دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

برزنت خرید | بازار فروش آنلاین بهترین برزنت ایران

bazar-forosh-onlin-behtarin-betrzent-iran برزنت خرید

خرید برزنت به صورت اینترنتی هم اکنون از طریق مرکز فروش آنلاین پارچه برزنتی امکان پذیر است. بهترین قیمت برزنت در بازار ایران تنها در این فروشگاه برای شما خریداران عمده در نظر گرفته شده است. 

مشخصات پارچه برزنت چیست؟ 

از قدیم تاکنون نیاز به پارچه هایی که در برابر آفتاب و آب مقاوم باشند و بافتی محکم تر از الیاف طبیعی داشته باشند، روز به روز افزایش یافت.
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به دنبال آن توسعه صنعت نساجی و پتروشیمی، پارچه هایی با ترکیب الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی یا پلیمری تولید شد که نام آن را برزنت گذاشتند.
رفته رفته با ورود الیاف صنعتی جدید به نساجی، مواد مختلفی در تولید پارچه برزنتی اضافه شد که به آن خاصیت های بی نظیری بخشید.

ناگفته نماند که خاصیت ضد آب بودن در تمام پارچه های برزنتی وجود دارد و این ویژگی سبب تمایز آن با سایر پارچه های امروزی گردیده است.
علاوه بر خاصیت ضد آب، سایر مشخصات پارچه های برزنتی عبارتند از:
• بافت مستحکم، بادوام و عمر طولانی
• وزن سبک و انعطاف پذیری بالا
• مقاوم در برابر باران، باد شدید، آفتاب و ...
• مقاوم در برابر آسیب های فیزیکی مانند ضربه، فشار و اشیای تیز
• ضد حریق
• قابلیت پرس، دوخت و شست و شو

• دارای رنگبندی متنوع 

برزنت خوب و کاربردهای آن 

حال که با ویژگی های منحصر به فرد پارچه های برزنتی آشنا شدید وقت آن رسیده که انواع مختلف برزنت در بازار و کاربردهای آن ها را برای شما به طور مختصر شرح دهیم.
پارچه های برزنتی در کارخانه به صورت های برزنت خام، برزنت آهاری، برزنت موادی، برزنت چاپی و برزنت خطی تولید می شوند که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند.
همچنین با توجه به مواد اولیه به کار رفته در پارچه که به آن ویژگی مخصوصی می بخشد، برزنت دارای انواع گوناگونی می باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت:
1. برزنت شمعی: این نوع برزنت ضخامت و وزن کمی دارد و می توان گفت که جزو مرغوب ترین و گران ترین نوع برزنت برای دوخت لباس های زمستانی، پوشاک و ساک ورزشی، چادر مسافرتی و روکش اتومبیل محسوب می شود.
2. برزنت ترانزیتی (کانتینری): از روکش پلاستیکی یا یورتان ساخته شده است و از پرکاربردترین و پرفروش ترین نوع برزنت به حساب می آید. در برابر همه نوع شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم بوده و به عنوان روکش محافظ بار وسایل نقلیه سنگین کاربرد دارد.
3. برزنت نسوز: دارای خاصیت ضد حریق می باشد و قابلیت تحمل درجه حرارت بالا را دارد. ماده اولیه اصلی در تولید آن فایبرگلاس است که با سیلیکون، رزین، فویل و تفلون ترکیب می شود. این نوع برزنت برای ساخت لباس های ضد حریق، مصارف صنعتی، درزگیری کوره ها، پرده های عایق حرارت و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

4. برزنت نظامی: در طرح ها و مدل های مختلف مانند چریکی، شطرنجی و کامپیوتری تولید شده و در صنایع نظامی برای دوخت البسه، چادرهای کمپ، کاور اشیا و غیره استفاده می شود. 

چند نکته مهم قبل از خرید پارچه برزنت 

همانطور که متوجه شدید پارچه های برزنتی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن ها با توجه به ویژگی بارزی که در آن وجود دارد، در مصارف خاصی به کار برده می شوند.
در واقع می توان گفت که مقاوم بودن و ضد آب بودن برزنت، سبب شده تا بسیاری از افراد و صنایع مختلف به استفاده از آن روی بیاورند.
از آنجایی که در بسیاری از موارد، کاربرد پارچه برزنتی بسیار حساس بوده و در صورت نامرغوب بودن جنس پارچه می تواند خسارات کوچک و بزرگی به بار آرود، پس مهم ترین نکته قبل از خرید برزنت، اطمینان داشتن از بابت کیفیت و جنس پارچه است.
نکته دیگری که حائز اهمیت است، انتخاب بهترین نوع برزنت بر اساس نیاز خود می باشد. با داشتن اطلاعات کافی درباره انواع مختلف برزنت و ویژگی های آن ها می توانید یک خرید هوشمندانه داشته باشید.
حال این سوال برای شما پیش می آید که از کجا می توان با اطمینان کامل برزنت خرید؟ پس با ما همراه باشید تا در این خصوص شما را راهنمایی نماییم.
چرا خرید اینترنتی برزنت؟
همه ما می دانیم خرید و فروش اینترنتی که در چند سال اخیر رایج شده است، مزایای زیادی دارد و در مقایسه با روش های سنتی بسیار آسان تر و به صرفه تر می باشد.
البته هنوز هم مراکز بسیاری هستند که در آن ها به صورت حضوری پارچه برزنت خرید و فروش می شود، اما تمامی این مراکز با واسطه ها در ارتباطند و پارچه برزنتی را از کارخانه تولیدی چندین و چند دست می چرخانند تا به مصرف کننده برسانند.
خوشبختانه خرید اینترنتی برزنت سبب شده تا این واسطه ها از میان حذف گردند و قیمت ها به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کنند.

پس با خرید اینترنتی برزنت در تناژ دلخواه می توانید علاوه بر صرفه جویی در وقت، در هزینه های خود نیز صرفه جویی نمایید و یک خرید پرسود را تجربه کنید. 

برزنت خرید با قیمت روز 

لازم به ذکر است که قیمت روز پارچه برزنت در بازار با توجه به کیفیت، ضخامت و شرکت تولیدی آن متفاوت می باشد.
مرکز فروش پارچه برزنت، تولیدات کارخانجات معتبر را به صورت اینترنتی به فروش می رساند، پس خیالتان از بابت کیفیت محصول راحت باشد.
این شرکت از معتبرترین مراکز فروش آنلاین در کشور می باشد که با چندین سال سابقه درخشان در زمینه فروش و عرضه برزنت، این محصول پرطرفدار را با قیمتی ارزان تر از سایر فروشگاه ها عرضه می کند.
پس اگر قصد خرید بهترین کیفیت برزنت را با مناسب ترین قیمت دارید، همین حالا در سایت سفارش خود را ثبت کنید و درکم ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.
جهت استعلام قیمت روز برزنت با مشاورین ما در ارتباط باشید.
قیمت پارچه برزنت | مرکز فروش برزنت با کیفیت عالی
پارچه برزنت درجه یک | بزرگترین مرکز فروش انواع برز...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat