دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

خرید برزنت | مواد برزنتی با دوام طولانی که ارزش خرید دارند

mavad-berezenti-badavam-tolaniarzesh-kharid-darand خرید برزنت

 اگر می خواهید برای خرید برزنت ضد آب قوی و با دوام اقدام کنید و محصولی با کیفیت داشته باشید، برزنت وینیل یک انتخاب مناسب است. در واقع دقیقاً مانند برزنت پلی اتیلن، آنها به دلیل دوام و انعطاف پذیری بسیار زیاد، طرفداران زیادی در کشور دارند. آنها معمولاً در ساخت و ساز برای پوشاندن مواد سیم کشی یا مواردی که در خارج قرار دارند، به عنوان یک پناهگاه موقت و غیره استفاده می شوند.

برزنت های فوق سنگین 

گرچه وینیل و پلی اتیلن شباهت های زیادی دارند، اما برزنت وینیل قوی تر و استوانه تر است زیرا از اتیلن و نمک ساخته می شود. بعلاوه، در مقایسه با پلی تارپتز، مقاومت بیشتری در برابر آب نیز دارد. این امر آن را به گزینه ای مناسب برای محافظت طولانی مدت از مواد حساس یا حساس در برابر گرمای شدید، باران یا آب تبدیل می کند.

این برزنت های فوق سنگین در اندازه ها و ضخامت های مختلف مناسب تقریباً برای هر نیاز موجود هستند. هنوز مطمئن نیستید که آیا برزنت وینیل برای شما مناسب است یا برزنت های دیگر؟ مزایای آنها را در اینجا بررسی کنید تا بدانید چگونه برای خرید برزنت اقدام کنید و گزینه مناسبی برای نیازهای مختلف خود را انتخاب کنید. 

 راهنمای خرید برزنت با کیفیت و مقرون به صرفه

 ۱. با دوام

بزرگترین مزیت این مواد سنگین پارچه طول عمر طولانی آنها است. به خصوص زمانی که در انبار و به صورت مناسب نگهداری شود، می توان مدت طولانی از آن استفاده کرد. علاوه بر ای ، برزنت های موجود برای فروش دارای درزهای محافظ حرارتی و چندین لایه از مواد چند لایه هستند که به مقاومت و دوام آنها می افزایند.
۲. مناسب برای کاربردهای مختلف
دومین مزیت بزرگ برزنت وینیل قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده آنها است. مهم نیست که شما از آن برای کشاورزی، قایق سواری، ردیابی، کارهای صنعتی، کمپینگ یا فقط در اطراف خانه استفاده می کنید، تعدادی از کارهایی که می توانید با این برزنت های وینیل انجام دهید وجود دارد.
ماندگاری برزنت باعث می شود که یکی از موارد ضروری باشد که شخص باید در خانه خود برای شرایط اضطراری و تعمیر موقت سقف داشته باشد.
۳. مقرون به صرفه
برزنت وینیل علاوه بر قوی بودن و همه کاره بودن، به دلیل هزینه کم نیز محبوب هستند. در حقیقت، این هزینه کم برزنت است، که آن را به یک ماده مناسب برای مصارف مختلف صنعتی تبدیل می کند.

۴. ضد آب و مقاوم در برابر رطوبت و باران
برزنت های وینیل به دلیل ضد آب بودن شناخته شده اند که در برابر پارگی یا خوردگی و زنگ زدگی نیز مقاوم هستند. می توانید بگویید این نوع ماده همه کاره ترین پلاستیک در جهان است که برای تولید محصولات متعددی مانند بارانی، سیم عایق بندی شده، مواد ساختمانی، پرده دوش و موارد دیگر نیز استفاده می شود.

خرید بهترین برزنت وینیل 

برزنت وینیل با تعداد مزایایی که دارد در بسیار از کشورها ترجیح داده می شوند و برای مصارف صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند. در حقیقت، آنها حتی در مواقع اضطراری مانند تعمیر سقف در خانه نگهداری می شوند. این ماده با خاصیت ضد آب و مقاوم در برابر آب مزایای بسیار خوبی را ارائه می دهد که نه تنها مقرون به صرفه بلکه کاربردی نیز هستند.
بنابراین اگر اکنون راضی هستید و مایل به خرید برزنت وینیل هستید، بهتر است با شرکت دنیای چادر ارتباط برقرار کنید. این شرکت دارای برزنت های سبک وینیل است، که یک گزینه مناسب برای کشاورزان و سقف سازان است که نیاز به پوشش برای پروژه ها یا تجهیزات خود دارند. همچنین، آنها دارای برزنت سنگین هستند، که گزینه مناسبی برای پوشش قایق ها، ماشین آلات صنعتی، هواپیماها و سایر تجهیزات است.
بنابراین منتظر نمانید و با یک شرکت در ارتباط باشید تا یک خرید برزنت ارزان قیمت و در عین حال عملی انجام دهید.

اکنون برزنت های بازدارنده شعله در بازار موجود است. آنها با پلی استر پوشیده شده با اشعه ماورا بنفش ساخته شده اند که به هیچ وجه نمی توان آنها را پاره کرد. معمولا از این نوع برزنت در جوشکاری نیز استفاده می شود. البته در هوای سرد، بهتر است از این نوع برزنت استفاده نشود.
در بین سنگین ترین برزنت ها، برزنت ۱۸ اونسی قابل توجه است. ۱۰۰٪ پنبه و همچنین ضد آب است. این تراز وسط قرار گرفته با مواد قابل تنفس، یا برای پوشاندن وسیله نقلیه یا قایق در طولانی مدت، به ویژه پوشش محیط های مختلف ضروری است.
برنت پلی استر با پوشش وینیل ۱۸ اونس. در میان برزنت های ضد آب و بادوام، از پلی استرهای روکش دار وینیل بسیار استفاده می شود. تحت هیچ شرایطی به سختی آسیب می بینند، ضخامت و گزینه های قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش آنها را تقریباً یک پوشش شکست ناپذیر می کند. همچنین، در انواع مختلف رنگ متناسب با سلیقه شما موجود است.

این نوع پارچه ها از سنگین ترین مواد با ضخامت ۱۲ میل هستند. در نتیجه، مقاومت و دوام آنها مشهود است. مواد قسمت بالای آن به دلیل حملات اشعه UV به سختی خراب می شود. همچنین بنابراین می تواند باران و رطوبت را حفظ کند. بنابراین انتخاب این خط دوگانه انتخاب عاقلانه ای است. 

 با توجه به نیاز خود، شما می توانید برای خرید برزنت برتر اقدام کنید کنید. با این حال، باید اطمینان حاصل کنید که برزنت برای مدت طولانی در فرم خوب باقی بماند. برای آن، نگهداری مناسب از همه ضروری است.

بهترین و معتبرترین مرکز فروش انواع برزنت مقاوم 

 قیمت انواع برزنت در فروشگاه دنیای چادر به مراتب کمتر از سایر فروشگاه های موجود در کشور است. برای این که شما انواع محصولات برزنتی را به صورت مستقیم و بدون واسطه از خود تولیدی یعنی دنیای چادر خریداری می کنید. بنابراین قیمت ها بسیار ارزان و مقرون به صرفه تر از جاهای دیگر است. برای خرید انواع برزنت زیر قیمت بازار با بالاترین کیفیت ممکن، شما می توانید به مجموعه دنیای چادر مراجعه کنید. ما بهترین و مناسب ترین برزنت را تولید و با قیمت ارزان برای شما ارائه می دهیم.

خرید اینترنتی پارچه برزنت | تولید انواع مختلف چادر...
خرید اینترنتی برزنت | پوشش و محافظت از استخر آب با...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat