دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش پارچه برزنتی| فروش پارچه برزنتی چند لا و میزان مقاومت آن

forosh-parche-berezenti-chand-laye-mizan-moghavemat-2 فروش پارچه برزنتی

شرکت دنیای چادر ارائه دهنده انواع پارچه برزنتی چند لا در کشور است، که بسته به هدف مورد نظر مشتریان انتخاب های گسترده ای از برزنت ها را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. بسیاری از برزنت های ما ساخته شده در کارخانه دنیای چادر هستند. همه محصولات ما به سطوح بالای خدمات و کیفیت محصول که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم، متعهد هستند. 

پارچه برزنتی چه مصارفی دارد؟ 

ما پارچه برزنتی چند لا مختلفی داریم که با انواع مختلف مواد ساخته شده اند. این پارچه های بادوام را می توان در مدارس، انبارها، محیط های نظامی و صنعتی، سالن های نمایشگاه و بسیاری از مکان های دیگر یافت. افراد به دلایل مختلف به نوع ماده خاص برزنت و پوشش خود اعتماد می کنند. این پارچه ها برای ایجاد حریم خصوصی، مقاومت در برابر آب، مقاومت در برابر دمای بالا و محافظت از کف و تجهیزات مفید هستند. ماهیت مفید و پویا انتخاب نوع ماده خاص، برزنت چند لا را به یک راه حل ایده آل برای طیف گسترده ای از محیط تبدیل می کند.
انواع مواد تولیدی دنیای چادر شامل بوم، وینیل، پلی اتیلن، مش، مقاوم در برابر آتش، مقاوم در برابر درجه حرارت بالا، محصولات نظامی و بسیاری دیگر از مواد ویژه است. آنها برای اطمینان از عملکرد قابل اعتماد و بدون دردسر برای سال های طولانی با مواد درجه بالا ساخته می شوند. مواد برزنتی چند لا در برابر بیشتر مواد شیمیایی مقاوم است و به کنترل نور، صدا، بو، دما، گرما و آلودگی ها کمک می کند.
از روکش ها و پارچه برزنتی چند لا می توان به عنوان پارچه های رها، صفحه های حصار، روکش ماشین، شیشه های جلو تنیس و موارد دیگر استفاده کرد. برنامه های بیشماری که با انتخاب نوع ماده امکان پذیر شده است، به کاربران امکان می دهد تا با دقت بیشتری مکان مورد استفاده خود را برای تأمین نیازهای خاص کنترل کنند.

شرکت دنیای چادر همچنین انواع مواد را به صورت خرد یا رول به فروش می رساند. لطفا با نیازهای خود از طریق صفحه تماس با با ما ارتباط بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. 

 عرضه پارچه برزنتی ضد آب و مقاوم

شرکت دنیای چادر انتخاب بسیار گسترده ای از برزنت های ضد آب را فراهم می کند. این محصولات شامل برزنت های بوم ضد آب، برزنت های ضد آب و تارین های وینیل ضد آب برای هر دو کاربرد داخلی و خارجی است. این محافظ ها هنگام محافظت در برابر اثرات مخرب آب و سایر خطرات مورد استفاده قرار می گیرند. بسیاری از برزنت های ضد آب از مواد خاصی ساخته شده شده اند و در انواع رنگ ها، وزن ها، ویژگی های خاص و اندازه های استاندارد ارائه می شوند.
همچنین گزینه های سفارشی پارچه برزنتی چند لا دنیای چادر متناسب با شرایط خاص بعدی و فاصله شما وجود دارد. شما با تماس گرفتن با شرکت ما می توانید این محصول را سفارش دهید.
پارچه برزنتی چند لا ضد آب نه تنها در برابر آب مقاومت می کند، بلکه از تنفس قوی و قابل استفاده برای کارهایی مانند پوشش تجهیزات، قایق سواری و پوشش هیزم در محیط باز استفاده می شود. برزنت های ضد آب مقرون به صرفه ترین پوشش های ضد آب هستند که تقریباً برای هرگونه نیاز مقاومت و محافظ ایجاد می کنند.

محبوب ترین محصولات ضد آب، برزنت های وینیل ضد آب هستند. آنها با دوام و همه کاره برای اهداف صنعتی، تجهیزات، ذخیره سازی، حمل و نقل و نیز در کارهای خانگی استفاده می شوند. با دنیای چادر اکنون تماس بگیرید تا در مورد چگونگی انتخاب ما مطابق با خواسته های شما صحبت کنید. 

خرید پارچه برزنتی پلی اتیلن چند لا 

پلی اتیلن بهترین نوع برزنت برای استفاده های همه منظوره و روزمره است. خواه قصد کمپ زدن داشته باشید، به دنبال پوشش استخر یا سقف باشید و یا برای خدمات تجاری به یک برزنت بادوام نیاز داشته باشید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. ما انتخاب کاملی از برزنت های پلی اتیلن چند لا ممتاز درجه یک را ارائه می دهیم که محافظت مهم در برابر عناصر را ایجاد می کنند. مجموعه ما دارای برزنت های ضد آب، ضد پارگی، مقاوم در برابر آتش، مقاوم در برابر شعله و ضد کپک است.
از بین محصولات تولیدی دنیای چادر از جمله پلی اتیلن های ضد حریق، ورق های پلی اتیلن گلخانه ای، برزنت های پلی استیشن استتار سبز و غیره انتخاب کنید. ما همچنین دارای برزنت های سنگین سنگین با درجه حرارت آزبست و پلی اتیلن های سنگین هوای سرد جذب کننده گرما برای سایت های ساختمانی و پوشش تجهیزات صنعتی هستیم.
هر کدام از پلی اتیلن های این مجموعه دارای سجاف هایی است که با درزهای جوش داده شده با حرارت از پلی اتیلن تقویت شده اند و آنها را کاملاً ضد آب می کند. برزنت های ما همچنین می توانند در برابر شرایط باد و گرما مقاومت کنند، ایده آل برای بیشتر موارد استفاده در فضای باز. آنها همچنین در درجه بندی ها و ضخامت های مختلف از وزن سبک تا فوق سنگین در دسترس هستند.

بعلاوه، شما انتخاب رنگ های خود را با استتار، زرد، نقره ای و غیره دوست خواهید داشت. برای برزنت های حمل بار و سقف، برزنت های سفید پلی اتیلن و برزنت های نقره ای اغلب به دلیل خاصیت بازتابش گرما در برابر اشعه ماورا بنفش بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. 

 برای خرید انواع مختلف پارچه برزنتی چند لا ضد آب می توانید به آسانی به فروشگاه اینترنتی دنیای چادر شده و این محصولات را با بالاترین کیفیت ممکن و بدون واسطه و با قیمت ارزان خریداری کنید. محصولات ارائه شده در فروشگاه دنیای چادر ارزان، با کیفیت، مقاوم، ضد آب، نسوز، ضد نور هستند و در محیط های مختلف با آب و هوای متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند.

مشتریان ما به دلیل قیمت ارزان و گرفتن تخفیفات ویژه خرید های خود را از این مجموعه به صورت عمده انجام می دهند. شما نیز می توانید با مراجعه به این مرکز خرید خود را به صورت اینترنتی و عمده با قیمت ارزان انجام دهید.
قیمت روز برزنت | فروش ویژه انواع برزنت با کیفیت با...
خرید پارچه برزنت | پارچه برزنت و کاربرد های مهم آن...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat