دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنت ارزان قیمت

parche_berezenti.jpg

در این متن می خواهیم در مورد پارچه برزنت صحبت کنیم. در ادامه متن ویژگی های این پارچه و موارد استفاده از آن ذکر شده است. پارچه برزنت ارزان انواع زیادی دارد و بسیار متنوع است. پارچه برزنت بر اساس جنس و نوع پارچه ، دسته بندی می شود. پارچه برزنت ارزان چون ضخیم است و زبر است ، برای ساختن چادر یا کاور به کار می رود. پارچه برزنت ارزان دو نوع است : 1 - پنبه 2 - پلی استر.

عرض پارچه برزنت ارزان ، حدودا" 100 الی 200 سانتی متر است. فروش پارچه برزنت معمولا در رنگ های مختلفی مانند سبز ، قهوه ای و یا خاکی و .... می باشد. شما برای خرید پارچه برزنت ، می توانید 220 الی 740 گرم از این پارچه را ( بر اساس نیازی که دارید ) خریداری کنید. فروش پارچه برزنت ارزان قیمت ، معمولا در طرح های ساده و یا خط دار صورت می گیرد. انواع پارچه برزنت نسوز را در این قسمت نام برده شده است. انواع این پارچه عبارتند از : 1 – برزنت نسوز فویل دار 2 – برزنت نسوز سرامیکی 3 – برزنت نسوز سیلیکونی 4 – برزنت نسوز فایبر گلاس 5 – برزنت نسوز تفلونی .

ویژگی های پارچه برزنت ارزان
این نوع از پارچه ویژگی های زیاد و منحصر به فردی دارد. و وجود این ویژگی ها ، باعث شده که از این پارچه استفاده های کاربردی و زیادی شود. این پارچه ، یک پارچه ی منعطف است اما استحکام و مقاومت زیادی دارد. از ویژگی های منحصر به فرد پارچه برزنت ارزان ، ضد آب بودن آن است. و در واقع آب به پارچه برزنت نفوذ نمی کند. هم چنین اشعه ی آفتاب هم به این پارچه نفوذ نمی کند. قیمت پارچه برزنت متفاوت است. چون پارچه برزنت ، قابلیت های متنوعی دارد و موارد استفاده از آن بسیار متنوع است. هم چنین این نوع از پارچه ، انواع زیادی دارد و به همین دلیل است که پارچه برزنت با قیمت های مختلفی به فروش می رسد. پارچه برزنت ارزان ، در برابر عوامل شیمیایی ( محیط های اسیدی یا محیط های بازی ) ، بسیار مقاوم است و در اثر این عوامل ، از بین نمی رود.
پارچه برزنت ارزان ، خیلی انعطاف پذیر است و به همین دلیل است که به راحتی می توان به این پارچه فرم داد. این پارچه در مقابل آتش هم بسیار مقاوم است و در واقع ضد آتش می باشد. و لازم به ذکر است که می توانید از هر دو طرف پارچه برزنت استفاده کنید. این پارچه ها در برابر نور خورشید و اشعه ی آن ، آب و آتش ، بسیار مقاوم هستند. این پارچه در برابر باکتری ها و ویروس ها بسیار مقاوم است ، به همین دلیل از این پارچه در بیمارستان ها هم استفاده می شود.

پارچه برزنت
موارد استفاده از پارچه برزنت ارزان
ویژگی های پارچه برزنت ارزان را در پاراگراف بالا ذکر کردیم. به خاطر همین ویژگی های منحصر به فرد است که پارچه برزنت ارزان ، در موارد زیادی استفاده می شود که در این قسمت موارد استفاده از پارچه برزنت ارزان ذکر شده است.
1 – برای ساختن چادر هایی که ماشین را محافظت می کنند.
2 - خرید پارچه برزنت ارزان قیمت ، برای محافظت از اجناس موجود در انباری می باشد.
3 - برای ساختن آلاچیق هم استفاده می شود.
4 - پارچه برزنت ارزان ، برای پوشش بالکن هم به کار می رود.
5 - برای پوشش استخر ها هم استفاده می شود.
6 - پارچه برزنت ارزان ، برای ساختن سایبان هم استفاده می شود.
7 - معمولا برای ساختن چادر مسافرتی ، استفاده از پارچه برزنت اهمیت دارد ( به دلیل ضد آب بودن این پارچه).
8 - برای دوختن پرده های ضخیم هم استفاده می شود. و پارچه برزنت ارزان ، کاربرد های دیگری هم دارد. که در ادامه ی متن این کاربرد ها بررسی می شود.
9 - مورد استفاده برای تولید چادر های نظامی و صحرایی.
10 - از پارچه برزنت ارزان ، برای تولید دستکش های جوشکاری استفاده می شود.
11 - برای ساختن چتر هم به کار می رود.
12 – برای ایجاد کردن یک سقف موقت به کار می رود. ( معمولا این سقف موقت برای پارکینگ می باشد ) . دلیل استفاده از این پارچه ، برای سقف موقت ، خاصیت ضد آب بودن این پارچه برای جلوگیری از باران می باشد.
اجرای سازه های چادری
ساختار سازه کششی پارچه ای
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat