دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنت | روکش کامیون و مهمترین کاربرد آن

rokesh-kamyon-mohemtarin-karbord-an فروش اینترنتی پارچه برزنت

پارچه برزنت که اغلب تارپ نامیده می شود، معمولا برای پوشاندن و ایمن سازی بار در انواع مختلف کامیون ها استفاده می شود. برنت های کامیون حمل بار در کامیون های وانت، کف تخت، کمپرسی و انواع دیگر کامیون ها را بسیار آسان می کند. داشتن روکش کامیون نیز ایمن تر است و احتمال ریزش بار از کامیون کمتر است و راننده یا سایر وسایل نقلیه در جاده را با مشکل مواجه می کند. 

پارچه برزنت پوشش مناسب برای روکش کامیون 

قیمت پارچه برزنت برای وسایل نقلیه معمولا ارزان تر و مقرون به صرفه تر است. برزنت کامیون برای پوشش بار کامیون های ترانزیتی و کانتینری معمولا استفاده می شوند. این برنت ها برای پوشش کامل بار در بستر کامیون ، ایمن سازی و محافظت در برابر عناصر ساخته می شوند. برزنت های خوب کامیون همراه با قلاب و بند مخصوص به بستر کامیون محکم شده و نیازی به بستن گره های پیچیده با طناب برای محکم شدن روکش نیست.

پارچه برزنت کامیون برای تریلرهای تخت نیز در دسترس هستند. بارهایی مانند کابلهای چوبی و فولادی اغلب در تریلرهای تخت حمل می شوند. برزنت های کامیون را می توان متناسب با نیاز خود از فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده به صورت آنلاین خریداری کنید. معمولاً این نوع روش خرید بهترین و آسان ترین راه است و شما با قیمت ارزان و بدون مراجعه حضوری می توانید این محصول را خریداری کنید.
کامیون های کمپرسی نیز برای اطمینان از بار خود نیاز به پوشاندن آن به وسیله پارچه برزنت دارند. برزنت رول معمولاً در کامیون های کمپرسی استفاده می شود. این برزنت ها برای نگهداری در پشت کابین کامیون به داخل یک سیلندر جمع می شوند و می توانند خارج شوند و به انتهای تخت محکم شوند تا بار کامیون را بپوشانند. قیمت باری برای کامیون های کمپرسی برای مدلهای پایه معمولاً خیلی گران نیست و شما با یک هزینه مقرون به صرفه خواهید توانست این محصول را خریداری کنید.

پوشاندن تخت های کامیون یکی از کاربردهای فراوان پارچه برزنت است. کاربردهای متنوعی دیگر برای برزنت وجود دارد که در ادامه با آنها بیشتر آشنا خواهیم شد. 

مزایای استفاده از پارچه برزنت کامیون چیست ؟ 

هر کالا یا باری از کالاها که توسط کامیون ها حمل می شود، برای حفظ کیفیت بار نیاز به محافظت از محیط زیست دارد. این باعث می شود که پارچه برزنت یک ابزار مهم برای رانندگان باشد، به خصوص هنگام حمل بارهای حساس به آب و هوا. 

 رانندگان این مسئولیت را دارند که اطمینان حاصل کنند که بار و محصولی که حمل می کنند تقریباً در شرایط مناسبی قرار دارد. در این مورد، رانندگان باید بارهای خود را تحت پوشش قرار دهند و بهترین راه برای اطمینان از این موضوع، به ویژه روی یک تریلر ، پوشاندن آن با یک پارچه برزنت مقاوم در برابر آب است. اکثریت قریب به اتفاق برزنت ها نیز با مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش ارائه می شوند که به ماندگاری تارپس کمک می کند و همچنین از منابع گرمای بیش از حد محافظت می کند.

پارچه های برزنتی از هر دو ماده مقاوم و سازگار، معمولاً از پی وی سی ساخته شده اند تا از حفاظت بهینه از محیط اطراف اطمینان حاصل کنند. زیبایی این تارپ ها مقاوم بودن در برابر آب است و در محافظت از بار شما در هنگام طوفان مفید است. اکثر کامیون ها از برزنت های سنگین استفاده می کنند و بدون نگرانی در هر نوع آب و هوایی رانندگی می کنند.
سقوط عدم پوشاندن بار در حین حمل و نقل خطر سقوط یا خارج شدن آن از تریلر است. این امر باعث ایجاد ترافیک دیگر در جاده و همچنین ایجاد خطرات احتمالی در طول سفر می شود. با در نظر گرفتن یک روکش برزنتی مناسب، رانندگان این خطرات را به طور چشمگیری کاهش می دهند. جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی. آخرین چیزی که یک راننده تازه کار یا حتی با تجربه می خواهد این است که سعی کند از ریختن بار از کامیون چند ماشین جلوتر طفره برود.
مهمترین نقطه ضعف شرکت های لجستیک نیز از دست دادن سود و همچنین کاهش بهره وری است. بهتر از امنیت را در اولویت اول خود قرار دهیم تا حادثه ای رخ ندهد، متاسفم بهترین کار این است که بار خود را با پارچه برزنت بپوشانید و از ایمنی آن و دیگران در جاده های اطراف اطمینان حاصل کنید.
مزیت داشتن پارچه برزنت در تریلر شما نه تنها از بار شما محافظت می کند. همچنین بسیار قابل تنظیم است. شرکت های بزرگ غالباً کامیون هایشان را به رنگهای شرکتشان در می آورند و از فضای بوم بزرگ به عنوان فرصتی برای نشان دادن آرم خود استفاده می کنند. زیبایی این امر این است که در حالی که کامیون ها در حال مسافرت در سراسر کشور هستند، این شرکت نام تجاری خود را بین دیگر شهرها به نمایش گذاشته است.
وقتی صحبت از بارگیری و تخلیه کامیون می شود، پارچه برزنت هم در پوشاندن و هم در باز شدن یک تریلر ساده هستند. برزنت ها اغلب به گونه ای تنظیم می شوند که از دو طرف به طرف دیگر باز شوند و یا جلو به عقب. این امکان را برای تخلیه آسان برای زمانی که تریلرها به سمت بالا قرار می گیرند تا به راحتی بار تریلر تخلیه شود. در صورت سودمند بودن در بارگیری، به سمت راست کنار هم باز می شوید.
ثابت شده است که برزنت برای کامیون ها بهترین و ایده آل ترین گزینه است، شما می توانید از این محصول در هر نوع شرایط آب و هوایی استفاده کنید.

Enter your text here ...

 بهترین و مناسب ترین فروشگاه پارچه برزنت کامیون

 شرکت دنیای چادر بهترین و ارزان ترین مرکز فروش پارچه برزنت کامیون در کشور است، خریداران می توانند برای خرید انواع مختلف محصولات برزنتی به صورت آنلاین به وب سایت این شرکت مراجعه کرده و محصول مورد نظر را به کمترین دردسر و با قیمت بسیار ارزان خریداری کنند. ما بهترین و با کیفیت رتین محصولات برزنتی را تولید و با قیمت تولید به مشتریان خود ارائه می دهیم.

 با خرید عمده از دنیای چادر خواهید توانست تخفیفات ویژه ای از دنیای چادر دریافت نمایید.

پارچه برزنتی نسوز قیمت | فروش اینترنتی برزنت و مزا...
فروش برزنت | متداول ترین کاربرد برزنت در جهان
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat