دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش اینترنتی پارچه برزنتی

tarpaulin_fabric.jpg

پارچه برزنتی به نوعی از پارچه های ضد آب گفته می شود که معمولا از جنس کرباس یا پلی استر هستند. این پارچه ها، جنسی خشن، ضخیم، مستحکم و منعطف دارند و از آن ها استفاده های فراوانی می شود. از جمله کاربرد های آن می توان به استفاده از آن در تولید چادر، کاور و ... اشاره نمود. فروش اینترنتی پارچه برزنتی یکی از راه های آسان خرید این نوع پارچه ها می باشد. پارچه های ضد آب خود به سه دسته تقسیم می شوند. پارچه های گورتکس، پارچه های برزنت و پارچه های شمعی سه دسته اصلی پارچه های ضد آب را تشکیل می دهند. پارچه های برزنتی جزء قدیمی ترین انواع پارچه های ضد آب میباشند که امروزه خرید و فروش آن ها، از جمله فروش اینترنتی پارچه برزنتی بسیار رونق گرفته است. این نوع پارچه ها، به دلیل مقاومت بالایی که دارند و همچنین کاربردی که در تولید انواع محصولات مختلف از جمله کاور ضد آب و چادر دارند، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا درباره فروش اینترنتی پارچه برزنتی و انواع مختلف آن توضیحاتی را ارائه دهیم. با ما همراه باشید. 


انواع پارچه های برزنت در فروش پارچه برزنتی
پارچه های برزنتی انواع گوناگون دارند و به چند دسته تقسیم می شوند که هرکدام کاربرد خاص خود را دارا می باشد. خرید و فروش اینترنتی پارچه برزنتی یکی از آسان ترین راه های خرید و فروش این نوع پارچه ها می باشد. مشتریان و خریداران پارچه های برزنتی در هنگام خرید از درگاه های اینترنتی بایستی توجه داشته باشند که کدام نوع پارچه برزنتی مد نظر آن ها می باشد. همان طوری که گفتیم، پارچه های برزنتی به چند دسته اصلی تقسیم می شوند. این دسته ها شامل موارد زیر می باشند:
1-برزنت پوششی: این نوع از برزنت، معمولا برای روکش کالاها، اتومبیل ها، تریلرها، کامیون ها، سقف سوله، آلاچیق و سایبان و ... مورد استفاده قرار می گیرند. سه دسته اصلی برزنت پوششی شامل برزنت موادی، برزنت خطی و برزنت کانتینری یا مشمایی می باشند.
2- برزنت چادری: این نوع برزنت بیشتر برای تولید چادر های مسافرتی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از پر استفاده ترین انواع پارچه های برزنتی در خرید و فروش اینترنتی پارچه برزنتی، برزنت چادری می باشد. این نوع برزنت معمولا در دو نوع طرح دار و ساده تولید می شود.
3- برزنت کیفی: این نوع از برزنت، در تولید کیف و ساک، چمدان، کاور، کوله و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید و فروش اینترنتی پارچه برزنتی
فردی که قصد خرید پارچه در بازار دارد، ممکن است زمان زیادی را صرف گشتن به دنبال پارچه های مناسب و خرید پارچه مد نظر خود نماید. اما امروزه دنیای دیجیتال و اینترنت این امکان را فراهم آورده است تا فرد بتواند به راحتی از طریق سایت های اینترنتی موارد بسیار متنوعی از پارچه های مد نظر خود را ببیند و بهترین پارچه را از بین آن ها انتخاب نماید بدون آن که بخواهد زمان و انرژی زیادی را صرف نماید. بنابراین خرید و فروش اینترنتی پارچه برزنتی، از جمله سریعترین و راحت ترین راه ها می باشد که افراد می توانند از طریق آن اقدام به خرید پارچه مورد نظر خود کنند.
از طرفی خرید پارچه برزنتی، از طریق درگاه های اینترنتی، به دلیل راحتی خرید و قیمت مناسبی که فروشندگان آن روی محصولات خود می گذارند، فروش بالایی دارد. معمولا شرکت ها و کارخانجات تولید و عرضه محصولات و پارچه های برزنتی، با تاسیس سایت هایی تلاش می کنند تا فروش خود را بالاتر برده و مشتریان بیشتری را جذب خود کنند.
قیمت پارچه برزنتی در درگاه های اینترنتی معمولا ارزان بوده و دارای تخفیف می باشند. در این درگاه ها معمولا پارچه برزنتی ارزان قیمت به فروش می رسند و فروش عمده پارچه برزنتی با قیمت عمده پارچه برزنتی انجام می شود. لذا فروش آنلاین پارچه برزنتی از بهترین روش های خرید و فروش این محصول است.
کاربرد پارچه های برزنتی
پارچه های برزنتی که از طرق مختلف، از جمله روش خرید و فروش اینترنتی پارچه برزنتی به فروش می رسند، دارای کاربرد های متنوعی بوده که در زیر به چند مورد از این کاربرد ها اشاره می کنیم:
• مقاومت بالا در برابر نور خورشید
• ضد آب بودن
• قیمت مناسب
• انعطاف پذیری
• مقاوم در برابر اجسام تیز
• مقاوم در برابر سرما و یخ زدگی

کلام آخر
در این مقاله سعی شد تا شما را با مقوله فروش اینترنتی پارچه برزنتی آشنا کرده و درباره فواید و مزایای فروش اینترنتی پارچه برزنتی توضیحاتی را ارائه دهیم. همچنین به انواع پارچه های مختلف برزنتی و کاربرد آن ها پرداختیم. امیدواریم این مقاله مورد رضایت شما قرار گرفته باشد.
تفاوت پارچه برزنت با سایر پارچه ها
سایبان چادری جهت سایبان فضاهای عمومی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat