دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنتی | نکات مهم در خرید پارچه برزنت درجه یک

nokat-mohem-kharid-parche-berezent-daraje-yek پارچه برزنتی

 پارچه برزنتی یکی از مقاوم ترین و باوام ترین پارچه های موجود در بازار است. هنگام خرید پارچه برزنت درجه یک باید به یک سری نکات مهم مانند کیفیت و قیمت پارچه توجه نمود که در این مقاله به آن می پردازیم.

نحوه تولید پارچه برزنتی 

 همه ما در محیط اطراف خود پارچه های برزنتی را در مصارف خانگی و مشاغل گوناگون مشاهده کرده و کم و بیش با خصوصیات و کاربردهای آن آشنایی داریم.

در این مقاله قصد داریم به طور مفصل تر به بررسی ویژگی های پارچه های برزنتی بپردازیم، پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.
با آوردن نام پارچه برزنت، اولین چیزی که در ذهن ما می آید ضخیم بودن، مقاوم بودن و دوام بالای این پارچه است. آیا می دانید چرا برزنت از این ویژگی ها برخوردار است؟
در حقیقت پارچه برزنتی از ترکیب الیاف طبیعی پنبه با الیاف مصنوعی پلی استر تولید شده است که این ترکیب باعث ایجاد یک بافت منسجم و مستحکم گردیده است.
کاربرد اصلی پارچه های برزنتی که همان پوشش محافظ اشیا و مکان های مختلف است، به خاطر داشتن همین بافت محکم و مقاوم پارچه می باشد. در ادامه مقاله به طور وسیع تر به بررسی کاربردهای پارچه برزنتی خواهیم پرداخت.
برزنت توسط یک روکش از جنس پلاستیک پوشیده شده است که در واقع این روکش می تواند به پارچه خاصیت مخصوص به خود مانند ضد آب بودن، نسوز بودن، ضد آفتاب و خاصیت های فوق العاده دیگری ببخشد.

 برزنت چه ویژگی هایی دارد؟

حال که با مواد اولیه و الیاف به کار رفته در پارچه های برزنتی آشنا شدید، به شرح ویژگی های این پارچه می پردازیم.
گفته شد که پارچه برزنت بر اساس روکشی که یک طرف آن قرار می گیرد، دارای خاصیت های مختلفی می باشد و کاربردهای خاص خود را دارد.
از مهم ترین ویژگی های پارچه برزنتی می توان موارد زیر را نام برد:
• ضخیم، محکم و بادوام
• انعطاف پذیری بالا
• وزن سبک
• ضد آب
• مقاوم در برابر نور شدید آفتاب و عدم بروز آفتاب سوختگی و پارگی
• مقاوم در برابر اشیای نوک تیز، ضربه و فشار
• ضد حریق و دارای خاصیت خود خاموش شوندگی
• دارای قابلیت برش، دوخت و پرس
• دارای رنگبندی متنوع
• قیمت مقرون به صرفه

البته باید گفت که یک نوع خاص از برزنت همه این خاصیت ها را در خود ندارد و هر برزنتی با توجه به جنس الیاف و روکش، از خصوصیات خاصی برخوردار است. 

کاربردهای پارچه های برزنتی در مصارف گوناگون 

 همانطور که مستحضر شدید پارچه های برزنتی به خاطر ضد آب بودن و داشتن استحکام و مقاومت بالا در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی، کاربردهای فراوانی در حوزه های مختلف دارند.

همانطور که می دانید پارچه های برزنتی انواع متنوعی دارند و در کارخانه به صورت تار و پودی از پنبه و پلی استر، از یک لایه نخ تا شش لایه نخ تولید می گردند.
برای مثال برزنت هایی که دارای روکش نسوز هستند، در تولید دستکش و لباس های ضد حریق و ایمنی، پرده های عایق حرارت، درزگیری کوره ها و غیره کاربرد دارند.
پارچه برزنت ضد آب برای ساخت استخرهای تفریحی موقت، چتر، سایبان، آلاچیق، چادرهای مسافرتی و خیلی از مصارف دیگر استفاده می شود.
می توان گفت که خاصیت ضد آب بودن در تمامی نوع برزنت ها وجود دارد و یک ویژگی بارز پارچه برزنتی محسوب می شود.
حتماً پوشش ماشین های سنگین مثل وانت، کامیون و ... را در جاده ها مشاهده کرده اید، نوعی برزنت به نام برزنت ترانزیتی یا برزنت کانتینری وجود دارد که به عنوان پوشش محافظ بار در وسایل نقلیه سنگین حین حمل بار، استفاده می گردد.
علاوه بر این ها نوع دیگری از برزنت، برزنت نظامی می باشد که در مدل ها و طرح های مختلف پلنگی، چریکی، شطرنجی، کامپیوتری و ... در بازار موجود است و در حوزه های نظامی برای دوخت البسه و چادر مورد استفاده قرار می گیرد.

 قیمت روز پارچه برزنت در بازار تهران

همانطور که متوجه شدید پارچه های برزنتی دارای انواع مختلف برزنت کانتینری، نظامی، نسوز، شمعی و غیره هستند که هر کدام بر اساس ویژگی هایی که دارند، در آن حوزه به کار برده می شوند.
قیمت پارچه برزنتی در بازار به فاکتورهای زیر بستگی دارد:
1. کیفیت: برزنت های باکیفیت و مقاوم با خاصیت های منحصر به فرد که تولید شرکت های معتبرند، قیمت بالاتری نسبت به برزنت های نامرغوب دارد.
2. ضخامت: این پارچه متناسب با کاربردی که دارد، در ضخامت های مختلف عرضه می شود. پارچه های ضخیم تر با میل بیشتر برای دوخت های بزرگ و پارچه های نازک تر با میل کمتر برای دوخت های ظریف استفاده می شود.
3. عرض: پارچه های برزنتی عمدتاً در عرض های 1 الی 2 متر تولید می گردند.
4. میزان تولید و تقاضا: هر چقدر میزان تولید و عرضه برزنت در کشور نسبت به میزان تقاضای مصرف کنندگان برای این پارچه بیشتر باشد، قیمت مناسب تری در بازار تهران دارد.

5. نحوه فروش پارچه برزنت: خرید بی واسطه پارچه برزنتی به صرفه تر از خرید حضوری می باشد و در هزینه ها صرفه جویی می شود. 

خرید پارچه برزنت درجه یک 

اگر قصد خرید مرغوب ترین پارچه برزنت را دارید، اکنون به صرفه ترین راهکار یعنی خرید بی واسطه پارچه برزنتی از این نمایندگی را به شما معرفی خواهیم کرد.
همه ما می دانیم که امروزه روش های سنتی خرید یعنی مراجعه حضوری به بازار و فروشگاه ها، دیگر مانند قدیم رایج نیستند و کسب و کارهای اینترنتی روی کار آمده اند.
شما می توانید به راحتی هر کجا که هستید محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید یا به فروش برسانید، که این امر به نفع طرفین معامله یعنی فروشنده و خریدار می باشد.
بازرگانی ما بزرگ ترین مرجع آنلاین فروش و عرضه پارچه برزنتی می باشد که محصولات خود را به طور مستقیم از معتبرترین شرکت های تولید کننده برزنت به فروش می رساند.
بدون شک بهترین روش خرید بی واسطه پارچه برزنتی باکیفیت و درجه یک، خرید از این بازرگانی است.
پس همین حالا برای خرید برزنت با قیمت منصفانه به وب سایت مراجعه کنید و سفارش خود را در کوتاه ترین زمان ممکن ثبت نمایید.

مشاورین فروش ما آماده ارائه خدمات رایگان و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص قیمت روز پارچه برزنتی می باشند. 

برزنت قیمت | ارائه دهنده بهترین برزنت در ایران
قیمت پارچه برزنت | مرکز فروش برزنت با کیفیت عالی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat