دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

خرید پارچه ترانزیتی برای شهربازی

Buy-transit-fabric-for-amusement-supplies

 خرید پارچه ترانزیتی برای شهربازی ها مزیت های زیادی دارد و باعث می شود تا زیبایی شهربازی ها و امنیت کودکان چندین برابر شود. 

برزنت های ترانزیتی در رنگ های متنوعی تولید می شود تا علاوه بر ایجاد حس شادی و انرژی به کودکان در شهربازی در تولید انواع لوازم شهربازی مانند قلعه های شادی مورد استفاده قرار گیرد.

فروشگاه دنیای چادر از بهترین مراکز فروش و ارائه دهنده انواع پارچه های ترانزیتی و لوازم پارچه ای شهربازی به سراسر کشور می باشد. 

 معرفی پارچه های ترانزیتی

پارچه های ترانزیتی نوعی از پارچه برزنت هستند که به نام برزنت کانتینری نیز شهرت دارند و در بسیاری از صنایع مانند ساخت سوله، تولید چادر مسافرتی و... مورد استفاده قرار می گیرند. 

این پارچه ها را از موادی همچون نخ پنبه ای و یا الیاف های مصنوعی مانند مواد پلی آستر تولید می کنند. ضخامت آن ها می تواند متفاوت باشد و از یک لا تا شش لا می توانند لایه های مواد بر روی یکدیگر قرار بگیرند. پارچه های شش لا از نمونه های بسیار ضخیم پارچه برزنت ترانزیتی هستند که مقاومت آن ها بالاست.

اگر علاقه مند هستید تا در ارتباط با پارچه های ترانزیتی بیشتر بدانید، پیشنهاد می کنیم مطلب پارچه ترانزیتی چیست و چه کاربردهایی دارد؟ درا مطالعه نمایید.

 کدام پارچه ترانزیتی را برای شهربازی خریداری کنیم؟

در شهربازی ها باید از پارچه هایی نرم و مقاوم استفاده شود تا امنیت کودکان را تامین کنند و والدین بتوانند با خیالی راحت کودکان خود را به شهربازی  بیاورند. به همین علت از پارچه ترانزیتی یا انواه پارچه برزنت برای ساخت وسایل شهربازی استفاده می کنند.

پارچه های ترانزیتی نسبت به برزنت های شمعی و ... از مقاومت بالاتری برخوردارند و برای تولید این بازی ها گزینه مناسب تری هستند. علاوه بر موارد گفته شده برزنت ترانزیتی جرو مقاوم ترین پارچه ها برای شهربازی محسوب می شود.

اگر شما هم صاحب شهربازی هستید و می خواهید پارچه ترانزیتی را خریداری نمایید تا امنیت مشتریان خود را تامین کنید، پیشنهاد می کنیم رنگ های شاد آن را جزو اولویت قرار دهید تا بر زیبایی شهربازی شما بیفزاید.

 چرا از پارچه های ترانزیتی برای تولید لوازم بازی پارک ها و شهربازی استفاده می شود؟

 در زیر مواردی را برای شما بیان می نماییم که به شما بگوییم خرید پارچه ترانزیتی برای لوازم شهربازی چه مزایایی را به همراه دارد.

  • پارچه های ترانزیتی طول عمر بسیار بالایی دارند و تا سالیان سال می توانند برای شما کار کنند. با یک بار هزینه و خرید پارچه ترانزیتی برای لوازم شهربازی ، از هزینه های مجدد برای آن بی نیاز خواهید بود.
  • این پارچه ها پاره نمی شوند و امنیت کودکگان را درون شهربازی تامین می کنند 
 فواید پارچه های ترانزیتی برای شهربازی ها
  • پارچه های مورد استفاده برای لوازم بازی کودکان بایستی دارای رنگ هایی شاد باشند تا فضای بازی را برای بچه ها به محیطی شاد تبدیل نماید. رنگ های قرمز، زرد و ... در این پارچه ها شور و هیجان را به کودکان منتقل می کند.
  • این پارچه ها ظاهر خود را در طول سالیان حفظ می کنند.
  • نصب پارچه ترانزیتی آن ها بسیار ساده است و توسط خودتان می تواند انجام پذیرد.
  •  خرید پارچه ترانزیتی

     خرید پارچه ترانزیتی برای لوازم شهربازی از طریق بسیاری از مراکز فروش و فروشگاه های برزنتی سراسر کشور امکان پذیر است. اما اگر به دنبال یک مرکز خرید حرفه ای و مجرب در زمینه فروش، طراحی و نصب انواع محصولات برزنتی و لوازم شهربازی می گردید، مجموعه دنیای چادر بهترین گزینه برای شماست. 

    به راحتی می توانید از طریق مراجعه حضوری به فروشگاه دنیای چادر یا به صورت آنلاین و وب سایت اینترنتی آن، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود در ابعاد و اندازه های مورد نیاز نمایید.

    دنیای چادر با کم ترین قیمت، انواع پارچه های ترانزیتی را برای ساخت لوازم شهربازی در اختیار شما قرار می دهد و با این فروشگاه می توانید خریدی مطمئن را با بهترین قیمت ها و بالاترین کیفیت تجربه نمایید.

    پیشنهاد برای مطالعه:

    پارچه ضد آب برزنت ترانزیتی با قیمت ارزان

    سخن پایانی

    امروزه استفاده از پارچه های ترانزیتی یا پارچه کانتینری برای انواع محصولات بسیار متداول گشته است. از جمله محصولاتی که می توان با این پارچه تولید نمود، انواع لوازم پارچه ای شهربازی است. 

    با فروشگاه دنیای چادر همراه باشید تا بهترین پارچه های ترانزیتی و برزنتی را برای وسایل شهربازی و دیگر تجهیزات مورد نیاز خود خریداری نمایید.

    آیا پارچه ترانزیتی امکان بازیافت دارد؟
    روش استفاده از سازه پارچه ای

    مطالب مرتبط

     

    نظرات

    اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
    عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
    مهمان
    شنبه, 01 ارديبهشت 1403

    By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

    دنیای چادر در یک نگاه

    مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

    اطلاعات بیشتر

    ما اینجا هستیم

    Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat