دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چتر سایبان برزنتی | فروش انواع سایبان چتری

Tarpaulin-umbrella چتر سایبان برزنتی

 چتر سایبان برزنتی یکی از متریال های پرکاربرد در حال حاضر است که انواع مختلف سایبان چتری توسط این مجموعه از استقبال بسیار خوبی برخوردار شده است، برای خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایبان چتری و کاربردهای آن

سایبان های چتری جزء سایبان های قابل حمل و نقل به شمار می آید که موارد استفاده و کاربردهای آن بسیار زیاد هستند.

کارآمد بودن این سایبان ها به دلیل طرح ها و مدل های مختلف و همچنین رنگ های زیبایی، که در این محصول مورد استفاده قرار گرفته و امکان ساخت و تولید آن در هر اندازه‌ ای به راحتی فراهم است.
سایبان های چتری را بر اساس نوع مدل پایه و همچنین پارچه سایبان چتری به کار برده شده در روند تولید آن به چندین دسته و گروه تقسیم بندی می ‌کنند.
سایبان ها بر اساس نحوه قرارگیری پایه ی آنها بر روی زمین به دو گروه پایه کنار و پایه وسط تقسیم بندی می شوند که سایبان های پایه وسط به شکل ساده هستند و معمولاً بر روی یک میز قرار می گیرند و اطراف میز را می توان با کمک گرفتن از صندلی ها قابل استفاده کرد.
اما سایبان های پایه کنار در طرح ها و مدل های مختلف وجود دارد و تغییر چتر آن مطابق زاویه خورشید و شرایط آب و هوایی و باد و باران به راحتی امکان پذیر است.
چتر سایبان برزنتی به صورت کاملا حرفه ای در شرایط آب و هوایی خاص عمل کرده و می‌ تواند به خوبی از افراد محافظت کند، به همین سبب هر روزه این محصول در طرح ها و رنگ های جدید به بازار ارائه می گردد.
با توجه به ویژگی های ذکر شده کاربردهای سایبان چتری بسیار فراوان است در اینجا چند مورد آن را به اختصار بیان می کنیم:
  1. مورد استفاده در انواع پاسیو و بالکن منزل
  2. قابل استفاده در ویلاها و کنار استخرهای رو باز
  3. مورد استفاده در سواحل خصوصی
  4. مورد استفاده در محوطه باز رستوران ها،‌ کافی شاپ ها و برخی از مراکز تجاری
  5. در کلیه مراکز تفریحی مانند هتل ها، شهربازی و پارک
  6. مورد استفاده در روف گاردن و پشت بام منازل

قیمت انواع چتر سایبان برزنتی

قیمت انواع چتر سایبان برزنتی با توجه به موارد بسیار زیادی تغییر پیدا می کند که با بررسی دقیق این موارد می‌ توانيد انتخاب ‌های مناسب‌ تری انجام دهید.

به طور کلی قیمت سایبان برزنتی با توجه به نوع جنس پارچه که از برزنت، نانو و یا برزنت های پوشش دار تهیه می شود تغییر پیدا می کند.
اندازه و ابعاد چتر سایبان نیز نقش تاثیر گذاری در تعیین قیمت این محصول دارد، هرچه سایبان ها بزرگتر باشد در نتیجه متریال بیشتری به کار برده شده و قیمت آن بالاتر می‌ رود.
جنس پایه به کار برده شده در سایبان های برزنتی اگر از فولاد مقاوم و یا استیل ضد زنگ باشد. طبیعتاً قیمت بالاتری نسبت به آلومینیوم و یا آهن و چوب دارد.

سفارش و نصب سایبان چتری در سریعترین زمان

انتخاب این مجموعه برای سفارش و نصب سایبان چتری در سریعترین زمان ممکن می تواند یکی از بهترین موارد انتخابی قرار بگیرد.

یک تیم کاملا حرفه‌ ای از لحاظ طراحی و اجرا دور هم گرد آمده اند و امکان تهیه این محصولات در بالاترین سطح کیفیت و در سریع‌ ترین زمان ممکن مطابق با برنامه‌ریزی‌ های مشتریان را فراهم آورده اند.
برای سفارش چتر سایبان برزنتی با کارشناسان ما در بخش فروش تماس گرفته و پس از دریافت اطلاعات کامل در مورد انواع مختلف سایبان های چتری و متریال های به کار برده شده در روند تولید آن سفارشات خود را ثبت نمایید.
مشاوران حاضر در این مجموعه تلاش می‌ کنند تا با ارائه بهترین راهنمایی و مشاوره ها به مشتریان کمک کنند تا با انتخاب خود بهترین تصمیم را بگیرند و به هیچ عنوان نظر خود را به مشتریان تحمیل نمی کنند.
سایبان غرفه نمایشگاهی | فروش سازه چادری دنیای چادر
سایبان متحرک پارچه ای | خرید سایبان متحرک ارزان قی...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat