دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

سایبان برزنتی مغازه | فروش ویژه سایبان برزنتی مغازه

forosh-vijhe-sayeban-berezenti-magaze سایبان برزنتی مغازه

 سایبان برزنتی مغازه یک محصول ضد آفتاب دائمی یا جمع شونده است که به مراکز فروشگاهی، انواع مغازه با کاربردهای مختلف، ساختمان یا سازه ای متصل می شود. چنین سایبان هایی همیشه به طور ایمن بر روی سازه بسته می شوند و بدون تخریب ساختمان قابل برداشت است.

سایبان برقی و دستی مغازه 

سایبان برزنتی مغازه به دو صورت دستی و برقی طراحی و تولید می شوند. سایبان های برقی را می توان پارچه ای موتوری یا دستی بر روی قاب های آلومینیومی یا استیل قرار داد که با فشار دادن یک دکمه یا چرخش میل لنگ، سایه ای موقتی به یک فضای باز، پنجره یا درب می دهد. یا، آنها می توانند از نظر ساختاری، مانند پذیرای در رستوران ها و کافی شاپ ها، برای ایجاد سایه در داخل و بیرون به طور دائمی باشند. نکته اصلی این است که آنها به یک ساختار متصل هستند.

فروش ویژه سایبان برزنتی مغازه در فروشگاه دنیای چادر، خریداران و علاقه مندان به چنین سایبان هایی می توانند با نازلترین قیمت این محصول پر کاربرد را از ما خریداری کنند. 

پنج عامل مهم در انتخاب سایبان برزنتی مغازه 

سایبان برزنتی مغازه سازه ای است که سایه را برای یک فضای تجاری باز فراهم می کند. مستقل است و به یک ساختمان یا سازه متصل نیست. این نوع سایبان می تواند به صورت موقت و یا دائمی به مغازه شما متصل شود. آنها حتی می توانند دارای قطعات جمع شده با موتور یا دستی باشند که برای محافظت در برابر آفتاب یا بارندگی تنظیم می شوند.
هنگام انتخاب سایبان برزنتی مغازه اینکه کدام یک را برای خانه یا محل کار خود استفاده کنید، حتماً به دنبال پنج عامل باشید:
 محافظت
 زیبایی
 دامنه و اندازه
 نصب

 هزینه 

محفاظت:
سایبان برزنتی مغازه از اشعه ماورا بنفش خورشید، باران باران و سایر شرایط آب و هوایی محافظت می کند. و هر بیشتر از بوم، وینیل یا مش ساخته شده اند که به سختی روی یک فلز کشیده شده اند. تنها چیزی که باید به خاطر بسپارید کیفیت پارچه و قاب فلزی مورد استفاده شماست.

پارچه ها در هر اندازه و شکل وجود دارند، اما آنچه آنها را از هم متمایز می کند این است که چقدر می توانند از شما محافظت کنند. از آنجا که سایبان برزنتی مغازه تقریباً از پارچه های مشابهی استفاده می کنند، فقط پارچه هایی را انتخاب کنید که از ویژگی های بهتری برخوردار باشند. به عنوان مثال، انتخاب پارچه های ضد آفتاب اگر پارچه های ضد آب مورد توجه شما نیستند، خوب است.

زیبایی شناسی:
هر کدام از سایبان های ثابت و متحرک مغازه از مزیت های زیادی برخوردار هستند، که شما متناسب با نوع فعالیت و نیز بودجه خود می توانید آنها را انتخاب کنید.
سایبان های جمع شونده برزنتی به نظر نمی رسد مانند سایبان ها ثابت و سنتی مزاحم باشند، زیرا روی دیوارها، پنجره ها یا درها ورودی مغازه نصب می شوند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند و از نظر ظاهر بسیار زیبا و جذاب هستند. حتی برخی از آنها دارای بازوهای پشتیبانی مورب هستند که بازوهای جانبی آنها را پنهان می کنند و باعث می شوند ترکیب بسیار بهتری با دیوار داشته باشند.

قیمت سایبان: 
معمولا این عامل بیشرین تاثیر را هنگام خرید سایبان برزنتی مغازه دارد، هر اندازه کیفت محصول بهتر باشد قیمت آن نیز گرانتر خواهد بود.

جنس سایبان : 
سایبان برزنتی مغازه تنوع زیادی در بازار دارد، برخی از آنها از کیفیت خوب و برخی دیگر از کیفیت چندان خوبی ندارند. شما متناسب با بودجه خود می توانید آنها راانتخاب کنید.

امکانات سایبان:

سایبان برزنتی مغازه در دو حالت برقی و ثابت تولید می شود که نوع برقی آن از امکانات خوبی بهره می برد. 

سازه نمایشگاهی | سازه نمایشگاهی ثابت و متحرک
سایبان فروشگاهی | قیمت سایبان فروشگاه
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 28 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat