دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

سایبان اتوماتیک | آشنایی با سایبان اتوماتیک

ashnae-sayeban-otomati_20210512-182253_1 سایبان اتوماتیک

خرید سایبان اتوماتیک برای یک خانه یک سرمایه بزرگ است و قیمت آنها با توجه به اندازه آنها متفاوت است. این نوع سایبان ها را می توان به صورت فرم استخوان در معرض دید و یا با قابلیت های اضافی خریداری کرد، که استفاده از آنها را آسان تر می کند. اگر قصد خرید سایبان های اتوماتیک را دارید، طول عمر، ارزش و هزینه آن را در نظر بگیرید. همچنین لازم است زودتر از تصمیم گیری برای خرید سایبان جمع شونده، در مورد انواع، جوانب مثبت و منفی آنها بدانید. در اینجا انواع مختلف سایبان های اتوماتیک و مزایا و ویژگی های مختلف آنها آورده شده است. 

انواع مختلف سایبان اتوماتیک 

۱. سایبان اتوماتیک دستی:
این یکی از انواع سایبان های اتوماتیک برای ساختمان های مسکونی، عرشه ها، بالکن ها و به خصوص برای کنار استخر ایده آل است. سایبان های اتوماتیک دستی بسیار مقاوم و محکم است و برای کاربردهای تجاری مناسب است. اکثر این سایبان ها از نظر مونتاژ از قبل تهیه می شوند و با هر آنچه برای نصب سریع و بدون دردسر نیاز دارید ارائه می شوند.
گام این سایبان ها تا حداکثر زاویه ۲۴ درجه قابل تنظیم است. قاب سایبان اتوماتیک دستی از آلومینیوم و فولاد ساخته شده است و برای مقاومت در برابر زنگ زدگی با آن رفتار می شود. تمام سخت افزارهای این نوع سایبان از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. و پوشش سایبان نیز ار مواد برزنتی مانند بوم، اکریلیک و وینیل است.
۲. سایبان اتوماتیک با قدرت:
این نوع سایبان جمع شونده برای جلوگیری از ورود نور خورشید به خانه شما طراحی شده است، بنابراین می توانید در سایه آرام باشید، کاملاً در برابر اشعه ماورا UV بنفش خورشید محافظت کنید. این نوع سایبان ها برای کار با واحد کنترل از راه دور یا بدون آن طراحی شده اند، به این معنی که می توانند از طریق یک سوئیچ یا یک واحد کنترل از راه دور کار کنند.
این سایبان اتوماتیک در انواع رنگ ها، از جمله دوازده باند رنگ و نه انتخاب جامد، موجود است. این ماده از هر دو ماده اکریلیک محلول رنگ مقاوم در برابر آب و مقاوم در برابر محو تشکیل شده است.

ویژگی های سایبان اتوماتیک 

انواع مختلف سایبان های اتوماتیک با کنترل دستی یا کنترل مکانیکی برای گسترش و جمع شدن سایبان ارائه می شوند. سایبان های اتوماتیک آنها یا با استفاده از کنترل از راه دور یا از طریق یک سوئیچ فعال می شوند. تقریباً همه صاحبان خانه متوجه می شوند که تمایل به استفاده از سایبان خود در صورت تمدید آسان تر است، و این ویژگی را تحسین برانگیزترین ویژگی خود می کنند.

سایبان اتوماتیک مجهز به سنسورهای باران، باد و آفتاب است که با توجه به آب و هوا، سایبان را به طور خودکار گسترش داده یا جمع می کند. این ویژگی علاوه بر راحت بودن، سایبان جمع شونده را از شرایط بد آب و هوایی محفوظ نگه می دارد.

برخی از سایبان های اتوماتیک سقف دار دارای روکش محافظ هوا هستند که از شش تا هشت اینچ ماده اولیه سایبان محافظت می کند تا ظاهر و دوام آن حفظ شود. سایبان اتوماتیک، صرف نظر از انواع آن، مزایای زیادی را از نظر پول و راحتی به صاحبان خانه ارائه می دهد. 

سایبان | تولیدی سایبان
روکش استخر | کاهش هزینه ها با روکش استخر
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat