دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

سایبان | تولیدی سایبان

tolidi-sayeban سایبان

سایبان برزنتی یک ساختار مهم صرفه جویی در انرژی و پول است که اکثر خانه ها باید داشته باشند. سایبان ها باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شوند و می توانند دما را بین ۱۵-۱۵ درجه کاهش دهند. سایبان ها همچنین می توانند هزینه های تهویه مطبوع را تا ۲۵ درصد کاهش دهند، و مهمتر از همه، سایبان ها از خانواده و خانه شما در برابر آسیب های خورشید و اشعه ماورا بنفش خورشید محافظت می کنند. 

مقایسه پارچه های سایبان: مواد مناسب شما چیست؟ 

پارچه های سایبان به هر شکل، اندازه و ماده ای ارائه می شوند. انتخاب مواد مناسب بیش از این است که فقط به بودجه خود نگاه کنید. نوع موادی که استفاده می کنید می تواند در طولانی مدت شما را نجات دهد. برخی از پارچه های سایه بان از مواد ساخته شده عبارتند از:
 وینیل
 اکریلیک
 پلی استر وینیل
 کامپوزیت
 و سایر مواد طبیعی.
بنابراین چه ماده ای برای سایبان شما بهتر است؟ همه چیز به آنچه شما دنبال آن هستید بستگی دارد. در اینجا خلاصه ای از رایج ترین مواد مورد استفاده در پارچه سایبان امروزه آورده شده است:
پارچه های وینیل و پلی استر کامپوزیت دوام زیادی دارند و ضد آب هستند. پارچه وینیل روی قاب محکم می ماند و ذاتاً ضد آتش است. مواد سبک و انعطاف پذیر است. این کامپوزیت برای کاربردهای مسکونی و تجاری قابلیت انعطاف پذیری و انعطاف پذیری را دارد.
پارچه های اکریلیک دوام بیشتری نسبت به بوم مخلوط پنبه سنتی دارند. سایبان برزنتی که با پارچه های اکریلیک ساخته می شوند، عنصر طراحی جذابی دارند و آب را دفع می کنند، اما نباید آنها را ضد آب دانست. سایبان های پارچه ای اکریلیک برای خانه هایی که در مناطق مرطوب واقع شده اند بسیار مناسب هستند. آنها در برابر سایش و پارگی کپک و نور مضر خورشید مقاومت می کنند.

برخی از پارچه های سایبان با وینیل پوشانده شده اند. سایبان های وینیل شفاف تر هستند و همچنین می توانند سنگین باشند. همچنین در مقاومت در برابر کپک و نور ماورا بنفش مهارت دارند. 

علت عدم انتخاب سایبان های فلزی چیست؟ 

در برخی از برنامه ها ممکن است از سایبان های فلزی استفاده کنند که دوام بسیار بالایی دارند. با این حال سایبان های فلزی برای جلوگیری از زنگ زدگی به تعمیر و نگهداری زیادی نیاز دارند و به راحتی آسیب می بینند. سایبان های فلزی سنگین تر و هزینه بر هستند. در تابستان آنها می توانند به عنوان یک آهنربا گرما عمل کنند. جذابیت معماری خوبی وجود دارد اما از همه کاره تر از سایبان برزنتی سنتی نیست.
در آخر، می توان از سایبان های ساخته شده از مواد طبیعی مانند چوب و بوم نیز استفاده کرد. مواد طبیعی ارزان ترند اما به راحتی آسیب می بینند و از هم می پاشد. سایبان های الیاف طبیعی بیشتر از نمونه های ساخته شده از اکریلیک یا وینیل یا پلی استر وینیل باید تعویض شوند.

اگر به دنبال یک پارچه سایبان برزنتی ضد آب و مقاوم در برابر آتش هستید که از نظر صرفه جویی در مصرف انرژی مناسب باشد، یک پارچه کامپوزیت وینیل پلی استر ممکن است برای شما مناسب باشد. خوشبختانه دنیای چادر انواع مختلفی از مواد سایبان و محصولات متناسب با بودجه و خانه شما را ارائه می دهد. 

برزنت کولر | طرز بستن برزنت کولر
سایبان اتوماتیک | آشنایی با سایبان اتوماتیک
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat