دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

بهترین تولید کننده برزنت | سفارش دوخت انواع برزنت و چادر برزنت

The-best-manufacturer-of-tarpaulin بهترین تولید کننده برزنت

 بهترین تولید کننده برزنت با کیفیت مرغوب در ایران، این کارخانه معتبر است. خریداران می توانند جهت سفارش دوخت انواع چادرهای برزنتی با ارزان ترین قیمت، از طریق این مرکز فروش اینترنتی اقدام نمایید.

اگر خریدار چادرهای برزنتی با مرغوب ترین کیفیت و در ابعاد و رنگبندی دلخواه خود از یک مرکز فروش اینترنتی معتبر هستید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

تولید برزنت با مشخصات و کاربرد گوناگون

همانطور که میدانید در ابتدا پارچه ها از الیاف نرم و لطیف تری ساخته می شدند. لذا با گذشت زمان نیاز به پارچه هایی که مقاوم و محکم باشند و در برابر عوامل محیطی طبیعی دیرتر خراب شوند و یا اصلا خراب نشوند، در بشر به وجود آمد.

از این رو با پیشرفت علم و تکنولوژی پارچه های نازک با الیاف پنبه ای همراه با مواد مصنوعی مثل پلی استر ترکیب شدند و نوعی از پارچه های با استحکام بالا را تولید کردند و آن ها را پارچه برزنتی نام نهادند.
امروزه نیز پارچه های برزنتی در انواع مختلفی تولید گشته و به بازار ارائه شده اند که هر کدام مشخصات و کاربردهای ویژه ای دارند. برزنت های موجود در رنگبندی و ضخامت های متفاوتی به بازار عرضه می گردند.
به طور کلی بهترین تولید کننده برزنت، پارچه های برزنتی با مشخصات زیر را تولید می کنند:
  1. در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم اند
  2. در برابر آتش و حرارت نیز از مقاومت بالایی برخوردارند
  3. در برابر وزش باد و طوفان مقاوم هستند
  4. در برابر وزن زیاد تحمل زیادی دارند
  5. در برابر اجسام نوک تیز نیز بسیار مقاوم می باشند

دوخت انواع چادرهای برزنتی مقاوم

همانطور که متوجه شدید چادرهای برزنتی معمولا از کرباس، پلی استر و یورتان به وجود می آیند که همین عوامل در مقاومت بالا و ضد آبی برزنت تاثیر گذار می باشند. چنان که در مقابل 100 میلی متر آب نیز مقاومت دارند.

شایان ذکر است که هرچقدر جنس پارچه به کار رفته در چادر محکم تر باشد، طول عمر چادر نیز بالاتر می رود. از این رو پارچه برزنتی به عنوان با کیفیت ترین پارچه در تولید چادرهای مختلف به کار می رود.
کارخانه تولید برزنت، چادرهای برزنتی مقاوم را برای ساخت انواع پوشش ها مانند پوشش سقف های موقت، پوشش بار کامیون ها و کانتینرها، پوشش و کاور تجهیزات کارگاهی، کارخانه ای و یا صنعتی و چادرهای صحرایی و کمپینگ تولید می کنند.
همچنین اگر خریدار انواع چادرهای برزنتی می باشید، می توانید از طریق مرکز فروشی که در ادامه به شما معرفی خواهیم نمود، سفارش اختصاصی خود را در متراژ و رنگبندی دلخواه به ثبت برسانید.

خرید از بهترین تولید کننده برزنت در ایران

این مجموعه بهترین تولید کننده برزنت در ایران می باشد که به وسیله با کیفیت ترین الیاف موجود، انواع پارچه های برزنتی را به کمک مهندسین متخصص و بروزترین تجهیزات تولید می کند.

با خرید برزنت به صورت مستقیم از این مجموعه که خود تولید کننده می باشد می توانید اقتصادی ترین خرید خود را تجربه نمایید، چرا که این مرکز انواع محصولات تولیدی خود را بدون هیچ گونه واسطه ای با قیمت درب کارخانه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.
برای خرید با کیفیت ترین چادرهای برزنتی در ابعاد اختصاصی خود، می توانید با مشاورین فروش این مرکز تماس حاصل فرموده و با راهنمایی های ایشان مناسب ترین سایز و جنس را انتخاب نموده و سفارش خود را به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری به ثبت برسانید.
بهترین نوع برزنت نسوز | مرکز فروش برزنت نسوز ارزان
نمایندگی فروش برزنت | خرید مستقیم برزنت درجه یک
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat