دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر برزنت نظامی | نمایندگی فروش پارچه برزنتی با بهترین قیمت

army-tent چادر برزنت نظامی

از آنجا که چادر برزنت نظامی ضخامت بیشتری دارد، برای استفاده سنگین ساخته شده اند. حتی وقتی آنها را برای مدت طولانی در فضای باز بگذارید، این نوع از چادرها به راحتی خراب نمی شوند. آنها دارای درزهای مهر و موم شده در برابر حرارت هستند و در برابر سایش و پارگی مقاوم اند. چنین چادرهایی از یک لایه مقاوم ضد اشعه ماورا بنفش تولید شده اند بنابراین در برابر اشعه خورشید می توانند مقاومت کنند. روکش ضد آب این نوع چادر نیز در برابر مایعات از جمله روغن و گریس مقاوم است. در هنگام رگبار، این برزنت ها می توانند در برابر عوامل آسیب رساننده باران مقاومت کنند.
از آنجا که می تواند در برابر روغن و چربی مقاومت کند، می توان از آنها برای مصارفی که مواد پایه روغن وجود دارد استفاده کرد. به راحتی می توانید برزنت های نظامی را با استفاده از ماسوره ها ببندید. این حلقه ها در برابر زنگ زدگی مقاوم هستند و باعث ایجاد لکه بر روی برزنت نمی شوند. با استفاده از طناب به سرعت چادر را می توانید محکم کنید.

چادر برزنت نظامی بسیار سنگین هستند و قرار است دوام داشته باشند. چنین چادرهایی دارای یک شافت نایلون ضخیم برای اطمینان از یک عمر استفاده طولانی هستند. برزنت های نظامی ما به دلیل بافت نایلونی حاشیه ها، با سایر برزنت های موجود در بازار متفاوت هستند. آنها بافته شده از برزنت های پلی استر و یا برزنت های پلی اتیلن سنگین هستند. این برزنت های ها بیشتر در حوزه نظامی، صنعت کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین اگر به دنبال برزنت با کیفیت و با دوام هستید، چادرهای برزنت نظامی انتخاب بسیار خوبی هستند. آنها ضد آب مقاوم در برابر پارگی، مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش هستند.

دلایل انتخاب چادر برزنت نظامی

 دلایل زیادی برای انتخاب چادر برزنت نظامی وجود دارد به عنوان مثال: آنها بهترین و ایده آل ترین گزینه برای ایجاد پناهگاه موقت برای سربازان و یا پوشش بار کامیون های نظامی هستند. این برزنت ها به نور آفتاب، باد، باران اجازه عبور به محفظه داخلی چادر یا کامیون خای باری را نمی دهند و به خوبی می توانند از شما و محصولات شما محافظت کنند. بنابراین اگر می خواهید مقاوم ترین چادر را انتخاب کنید، بهتر است این محصول را انتخاب کنید.

ما چادر برزنت نظامی با کیفیت (۲۰ میل و ۳۰ میل) را با قیمت ارزان برای مشتریان خود ارائه می دهیم. در اینجا برخی از برنامه های محبوب استفاده از چادرهای برزنت نظامی آورده شده است: شما می توانید از این نوع چادر برای محوطه های موقت برای مناطق ساختمانی دیوارهای چادر محفظه اتاق های سبز محوطه ساختمان روکش اتومبیل و کامیون، روکش محصولات صنعتی، روکش محصولات کشاورزی و دامداری و .... برای چنین اهدافی می توان از برزنت نظامی استفاده کرد.

به احتمال زیاد چادر برزنت نظامی بیشترین دوام را در بین برزنت های موجود در بازار دارند. این نوع از چادرها می توانند ترکیبی عالی برای سایبان های شما باشند که دیواره جانبی ندارند. از آنجا که آنها از در برابر عناصر محیطی مقاومت زیادی دارند، می توانند، از شما و مهمانان شما داخل فضای نشیمن در حیاط و یا در باد محافظت کنند. و شما بتوانید به خوبی از مناظر خارج لذت ببرند.

اگر به پوششی نیاز دارید که نور خورشید را مسدود کند، از محصولات ارائه شده در فروشگاه ما دیدن کنید. چادر برزنت نظامی تولید شده در دنیای چادر از بهترین و ارزان ترین محصولات موجود در بازار است. شما می توانید از این محصولات در تابستان که آفتاب به شدت می تابد، استفاده کنید. به یاد داشته باشید که از چادرهای برزنتی نظامی می توان در تمام طول سال و در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده کرد.
برزنت های ما همچنین در برابر عوامل آسیب رسان از جمله آب، اسید و کپک مقاوم هستند. مسدود شدن شرایط آب و هوایی نمی تواند مانع انجام وظیفه خوب این برزنت ها شود. آنها برای محفظه هایی که در فصل زمستان استفاده می شوند ایده آل هستند. چنین برزنت هایی برای مقاومت در برابر پاره شدن، کشش طراحی شده اند. وقتی تنش ایجاد می شود، مطمئن باشید که برزنت نظامی می تواند شکل اصلی خود را حفظ کند. هر کدام از مدل های برزنت نظامی مخصوص اهدافی طراحی و تولید شده اند و متناسب با نیاز شما در مراکز فروش موجود هستند.

تولید چادر برزنت نظامی ارزان قیمت

چادر برزنت نظامی، امروزه رایج ترین نوع پارچه مورد استفاده در حوزه های نظامی و نیز در بازار منسوجات است. این نوع محصول از مواد مختلفی تولید می شود بنابراین قیمت آنها متغیر است. چادرهای برزنتی نظامی فوق العاده با کیفیت هستند و برای کارهای حمل و نقل، ایجاد چادر و ایجاد روکش لوازم مورد مورد استفاده ارگان های مختلف قرار می گیرند. عواملی مانند کیفیت چادر، موارد به کار برده شده برای ساخت چادر، میزان مقاومت چادر در برابر آب و حرارات یا وزن چادر، بیشترین تاثیر را بر قیمت این محصول در بازار می گذارد.

کیفیت، مهمترین عامل در قیمت گذاری چادر برزنت نظامی است. چادرهای با کیفیت و پرکاربرد قطعا نسبت به چادرهای برزنتی معمولی قیمت بیشتری دارند. بر اساس مطالعات انجام شده مشخص شد که، چادرهای برزنتی نظامی از محصولات صنعتی پرمصرف می‌باشد و در ردیف کالاهای محبوب قرار گرفته است. علیرغم اهمیت ویژه ای که این محصول دارد، بازار این محصول استراتژیک همواره مستعد بروز نوسانات قیمتی می‌باشد. شما می توانید برای دریافت قیمت چادرهای نظامی به صورت حضوری به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 در طول نیم قرن گذشته علاقه بسیاری از صنایع و سایر گروهای اجتماعی در جهان به چادر برزنت نظامی با کیفیت به شدت افزایش یافته است. جستجوی اشکال ساختاری جدید برای اسکان و همچنین پوشش دهانه های طولانی و نیز ساخت چادر های موقت ارزان قیمت و ضد آب و نیز پوشش محصولات همواره هدف اصلی انسان ها بوده است. با ظهور تکنیک های جدید تولید محصولات برزنتی غالباً جواب صحیح را ارائه می دهند و از نظر اقتصادی و هزینه نگهداری بسیار مناسب هستند. برای خرید چادر برزنت نظامی می توانید به مراکز فروش مراجعه کنید.

چادر برزنتی سفید | راهنمای انتخاب چادر برزنتی سفید...
فروش پارچه برزنتی| ایجاد سایبان با کیفیت از پارچه...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 07 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat