دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنتی چیست | راهنمای خرید بهترین برزنت در ایران

rahnamaye-kharid-behtarin-berezent-iran پارچه برزنتی

پارچه برزنتی چیست؟ برای انتخاب و تهیه پارچه برزنتی بهتر است تا از راهنمای خرید بهترین برزنت در ایران که در این مرکز ارائه می گردد استفاده کنید تا بتوانید به خوبی این پارچه را شناسایی نمایید. 

 پارچه برزنتی را بهتر بشناسید

پارچه برزنتی جز پارچه های پر مصرف در صنایع مختلف است که در حال حاضر علاقه مندان بسیار زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده است این پارچه جزء منسوجاتی است که به صورت چهار فصل قابل استفاده است.
زیرا به دلیل نوع الیاف بکار برده شده در آن به راحتی انبساط پیدا کرده و آسیبی به بافت پارچه وارد نمی شود و همچنین در سرمای سخت زمستان الیاف آن کاملا منقبض می شوند و ساختار پارچه دچار آسیب نمی گردد.
معمولاً در کارخانجات تولید پارچه های برزنتی از الیاف پنبه و پلی استر برای تولید این پارچه ها استفاده می کنند که با توجه به میزان استفاده از این الیاف پارچه هایی با کیفیت های مختلف به وجود می ‌آید.
در روند تولید برخی از پارچه های برزنت از یک نخ تار نایلونی استفاده می‌ کنند که سبب می شود یک پارچه مقاوم و مستحکم تولید گردد.
از این نوع برزنت ها بیشتر به عنوان ساخت چادرهای سایبان و همچنین به عنوان روکش مناسب برای لوازم مختلف استفاده می کنند، زیرا به خوبی در برابر بادهای سخت مقاومت دارد و هیچ گونه رطوبتی را از خود عبور نمی دهد.
نکته مهم در مورد این نوع برزنت ها این است که خاصیت تبادل هوا در آنها وجود دارد و به راحتی قابل تنفس هستند.
پارچه های برزنتی با توجه به تعداد لایه های نخ که در روند تولید استفاده می‌ شود به چند گروه برزنت های سنگین و سبک تقسیم بندی می گردند.

در تولید این پارچه ها از نخ‌ های چند لایه استفاده می‌ شود که هرچه تعداد لایه های نخ بیشتر باشد در نتیجه پارچه ها از ضخامت و استحکام بالاتری برخوردار شده است. 

 معمولاً پارچه های برزنتی به پارچه های ضد حرارت، ضد آتش، ضد الکتریسیته و همچنین کاملا آنتی باکتریال مشهور می باشند، زیرا در برابر رطوبت و انواع مایعات مختلف دچار پوسیدگی و بوی بد نمی‌ گردد.

به دلیل اینکه این پارچه ها در برابر سایش مقاومت خوبی دارند به راحتی از آنها به عنوان یک پوشش مناسب در تجهیزات سنگین کارخانجات و همچنین صنایع نظامی می توان استفاده کرد.
نکته مهم در مورد برزنت ها این است که پس از تولید این پارچه ها در کارخانجات نساجی با کمک گرفتن از مواد مخصوص وینیل و یا چرم مصنوعی و همچنین پلی اتیلن آنها را پوشش می دهند تا کاملاً ضد آب شده و بتوان از این پارچه استفاده های بیشتری برد.
در پوشش دهی پارچه های برزنتی با این مواد می ‌توان پارچه ها را به صورت یک رو و یا دو رو تهیه کرد که از پارچه‌های یک رو به عنوان سایبان، محافظ و کاور اتومبیل و مواردی از این قبیل استفاده می شود.
اما از پارچه هایی که به صورت دو رو با این مواد پوشش داده می شوند بیشتر در شرایط سخت آب و هوایی استفاده می‌ کنند، زیرا مقاومت بالاتری در برابر عوامل جوی سخت مانند باد و طوفان های شدید دارد.

برزنت بهتر است یا پلی استر؟ 

در حال حاضر به لطف پیشرفت صنعت نساجی و وجود دستگاه‌ های به ‌روز انواع مختلفی از پارچه ها تولید می شوند.
در بین تنوع بالای پارچه ها این سوال که پارچه برزنت بهتر است یا پلی استر؟ نمی توان به سادگی پاسخ داد.
بهتر است تا در مورد هر کدام از این پارچه ها به صورت مجزا اطلاعاتی را به دست آورید تا بتوانید در هنگام انتخاب بهترین نوع را مطابق کارکرد خود تهیه کنید.
همه ما می‌ دانیم که پارچه های برزنتی جزء پارچه های مستحکم و مقاوم است که در کارخانجات نساجی طبق ساختارهای پیچیده و منظم تولید می شوند.
زیرا در روند تولید این پارچه ها نیز از الیاف مصنوعی و طبیعی در کنار یکدیگر استفاده می کنند.
در اینجا به چند ویژگی خاص، پارچه های پلی استر و برزنت اشاره می کنیم و پس از بررسی این ویژگی ها می ‌توانیم به تفاوت های اساسی این پارچه پی ببریم از جمله:
• پارچه های برزنتی در برابر حرارت و حریق مقاومت بالایی دارند اما پارچه های پلی استر اینگونه نیستند و از اشتعال پذیری بالایی برخوردار هستند.
• از لحاظ وزن پارچه های برزنت سنگین تر هستند ولی پارچه های پلی استر به دلیل وجود مواد شیمیایی و الیاف مصنوعی جز پارچه های سبک قرار می گیرند.
• خاصیت ضد آب بودن هر دو نوع پارچه خوب است اما پارچه های برزنتی خاصیت ضد آبی آنها قوی تر می باشد.
• پارچه های برزنتی توان بیشتری در برابر شرایط جوی و سرما و گرما دارند اما پارچه های پلی استر به راحتی می توانند آب و هوا را منتقل کنند.
نکته مهم که در مورد پارچه های پلی استر وجود دارد این است که به نسبت برزنت وزن کمتری دارند و جرم و حجم کمی را به خود اختصاص می دهند.
در نتیجه در برخی از مواقع که لازم است تا از پارچه هایی با حجم کم استفاده شود، می‌ توان پارچه های پلی استر را جایگزین محصولات تولید شده با پارچه های برزنت کرد.

اما باید توجه داشته باشید که در هنگام استفاده از پارچه های پلی استری به دلیل نازک بودن بیشتر در معرض پارگی قرار می ‌گیرند و باید هنگام مصرف حواستان به آسیب های احتمالی باشد که این پارچه ها به راحتی دچار پارگی می گردد. 

چند توصیه قبل از خرید پارچه برزنت خوب 

پارچه برزنتی جز پرمصرف ترین پارچه های موجود در صنعت نساجی می باشد که در حجم های عمده خرید و فروش می‌ شود.
با توجه به تنوع بالایی که پارچه های برزنتی دارند باید در هنگام خرید این پارچه ها دقت کافی را داشته باشید که از خرید خود رضایت کافی را به دست آورید.
به طور کلی چند توصیه مهم قبل از خرید پارچه برزنت خوب وجود دارد که با دقت به این توصیه ها می توانید یک خرید مناسب داشته باشید.
چند توصیه مهم قبل از خرید پارچه برزنت خوب عبارت اند از:
• دقت به نوع پارچه های برزنت
• یک رو یا دو رو بودن پارچه های برزنت
• ضخامت و گرماژ پارچه های برزنتی
• انتخاب نوع مراکز حرفه ای پخش

• قیمت پارچه ها 

مرکز فروش مستقیم انواع برزنت 

 تمامی مراکز عرضه و تولیدی هایی که به انواع مختلف پارچه های برزنتی نیاز دارند ترجیح می دهند تا این پارچه را به شکل مستقیم و بدون واسطه تهیه کنند.

این مرکز فروش به شکل مستقیم و بدون واسطه انواع برزنت را در طیف های وسیعی از ضخامت و رنگ ها عرضه می کند.
در صورتی که قصد خرید پارچه برزنتی را دارید با انتخاب این مرکز فروش می توانید با حذف واسطه‌ ها به مناسب ترین قیمت ممکن دسترسی پیدا کنید.
همین حالا با ثبت سفارشات خود در بخش فروش این مرکز پس از دریافت راهنمایی و اطلاعات لازم در مورد انواع پارچه های برزنتی می توانید لذت یک خرید مقرون به صرفه را به دست آورید.
مرکز پارچه برزنت | پخش پارچه برزنت بصورت عمده
خرید اینترنتی پارچه برزنت | تولید انواع مختلف چادر...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 28 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat