معماری و کسانی که از جنس پارچه و سازه و نوع مواد به کار رفته در آن و بسیاری چیز های دیگر، خبر دارند، انجام می شود.



12 مزایا طراحی سازه کششی را بدانیم.
استفاده از طراحی سازه کششی مزایایی دارد که دانستن آن ها خالی از لطف نیست.
1. این سازه های کششی با سرعت بسیار بالاتری نسبت به سازهای غیر موقت و از جنس مصالح ساختمانی، ساخته می شوند.
2. پارچه سازه کششی به همراه طراحی های حرفه ای و نورپردازی های فوق العاده و مدرن، چشم اندازی بی نظیر برای هر بیننده ای رقم می زند.
3. ضدآّب بودن، ضد حریق بودن، و جنس خوب پارچه های سازه کششی اطمینان خاطر نسبتا بالایی به طراح این پروژه ها می دهد.
4. برای ساخت سازه های کششی و پارچه ای، بسته به نوع استفاده و کاری که می خواهید انجام دهید، انواع پارچه با ضخامت های متفاوت به فروش می رسد.
5. استفاده از این سازه ها، می توان گفت ایده ای نو و مدرن است، که زیبایی و جلوه ای متفاوت دارد.
6. سازه کششی می تواند حتی برای منازل و خانه های ویلایی گزینه مناسب و منحصر به فردی باشد.
7. هدف اصلی این استفاده از سازه پارچه ای، که همان ایجاد سایه است، در فصل گرما و تابستان امکان برگزاری نمایشگاه ها و مراسم ها را به راحتی فراهم می کند؛ زیرا با قرار گرفتن در این سازه ها از گرما و نور خورشید در امان می مانید.
8. قیمت حاصل می شود که برف و آب روی این پارچه ها نمی ماند و حالت سقف شیروانی دارد.
9. در بسیاری از کشورها، ساخت و طراحی سازه های موقت پارچه ای در کنار سواحل و پارک ها و به طور کلی فضای عمومی شهر رواج دارد.
10. تنوع در طراحی این پروژه ها، امکان انتخاب انواع طرح را به افراد میدهد؛ طرح های قله ای، خیمه ای، اکتان و ... از جمله طرح های شگفت انگیز این کار هستند.
11. پارچه هایی که در این گونه پروژه ها استفاده می شود، اکثرا در مقابل اشعه های مضر خورشید مثل فرابنفش مقاوم هستند.
12. با گذشت زمان، و پیشرفت فناوری ساخت این نوع سازه می تواند حتی با هزینه ای به صرفه و کم تر از آن چه فکر می کنید اتفاق بیفتد.

خرید پارچه سازه کششی ارزان قیمت در بازار تهران
خرید پارچه سازه کششی ارزان قیمت در بازار تهران، کاری است که بسیاری از طراحان پروژه های بزرگ سازه کششی در سراسر ایران انجام می دهند.
با توجه به تولید بالای این محصول در پایتخت و فروش عمده پارچه سازه کششی، طبیعی است که قیمت آن نسبت به شهرستان ها مناسب تر باشد.
فروش پارچه سازه کششی، برای فروشندگان این محصول در تهران، به علت شناخت و استفاده بیشتر، پرسود تر از شهر های کوچک به حساب می آید.

قیمت عمده انواع پارچه ترانزیتی
شناخت پارچه برزنت نظامی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat