دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنتی | آیا از پارچه برزنتی در صنایع هوایی استفاده می شود؟

aya-aparche-berezenti-sanaye-havae-estefade-mishavad-2 پارچه برزنتی

پارچه برزنتی همان طوری که در مقالات قبلی نیز به آن اشاره شد، کاربرد زیادی دارد. اما کاربردی که تا به حال به آن زیاد اشاره نشده، صنایع هوایی است، بله شاید کمی تعجب آور باشد اما این محصول برای پوشش لوازم بسیار مهم این صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. ما در این مطلب شما را با بخشی از کاربرد های برزنت در صنایع هوایی آشنا می کنیم، پس ادامه مطلب را دنبال کنید. 

نقش پارچه برزنت در صنایع هوایی 

با پیشرفت فناوری و روی کار آمدن روش های جدید ساختمان سازی، سازه هایی تحت عنوان سازه های غشایی یا همان سازه های کششی با استفاده از برزنت های مخصوص به بازار ساخت و ساز معرفی شدند که در مدت زمان کوتاهی و با هزینه خیلی کم مورد بهره برداری قرار می گیرند. به طور کلی این نوع سازه ها بیشتر در حوزه های نظامی به خصوص صنایع هوایی مورد استفاده قرار می گیرند.

معمولا برای پوشش و استتار تجهیزات جنگی، راداری و نیز برای در امان ماندن هواپیماهای نظامی از دید دشمن و نیز برای جلوگیری از تخریب لوازم حساس در برابر باد، برف، باران، نور آفتاب از پوشش های برزنتی یا سازه های موقت کششی استفاده می کنند. 

اهمیت استفاده از پارچه برزنتی در صنایع هوایی 

 ساخت سازه های برزنتی بزرگ و موقت در دهه های اخیر به وفور در همه جا یافت می شوند، نوع سازه آنها معمولا به صورت کششی یا غشایی با ویژگی های منحصر بفرد می باشد. چنین سازه هایی از متریال های مختلفی از جمله پارچه های برزنتی با محاسبات فنی خاص و به صورت اشکال مختلف تولید می شود، سازه های این چنینی بر حسب نوع کاربری، ابعاد متفاوتی نیز دارند.

از این نوع سازه های برزنتی موقت و یا دائم برای پوشش دهانه های بزرگ همچنین جهت اسکان در موارد بحرانی، اسکان موقت تجهیزات هوایی نیروی نظامی، آشیانه های هواپیما، تعمیرگاه ها، سالن های نظامی، پارکینگ، و موارد دیگر استفاده می شود. نکته ی مهم برای این کار مقرون به صرفه بودن پارچه برزنتی نسبت به سازه های دیگر مانند بتن و فلز است.

پرکاربردترین و با کیفیت ترین سازه های موقت نظامی پیش ساخته در سراسر جهان سازه های ساخته شده از پارچه برزنتی است، مهندسین معمار و عمران در طی سال های اخیر سعی بر طرف کردن عیوب گذشته این سازه ها کرده اند؛ و به میزان زیادی توانسته اند وزن آن ها در نتیجه به کارگیری شیوه های نوین کاهش دهند. این نوع از سازه ها به دلیل کاربرد های زیادی که دارد در انواع مختلفی ساخته می شود.

علاوه بر ایجاد سازه های موقت و دائم نظامی، می توان از پارچه برزنتی روکش های خوبی برای پوشش محصولات مختلف صنایع هوایی ایجاد کرد. روکش هایی که باعث محافظت از محصولات در محیط های باز می شود. 

پارچه برزنتی از چه خصوصیاتی بهره می برد که در صنایع هوایی اهمیت پیدا کرده است؟ 

همانطوری که می دانید، پارچه برزنتی علاوه بر صنایع هوایی، اهمیت و کاربرد زیادی در دیگر صنایع دارد، شما با استفاده از برزنت می توانید کارهای زیادی را انجام دهید، از جمله تولید چادرهای مسافرتی، چادرهای نظامی، چادر های همایش، مهمانی و تالار، تولید انواع روکش محصولات و غیره.
فواید پارچه برزنتی:
 به صرفه اقتصادی، حمل و نقل آسان و ماندگاری طولانی برای عملکرد خوب
 مقاوم در برابر آب و UV، توانایی خوب در برابر آب و هوای خوب
 استحکام کششی بالا و هیچ گونه اثرات جانبی محیطی ایجاد نمی کند
 قوی، تنفس و با دوام.
 طراحی شده برای استفاده شدید در فضای باز
 انعطاف پذیری خوب، مقاومت کششی عالی و مقاومت پارگی
 انتخاب عالی برای صنعت هوایی، حمل و نقل، کشاورزی، ساخت و ساز

 و غیره 

 باید توجه داشت که این نوع از پارچه های برزنتی کم هزینه تر از سوله های قدیمی بوده و در مدت زمان کوتاهی می توان آن ها را پیاده سازی کرد؛ و این مهمترین فاکتوری است که می توان برای آنها در نظر گرفت.

با اینکه کاربرد اصلی پارچه برزنتی در تهیه روکش های صنعتی و ایجاد چادر، نمایشگاه و غرفه های نمایشگاهی است ولی در سال های اخیر مهندسین معمار و عمران از این نوع ابزار برای طراحی و ساخت سازه های کششی نیز بهره برده اند. برزنت ها به دلیل آنکه قابلیت انعطاف پذیزی را دارند و استفاده از آنها به ما فرصت می دهد تا بتوانیم محصولات بزرگ و کوچک مانند صنعتی، نمایشگاهی، ورزشی را محافظت کنیم.

استفاده از پارچه برزنتی در صنایع مختلف 

آیا برای محافظت از وسایل نقلیه و تجهیزات کناری خود به دنبال پوشش برزنتی عظیم، مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش هستید؟ اگر از برنامه مورد نیاز خود برای پوشش مطلع باشید، می توانید به راحتی نوع برزنت مورد نیاز خود را بررسی کنید - روکش های استخر، برزنت های عایق بندی شده، برزتا های حصار و حتی روکش های چهارچرخه برای انتخاب وجود دارد. اگر هنوز گیر کرده اید، با ما تماس بگیرید و ما می توانیم به شما کمک کنیم.

شاید در رویدادهای بیرونی پارچه برزنتی بزرگی دیده باشید که دارای تبلیغات برای مشاغل، گروههای موسیقی و سایر تبلیغ کنندگان است. اثربخشی به حدی است که بسیاری از شرکت ها برای جلب توجه مورد نیاز از تابلوهای برزنتی فیلیپین برای ارائه نمایشگاه های تجاری و سایر رویدادها خود استفاده می کنند. خبر خوب برای شرکت هایی که به دنبال استفاده از این روش بازاریابی هستند این است که نسبتاً ارزان، با دوام بالا و مناسب برای بسیاری از رویدادها است. 

برزنت مزایای بسیاری برای مشاغل مورد نظر برای جلب توجه، به ویژه در نمایشگاه های تجاری یا رویدادهای بزرگ که ایستادگی در آنها دشوار اس ، دارد. بسیاری از شرکت ها دارای ورق های بزرگ برزنتی با نام و نشان شرکت هستند که برای بسیاری از رویدادها در طول سال استفاده می شود. آنها در اندازه ها و رنگ های مختلف وجود دارند و در بسیاری از رویدادها مورد استفاده قرار می گیرند. برای خرید پارچه برزنتی تبلیغاتی می توانید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. 

خرید پارچه برزنت | پارچه برزنت و کاربرد های مهم آن...
فروش پارچه برزنتی | فروش آنلاین پارچه برزنتی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat