دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

سایبان چادری جهت سایبان فضاهای عمومی

sayeban_chadori.jpg

 امروزه سایبان های چادری را در فضاهای مختلف از جمله رستوران ها و کافی شاپ ها، برخی فضا های عمومی مانند پارک و بوستان ها، ویلا ها و روف گاردن ها بیشتر مشاهده می کنیم.

سازه چادری با توجه به قابلیت های ویژه ای که دارد طرفداران زیادی پیدا کرده و در سراسر دنیا استفاده های فراوانی از این سایبان های چادری، چه در فضا های عمومی چه غیر عمومی، می شود.
سازه چادری علاوه بر زیبایی و تنوعی که دارد، سایبان مناسبی برای مکان های مختلف است.
مطمئنا اگر شهرداری ها از این سازه های پارچه ای بهعنوان سایبان پارک استفاده کنند، مردم بهخصوص سالمندان به پارک رفتن تمایل بیشتری پیدا می کنند چرا که وجود سایبان در پارک ها و فضای باز امری ضروری است.
این سایبان ها با توجه به جنس شان مناسب هر آب و هوایی هستند و در هر شهری با هر آب و هوایی می توان اقدام به نصب سازه چادری کرد.
این نوع سایبان ها با توجه به اینکه هم بصورت ثابت و هم متحرک نصب می شوند، اگر در فضا های عمومی استفاده شوند با توجه به شرایط آب و هوایی و در نظر گرفتن دیگر عوامل، باید نوع مناسب آن را انتخاب و نصب کرد.
با توجه به تکنولورژی روز، سازه چادری با جنس های بسیار مقاوم و حتی غیر قابل اشتعال و با طراحی های متفاوت و چند لایه ساخته می شوند که با وجود این مزایا استفاده از آن ها مطمئنا بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

سازه چادری جهت سایبان فضاهای عمومی چطور ساخته و اجرا می شود؟
در شرکت های مختلف ساخت سازه چادری، این سایبان ها بصورت انبوه ساخته می شوند.
مشتری و متقاضی این سایبان ها با مراجعه به این شرکت ها و دیدن انواع این سایبان ها می تواند سازه چادری مناسب را انتخاب نماید، حتی اگر هیچکدام از آن ها مناسب نبودند این شرکت ها آماده ی طراحی سازه چادری مورد قبول شما هستند.
شرکت های مربوط کارگاه هایی مجهز، با نیروهای کا آزموده دارند که ساخت این سازه ها را انجام می دهند.
برای ساخت ساخت سازه های چادری مطمئنا هر پارچه ای مناسب این کار نیست، امروزه برای ساخت این سایبان ها از پارچه های PVC استفاده می کنند که اغلب یک لایه ی پلی استر روی این پارچه ها وجود دارد که مانند یک محافظ عمل می کند تا از نفوذ گرد و غبار و بارندگی به این پارچه ها جلوگیری کند.
نوع الیاف این پارچه ها به گونه ای است که نور خورشید و اشعه ماورا بنفش نمی تواند از آن عبور کند.
پس از ساخت سازه چادری، برای اجرای سازه چادری و نصب آن در محل مورد نظر بهتر است از متخصص این کار که خود شرکت های سایبان پارچه ای به محل می فرستند کمک گرفت و نصب آن را به سازنده سازه چادری سپرد و اگر سازه ای که انتخاب کردید از نوع متحرک است می توانید روش استفاده و همچنین باز و بسته کردن سازه چادری را از نصاب یاد بگیرید تا در حین استفاده دچار مشکل نشوید.
بهتر است نگران قیمت اجرای سازه چادری نباشید چون هزینه چندان بالایی ندارد.
برای پیدا کردن شرکت های ساخت سایبان های پارچه ای، با یک جستجو در اینترنت و دیدن نمونه کار و پرس و جوی قیمت سازه چادری می توانید شرکت متخصص این کار را انتخاب نمایید.

سازه چادری جهت سایبان فضاهای عمومی برای چه محیط هایی استفاده می شود؟
سازه چادری امروزه موارد استفاده ی زیادی دارد و در مکان های مختلفی این سایبان ها را می بینیم.
این سایبان ها در فضاهای عمومی مثل پارک و بوستان ها دیده می شود و استراحتگاه و سایبان خوبی به حساب می آید.
در خیلی از استادیوم ها از سازه چادری استفاده می کنند تا تماشاگران حین دیدن بازی اگر آفتاب شدید بود با مشکل روبرو نشوند و بتوانند به راحتی بازی را تماشا کنند.
خیلی از پارکینگ هایی که به صورت روباز هستند از سایبان های پارچه ای استفاده می کنند تا در برابر برف و باران و حتی آفتاب شدید از خودرو ها محافظت شود.
اخیرا مراکز خرید و تجاری ساخته شده که با طراحی خاص و مدرن، قسمتی از فضا را بصورت روباز طراحی کردند و برای زیباتر شدن و سایبان در این محیط، از سازه چادری استفاده می شود که نمای زیبا و دلنشینی بوجود می آورد.
از این سازه ها بعنوان سایبان آمفی تئاتر ها استفاده می کنند که طرحی جدید و نو است و با استقبال استفاده کنندگان روبرو شده است.
علاوه بر فضاهای عمومی و رستوران ها از این سازه ها در ویلاها و روف گاردن ها هم استفاده می شود.
فروش اینترنتی پارچه برزنتی
چادر کانتینری محافظ کالا
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat