دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت پارچه برزنتی | مقایسه قیمت انواع پارچه برزنتی

moghayese-gheymat-anvae-parche-berezenti قیمت پارچه برزنتی

 همانطوری که اطلاع دارید، قیمت پارچه برزنتی را نمی توان به صورت دقیق ارائه کرد، برای اینکه قیمت ها همواره در حال نوسان و تغییر می باشند و ثبات خاصی در قیمت این محصولات در بازار دیده نمی شود. برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز انواع برزنت ها می توانید به فروشنده یا مراکز عرضه و نمایندگی های معتبر برزنت در سراسر کشور، مراجعه نمایید.

 عوامل موثر در قیمت پارچه برزنتی

عوامل متعدد و مختلفی بر قیمت گذاری پارچه برزنتی تاثیر گذار می باشند، برای اینکه بتوانید قیمت دقیق برزنت را محاسبه کنید و از آن باخبر شوید بهترین روش، محاسبه کلیه هزینه های موجود و همچنین تهیه لیست مواد اولیه می باشد. از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت پارچه برزنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 رنگ و ضخامت برزنت
 نوع کاربرد برزنت
 نوع مواد مصرفی برای تولید برزنت
 نوع نخ به کار رفته برای دوخت برزنت
 مدت زمان نصب و اجرای
 ضد آب بودن و میزان تحمل حرارت
 تعداد و متراژ کار
 میزان مقاومت کششی و پارگی
 وزن برزنت
روش دیگری نیز برای اطلاع از قیمت پارچه برزنتی وجود دارد، شما در این روش باید با استفاده از یک گوشی و یا کامپیوتر وارد سایت اینترنتی دنیای چادر یا دیگر عرضه کننده برزنت شوید و به راحتی قیمت انواع برزنت های موجود را استعلام نمایید.

در این روش استعلام، دیگر نیازی به مراجعه حضوری مصرف کننده نیست و شاهد کاهش هزینه ها خواهید بود در صورت تمایل به خرید از تخفیفات آنها نیز بهره مند می شوید. 

 کدام پارچه برزنتی بهتر است؟

همانطور که در مقالات قبلی دنیای چادر نیز اشاره و ذکر شد، در بازار مدل های مختلفی از پارچه برزنتی وجود دارد که هر کدام از آن ها ویژگی ها و معایبی دارند. برای این که بهتر با آنها آشنا شوید بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.
پارچه برزنتی پی وی سی از محبوب ترین و مدرن ترین برزنت ها به شمار می رود، این نوع از برزنت ها به دلیل داشتن ویژگی هایی منحصر به فرد جایگزین خوبی برای برزنت های سنتی، بوم می باشند، از مهمترین ویژگی این نوع از برزنت ها می توان به مقاومت بالای آنها در برابر آب، نور آفتاب، کپک، حرارت، کشش و رطوبت بالا اشاره کرد.
پارچه برزنتی پی وی سی به دلیل کیفیت بالایی که دارد توانسته در طی سال های اخیر محبوبیت بیشتری در میان خریداران پیدا کند و جای پای محکمی برای خود در بازار داخلی به خصوص محصولات صنعتی باز کند. قیمت برزنت های پی وی سی نیز تفاوت چندانی با دیگر محصولات در بازار ندارد.

برای خرید پارچه برزنتی پی وی سی پیشنهاد می کنیم به مراکز معتبر موجود در سطح شه مانند فروشگاه دنیای چادر مراجعه نمایید البته توصیه می‌کنم قبل از هرگونه اقدامی برای خرید بهتر است برای مشاوره رایگان به شرکت دنیای چادر در تهران مراجعه نماید و یا با شماره تلفن موجود در این مطلب تماس حاصل نمایید تا از راهنمایی این شرکت بهره مند شوید. 

پارچه برزنتی ضد آب و نسوز 

امروزه علاوه بر زیبایی، کیفیت یکی از نیاز های اساسی برای خریداران پارچه برزنتی به شمار می رود. برای اینکه بتوانیم در برابر عناصر محیطی به خصوص آب و حرارت از خود و محصولات خود محافظت کنیم، توصیه می کنم از برزنت های نسوز و ضد شعله و نیز ضد آب استفاده کنید.
امروزه یکی از مشکلاتی که بیشتر استفاده کنندگان پارچه برزنتی با آن مواجه می شوند طول عمر کوتاه برزنت و نیز عدم ضد آب بودن آنها می باشد. یکی از راه حل ها برای برطرف کردن این قضیه و تامین ایمنی مورد نیاز استفاده از برزنت های نسوز و ضد آب است.
در فروشگاه محصولات صنعتی و ساختمانی برزنت های مختلفی عرضه می شوند، این برزنت ها علاوه بر زیبایی و تنوعی که دارند می توانند امنیت کار شما را نیز تامین کنند و به شما این امکان را می دهند تا با خیالی آسوده در خانه و یا محل کار خود زندگی کنید.
این نوع از برنت ها علاوه بر اینکه امنیت خانه و محل کار ما را تامین می کنند، از وارد شدن اشعه مضر خورشید، باران، باد، سرما و گرما نیز جلوگیری می کند.

قیمت پارچه برزنتی نسوز و ضد آب نیز بستگی به کیفیت و نوع مواد استفاده شده برای تولید آنها متغیر است. برای این که بتوانید انتخاب درست و صحیحی در موقع خرید داشته باشد بهتر است که در این زمینه با افراد متخصص مشورت نمایید. 

 بهترین پارچه برزنتی موجود در بازار

 پارچه برزنتی انواع مختلفی دارد که بسته به شرایط و موقعیت مصرف کننده می توانند متفاوت باشند، برای این که بهتر به این قضیه پی ببرید بهتر است با ما همراه باشید.

تکنولوژی به روز و پیشرفته ساخت پارچه برزنتی، امروزه تاثیر بسیار زیادی روی راحتی استفاده از آنها و همچنین بالا بردن ویژگی های آنها داشته است. با دسترسی بشر به مواد مقاوم، نوع جدیدی از برزنت ها طراحی و ساخته شده است که در برابر عوامل محیطی بسیار مقاوم و مستحکم می باشد این نوع از برزنت ها می توانند سالیان سال بدون تغییر مورد استفاده قرار گیرند.

همانطور که می دانید پارچه برزنتی تاریخچه و قدمت طولانی دارد. بری مثال در گذشته برای پناه گرفتن در روز های سرد و یا گرم سال از پوست حیوانات استفاده می شود، که به مرور زمان و با پی بردن بشر به مواد مقاوم تر مانند برزنت ها این قضیه کاملا تغییر کرد و انسان ها توانستند محصولات زیادی از این مواد تهیه کنند. اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی دیگر خبری از پوست حیوانات و برزنت های سنتی نیست وتولید کنندگان و طراحان ن توانسته اند به پشتوانه مواد مقاوم و تکنولوژِ برزنت های زیبا و کارآمدی را طراحی کنند.
علم ساخت پارچه برزنتی روز به روز در حال گسترش و پیشرفت است؛ و هر روز شاهد طراحی مدل های مختلف برزنت هستیم که ویژگی های منحصر به فردی دارند. این نوع از برزنت ها عملکرد بهتری نسبت به برزنت های سنتی دارند.
برای آگاهی و دریافت مشخصات انواع برزنت و قیمت هر کدام از آنها بهتر است با ما تماس بگیرید.
ارزان ترین پارچه برزنتی | ارزان ترین پارچه برزنتی ...
ارزان ترین پارچه برزنتی | ارزان ترین پارچه برزنتی ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 07 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat