دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش پارچه برزنت و آشنایی با این پارچه

forosh_parche_berezent.jpg
پارچه برزنت از جمله پارچه های ضخیم و بسیار مستحکم در برابر آب، نور خورشید و هر گونه نیروی کشیدگی می باشد که توسط کارخانجات نساجی تولید و به بازار فروش عرضه می شود. با توجه به کاربردی که این پارچه در صنایع مختلف دارد، همواره گفته می شود که تولید کنندگان پارچه برزنت بیشترین توجه خود را بر روی کیفیت پارچه متمرکز کرده و توجه زیادی به زیبایی آن ندارند و لذا پارچه برزنت همواره در دسته ی پارچه های مقاوم و مستحکم قرار می گیرد. در خصوص خرید و فروش پارچه برزنت نیز باید گفت که می توان این پارچه را از کارخانجات نساجی و فروشگاه های عرضه کننده ی این محصول تهیه نمود.
قبل از آنکه بخواهیم به فروش پارچه برزنت و مسائل مربوط به آن بپردازیم، لازم است با این پارچه و کاربردهای مصرفی آن آشنا شوید؛ بنابراین می توان قبل از بررسی مسائل مربوط به خرید و فروش پارچه برزنت، یک تعریف کلی از پارچه برزنت را به صورت زیر عنوان کرد:
پارچه برزنت از جمله پارچه های بسیار سخت، محکم و ضخیمی است که در برابر انواع کشیدگی ها منعطف و مقاوم عمل کرده و با توجه به بافت مخصوصی که در تولید آن به کار رفته، گفته می شود پارچه برزنت دارای خاصیت ضد آب می باشد. همچنین لازم به ذکر است که این پارچه از پارچه هایی همچون کرباس، پلی استر با روکش یورتان و پلاستیک هایی مانند پلی اتلین ساخته می شود و لذا می توان از این پارچه در صنایع مختلف بهره برد.
در خصوص تولید پارچه برزنت لازم به ذکر است که برزنت عموما به دو صورت پنبه و پلی استر پنبه تولید شده و در عرض های 100 الی 200 سانتی به بازار عرضه می شود. همچنین لازم به ذکر است که این پارچه را می توان بر حسب نوع بافت آن در مدل های مختلفی به صورت زیر دسته بندی کرد:
• برزنت موادی
• برزنت خام
• برزنت چاپی
• برزنت خطی
• برزنت آهاری

فروش پارچه برزنت و مصارف و کاربرد آن در صنعت
همانطور که گفته شد برای خرید و فروش پارچه برزنت همواره لازم است که به کارخانجات و یا فروشگاه های عرضه کننده محصولات نساجی مراجعه کرد و پس از بررسی انواع پارچه های برزنت و کاربرد آن ها در صنایع مختلف، پارچه برزنت مورد نیاز خود را تهیه نمود. به همین جهت قبل از آنکه به مسائل مربوط به خرید و فروش پارچه برزنت همچون مسائل خرید پارچه برزنت، بررسی قیمت پارچه برزنت، خرید پارچه برزنت ارزان قیمت و فروش پارچه برزنت ارزان قیمت بپردازیم، لازم است که با انواع کاربردهای پارچه برزنت در صنایع مختلف آشنا شوید.
همانطور که گفته شد پارچه برزنت همواره از مواد اولیه خاص و درجه یک تولید شده و عموما یک روکش مقاوم از جنس پی وی سی، سطح این پارچه را پوشش می دهد؛ بنابراین گفته می شود که پارچه برزنت در برابر رطوبت، آب و نور خورشید بسیار مقاوم عمل می کند و در واقع با توجه به این خاصیت مهم و کاربردی همواره از پارچه های برزنت در صنایع تولید چادرهای مسافرتی، انواع خیمه ها، سایبان، چتر و سایر صنایع این چنینی بهره می برند.
همچنین از دیگر خواص و ویژگی های این پارچه می توان به استحکام و استقامت بالای آن در برابر انواع نیروهای کشسانی اشاره کرد که این امر موجب شده تا از پارچه برزنت در روکش کالاهای مختلف نیز استفاده شود.
بنابراین با توجه به خواص و مزایای فوق العاده ی این پارچه، می توان کاربردهای آن را در صنایع مختلف، در موارد زیر دسته بندی کرد:
• تولید انواع چتر، سایبان، خیمه
• روکش کالا
• روکش پالت
• چادر اسکلتی (تونلی)
• روکش انواع وسایل کشاورزی
• خیمه اسکلتی
• روکش ضدآب محصولات
• روکش کولر
• تولید دستکش های جوشکاری
• برزنت دهنه کولر
در واقع ضخامت و مقاومت پارچه های برزنتی موجب شده تا بتوان از آن ها در اغلب صنایع استفاده کرد و با توجه به کیفیت و کاربرد این محصولات می توان گفت که پارچه های برزنتی علاوه بر آن که کاربرد بالایی در صنایع مختلف دارند، از جمله پارچه های مقرون به صرفه نیز به شمار می روند.

خرید و فروش پارچه برزنت
آنچه در خصوص مسائل خرید و فروش پارچه برزنت همواره به عنوان مسئله اصلی مطرح است، بررسی قیمت پارچه برزنت می باشد؛ بنابراین اگر قصد خرید و یا فروش پارچه برزنت را دارید، در ابتدای کار لازم است که قیمت این پارچه را بررسی کرده و با عوامل تاثیر گذار در کاهش و افزایش قیمت پارچه برزنت آشنا باشید؛ اما یک نکته بسیار مهم که در این زمینه وجود دارد این است که نمی توانیم قیمت دقیقی را برای پارچه برزنت مشخص کنیم، چرا که قیمت این پارچه به عوامل مختلفی بستگی داشته و مرتبا می تواند تغییر کند.
قیمت پارچه برزنت همواره به جنس پارچه، مواد اولیه به کار رفته در تولید آن، مواد ضد آب پارچه، کیفیت پارچه، برند محصول و ... بستگی دارد و براساس این مولفه ها می تواند افزایش یا کاهش داشته باشد. علاوه بر موارد ذکر شده کاربرد پارچه برزنت در صنایع مختلف می تواند بر تفاوت قیمت آن در زمان خرید و فروش آن نیز تاثیر بگذارد، زیرا پارچه ای که برای تولید چادرهای مسافرتی استفاده می شود همواره از پارچه ای که برای روکش کالا ها استفاده می شود متمایز است و در نتیجه می توان گفت که در زمان خرید پارچه برزنت باید تمام این مولفه ها همراه با کاربرد پارچه در صنایع مختلف بررسی شود.
در آخر باید گفت که برای بررسی قیمت پارچه برزنت همواره می توان با نمایندگی های فعال فروش پارچه برزنت تماس گرفته و پس از بررسی قیمت ها به کمک مشاورین این نمایندگی ها، پارچه برزنت را با قیمت مناسب و کیفیت بی نظیر تهیه نمود.
قیمت پارچه برزنت و عوامل موثر در آن
پارچه ترانزیتی و موارد مصرف آن
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat