دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنتی | پارچه برزنتی چیست؟

parche-berezenti-chist-4 پارچه برزنتی

"تارپ" مخفف پارچه برزنتی است که بعضی اوقات با نام های دیگر نیز شناخته می شود، سالهاست که وجود دارد. برزنت یک ورق بزرگ از مواد است که محکم اما انعطاف پذیر است. این نام به قرن ها قبل برمی گردد و پیوندهای محکمی با بازرگانان دریایی و ملوانان انگلیس دارد.
دریا می تواند مکانی وحشیانه باشد. گال ها، موج های خراب کننده و کار روی کشتی ها / قایق ها عرشه را خیس می کنند. برای خشک ماندن، ملوانان و دریانوردان از برزنت های بوم استفاده کردند که آنها را می پوشانند تا آب را دفع کند.

مهمترین کاربرد پارچه برزنتی چیست؟ 

 این ورق ها برای محافظت از وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای خشک ماندن استفاده می شد. آنها همچنین به کلاه و شلواری تبدیل شدند که ملوانان می توانند برای خشک ماندن از آن استفاده کنند. در حالی که برخی بحث ها وجود دارد، برخی بر این باورند که " پارچه برزنتی " ترکیبی از "الیاف" (پوشش سیاه چسبنده) و "پائولین" (ماده ضدآب است که برای ساخت پانچو استفاده می شود) است. در حالی که برزنت ها هنوز به ملوانان، تفنگداران دریایی و دیگران کمک می کنند تا وسایل خود را در دریا خشک نگه دارند، در زمین نیز به همان اندازه مفید هستند.
مردم به طور مرتب از آنها برای ایجاد سایبان و چادرهای محافظ در خانه، رویدادهای عمومی و مکان های پیک نیک / کمپینگ استفاده می کنند. از پارچه برزنتی برای خشک نگه داشتن وسایل هنگام حمل و نقل در بستر کامیون استفاده می شود.
از آنها برای محافظت از هیزم در برابر باران، برف و یخ استفاده می شود. از آنها در سایت های ساختمانی، سایت های باستانی و بسیاری از مکان های دیگر استفاده می شود. پارچه برزنتی می تواند استخر را بپوشاند، از نشت سقف محافظت کند، یا باد را روی عرشه یا پاسیو مسدود کند.
همچنین خواهید دید که در هنگام رگبار یا طوفان ناگهانی، برزنت ها در زمین های توپ پخش می شوند. ضخامت های مختلف پارچه برزنتی این محصول را به یک پارچه همه کاره تبدیل کرده است. برزنت ضخیم تر، دوام و سنگین تر است.

تفاوت انواع پارچه برزنتی کاربرد آنها

 اگر برزنت زیر 0.15 میلی متر داشته باشید، این یک نوع برزنت است که برای سبک کار طراحی شده است. در وزش باد شدید یا برف / یخبندان دوام زیادی نخواهد داشت. اینها معمولاً برزنت های بودجه آبی است که در فروشگاه های تخفیف دار پیدا می کنید.
پارچه برزنتی متوسط در دامنه 0.16 تا 0.25 میلی متر قرار دارند. این برزنت ها کمی بیشتر از برزنت های سبک مقاومت می کنند، اما هنوز برای کارهای سخت و دشوار طراحی نشده اند. برزنت های قویتر آنهایی هستند که در محدوده 0.26 تا 0.30 میلی متر (سنگین) یا بیش از 0.31 میلی متر (فوق سنگین) باشند. بسیاری از خرده فروشان برزنت را با وزن 10 اونس سبک ترین و 18 اونس برزنت سنگین می فروشند.

مهمترین فاکتور ها در هنگام انتخاب پارچه برزنتی چیست؟ 

ماده یکی دیگر از فاکتورهای مهم است هنگامی که خرید پارچه برزنتی باید به آن توجه شود، زیرا به قدرت و دوام یک پارچه اشاره دارد، این ماده همچنین بر موارد استفاده بالقوه تأثیر می گذارد. شرکت دنیای چادر انواع مختلفی از برزنت ها را در انواع مختلف وزن، رنگ به فروش می رساند. اینها گزینه های شما و نحوه استفاده شما از آنها هستند.
دنیای چادر پارچه برزنتی بوم را در وزن های 10 اونس، 16 اونس و 18 اونس برای مشتریان خود ارائه می دهد. برزنت بوم ممکن است تحت پوشش قرار گیرد یا پوشش نشود. برزنت های پوشش داده نشده ضد آب نیستند و بهتر است هنگام استفاده به عنوان پرده، روکش گرد و غبار یا روکش کف / مبلمان از آنها محافظت شوند.
برزنت های بوم پوشش داده شده برای محافظت از لوازمی که نمی خواهید آب به آنها آسیب برساند بسیار مناسب هستند، اما برای محافظت از بار، وسایل برقی و ماشین آلات و تجهیزات مزرعه مناسب هستند. برزنت پی وی سی شفاف 20 میلی متر ضخامت دارد (18 اونس). می توانید از طریق آنها مشاهده کنید، که این کار آنها را برای ایجاد پرده ای که نور را مسدود نمی کند مفید می کند. 

ما آنها را برای محافظت از باد در سایت های ساختمانی، محصور کردن پاسیو یا عرشه، یا افزودن یک درب یا دیوار جانبی شفاف برای چادر بزرگ برای مهمانی ها یا اجتماعات، توصیه می کنیم.
پارچه برزنتی تخلیه – برزنت های تخلیه پارچه ای است که دارای یک مجرای تخلیه است که در آن می توانید باران را تخلیه کنید. بسته به نیاز شما مواد مختلفی دارند. پلی اتیلن تقویت شده ضد شعله نیست، اما نایلون چند لایه وینیل است. قلاب های تخلیه به یک شلنگ استاندارد باغ می رسد تا باران را از سقف برزنت که از منطقه پیک نیک یا محل کار شما محافظت می کند، دور کند.
پارچه برزنتی پلی استر - این نوع برزنت های ضد آب 15 اونس هستند و دو برابر برزنت بوم قدرت دارند. آنها گزینه خوبی برای پوشش قایق ها و مبلمان فضای باز هستند. آنها همچنین بهترین گزینه برای یک سایبان در فضای باز برای یک عرشه، ایوان یا پاسیو هستند.
پارچه برزنتی مش - برای محافظت در برابر آفتاب از برزنت مش استفاده می کنید. این مش برخی از اشعه ماورا بنفش را مسدود می کند، اما مانع عبور آب یا هوا نمی شود. آنها انتخاب خوبی برای چادر سایبان در فضای باز هستند. به علاوه، مش بسیاری از حشرات گزنده را دور نگه می دارد. برزنت های مشبک با روکش وینیل برای صفحات حفظ حریم خصوصی مناسب هستند.

مش پلی اتیلن برای محافظت از یک عرشه یا پاسیو عالی است. پلی پروپیلن بهترین محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش را ایجاد می کند، که باعث می شود گزینه مناسبی برای غربال یک استخر کوچک یا ماسه بازی باشد.
پارچه برزنتی پلی اتیلن - تارپ پلی اتیلن در برابر اشعه UV و آب مقاومت می کند. برزنت های آبی پارچه ای سبک هستند. اغلب از آنها برای محافظت از هیزم در برابر آب، برف و یخ استفاده می شود. همچنین می توانید برزنت سنگین قهوه ای، نقره ای و سفید تهیه کنید. آنها می توانند در هنگام انجام پروژه های محوطه سازی از شما محافظت کنند 

پارچه برزنتی تهران| بهترین نمایندگی فروش پارچه برز...
پارچه برزنتی | تولید و فروش انواع پارچه برزنتی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat