دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

سایبان فروشگاهی | قیمت سایبان فروشگاه

gheymat-sayeban-foroshghah-1 سایبان فروشگاهی

اگر به دنبال سایبان فروشگاهی مناسب و ارزان قیمت هستید، در این صورت سایبان های معماری پارچه ای می توانند به شما کمک کنند. طراحی، ساخت و نصب سیستم های سایبان سفارشی نوآورانه، سبک و زیبا در مجموعه دنیای چادر. 

سایبان فروشگاه فاکتور زیبایی و کنترل سایه 

با سایبان فروشگاهی سفارشی می توانید لیفت صورت را به فروشگاه خود بدهید. سیستم سایبان فروشگاه با تأثیر معماری راهی عالی برای استقبال از بازدید کنندگان فروشگاه شما است. علاوه بر این، آنها می توانند کنترل سایه، نور کنترل شده و همچنین صرفه جویی در انرژی را فراهم کنند. وقتی نوبت به ذخیره سازی سایبان می رسد، ظاهر و عملکرد آن را می خواهید. سیستم سایبان پارچه ای دنیای چادر هر دو را ارائه می دهد.

قیمت سایبان فروشگاهی به جنس و ابعاد سایبان بستگی دارد، اما سایبان های پارچه ای به نسبت ارزان تر و مقرون به صرفه تر از سایبان های سنتی هستند. شما با مراجعه به فروشگاه دنیای چادر می توانید مناسب ترین سایبان را برای فروشگاه خود سفارش دهید. 

ویژگی های اصلی سایبان فروشگاهی 

برخی از ویژگی های اصلی سایبان های معماری عرضه شده در دنیای چادر شامل این موارد است:
 سیستم زهکشی داخلی می تواند به زهکشی ساختمان متصل شود
 طراحی سبک با نصب راحت و آسان
 فرصت ورود نور روز کنترل شده به داخل ساختمان
 گزینه های قابل تنظیم برای نمایه و عرشه
 کیفیت فوق العاده خوب و مطابق با استانداردهای روز دنیا
 کنترل پیشرفته نور آفتاب و صرفه جویی در مصرف انرژی
 طراحی زیبا
 ساخت دقیق
 دوام و ماندگاری برتر
 قیمت ارزان و مقرون به صرفه
 قابلیت کنترل توسط ریموت
 تنوع زیاد در رنگ و طرح

چه کافی شاپ، رستوران، لباس فروشی، فروشگاه عمومی، کتاب فروشی یا فروشگاه مبلمان داشته باشید، از سیستم سایبان فروشگاهی سفارشی بهره مند خواهید شد. آنها جذاب هستند، زیبا به نظر می رسند و سایه و محافظت از عناصر را ایجاد می کنند. همچنین شما می توانید متناسب با ایده های خود آن را سفارش دهید تا در مجموعه دنیای چادر تولید شود. 

عرضه اینترنتی سایبان فروشگاهی

اگر می خواهید یک سایبان فروشگاهی با کیفیت و ارزان قیمت را به صورت آنلاین تهیه کنید که دارای ظاهر و کارایی بالا باشد، به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید.
سیستم سایبان فروشگاهی با تأثیر معماری راهی عالی برای استقبال از بازدید کنندگان فروشگاه شما است. علاوه بر این، چنین سایبان هایی کنترل سایه، نور کنترل شده و همچنین صرفه جویی در انرژی را فراهم می کنند. تنوع سایبان های فروشگاهی در حال حاضر در بازار بیشتر است و شما با مراجعه به فروشگاه دنیای چادر می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی با انواع این محصول آشنا شوید.

جهت خرید سایبان فروشگاهی ارزان قیمت، با کیفیت و زیبا می توانید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان دنیای چادر مناسب ترین سایبان را متناسب با فروشگاه به شما پیشنهاد دهند. شما می توانید از مشاوره رایگان دنیای چادر نیز استفاده کنید.

کارشناسان دنیای چادر در هر زمانی آماده ارائه خدمات دنیای چادر به شما هستند. 

سایبان برزنتی مغازه | فروش ویژه سایبان برزنتی مغاز...
سقف متحرک پارچه ای | عوامل موثر بر قیمت سقف متحرک ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat