دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش پارچه برزنت | حرفه ای ترین تولید کننده و مرکز فروش پارچه برزنت

herfetarin-tolidkonande-markaz-forosh-parche-berezent-3 فروش پارچه برزنت

تولید پارچه برزنت در شرکت دنیای چادر از بالاترین استاندارد برخوردار است و ما به عنوان تولید کننده حرفه ای برزنت های با دوام شناخته شده ایم. برزنت یک محصول چند منظوره است که به روش های مختلفی قابل استفاده است. 

توابع پارچه برزنت 

پارچه برزنت پوشش و محافظت از عناصر مختلف را فراهم کنید، آنها هنگام نقاشی در مناطق بزرگ به عنوان ورق قطره ای استفاده می شود. علاوه بر این برزنت ها در معرض محیط های مختلفی مانند اشعه ماورا بنفش شدید خورشید، وزش باد شدید، رعد و برق و هر نوع شرایط آب و هوایی قرار می گیرند و مقاومت خوبی دارند. مواد برزنتی تولید شده در شرکت دنیای چادر قادر به مقاومت در برابر این نوع محیط ها هستند و سال های زیادی عملکرد خود را در محیط های مختلف حفظ می کنند.
فواید پارچه برزنت:
 بسیار مقاوم در برابر آب هستند
 به راحتی پاره نمی شود یا از محل دوخت جدا نمی شوند
 خصوصیات حرارتی متفاوت که امکان نگهداری در شرایط گرم یا سرد را فراهم می کند

 مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش که به شما اجازه می دهد از کالاهای زیر آن در برابر نور خورشید محافظت کند. 

مهمترین محصول تولید شده از پارچه برزنت در دنیای چادر 

مهمترین محصولی که شرکت دنیای چادر از پارچه برزنت تولید و عرضه می کند چادرهای اسکلتی هستند که از بهترین مواد موجود ساخته شده اند. چادرهای اسکلتی ما برای رویدادهای بیرونی مناسب هستند و برای اجتماعات بزرگ یا کوچک مورد استفاده قرار می گیرند.
وقتی ما می توانیم چادر برزنتی ایده آل شما را برای تامین نیاز شما تولید کنیم، نیازی به استفاده از دیگر محصولات گران قیمت و اسراف وقت و هزینه نیست. این چادرهای اسکلتی تولید شده از پارچه برزنت، از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه بوده و می توانند در هر منطقه ای برپا شوند.
شرکت ما از تبدیل شدن به یکی از بزرگترین تولید کنندگان پارچه برزنت در کشور لذت می برد. ما به ساخت چادرهای فوق العاده با کیفیت برای فروش در سراسر کشورافتخار می کنیم.
ما همچنین چادرهای اسکلتی را به کشورهایی همسایه نیز عرضه می کنیم. زیرا محصولات ما از کیفیت خوبی برخوردار هستند و با مواد درجه یک مقاوم تولید می شوند. چادرهای برزنتی اسکلتی ما برای موارد مختلف مناسب هستند، به عنوان مثال:
 رویدادهای شرکتی
 سفرهای پایان سال
 عروسی در فضای باز
 گردهمایی ها
 مهمانی
 نمایشگاه ها
چه به چادرهای مهمانی احتیاج داشته باشید، چه به چادرهای مخصوص مراسم، چه چادرهای نمایشگاهی و چه چادرهای عروسی، ما در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین قیمت در بازار نیاز شما را برآورده می کنیم.

ما طیف گسترده ای از پارچه برزنت در انواع عرض و اشکال موجود است و بسته به مشخصات شما قابل شخصی سازی است. 

مزایای چادرهای اسکلتی 

 وزن سبکی دارند و به همین دلیل جمع آوری و مانور آنها آسان است

 انعطاف پذیر هستند که می توان به روش های مختلف متناسب با طرح و اندازه مناسبت شما تنظیم شود
 می توان آنها را در هر جایی برپا کرد و به محیط زیست آسیب نرساند
 با دوام و پایدار هستند
 کاملاً ضد آب و مقاوم در برابر آتش هستند
پس از سالها موفقیت در صنعت، تیم توانمند ما می تواند به مونتاژ و برچیدن سازه کمک کند و ما حتی تعمیرات چادر را در محل ارائه می دهیم.
ما همچنین چادرهای با کیفیت دیگر از جمله چادرهای خیمه، چادرهای اسکلتی و فنری و چادرهای نظامی را ارائه می دهیم.
ما به عنوان یک فروشگاه برتر در زمینه فروش پارچه برزنت، انواع تجهیزات برزنتی را نیز با قیمت مناسب برای مشتریان ارائه می دهیم، بنابراین در صورت نیاز داشتن به چنین محصولاتی می توانید با کارشناسان دنیای چادر تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

بهترین و مقاوم ترین پارچه برزنت در بازار 

پارچه برزنت ورق های بزرگ ضد آب یا ضد آب هستند که از مواد پلی وینلی کلراید، پلی اتیلن یا بوم ساخته شده اند. این مواد انعطاف پذیر هستند و شما را در برابر شرایط آب و هوای غیر قابل انتظار، محیط سخت و گرد و غبار و خاک محافظت می کنند. برزنت های سنگین در بسیاری از صنایعی که باید از دارایی ها در برابر عناصر محافظت کنید، به شما کمک می کنند. به عنوان مثال، در بخش انرژی جایگزین مناسبی برای محصولات سنتی هستند، برزنت های سنگین پی وی سی در زمینه عایق بندی، محافظت در برابر خاک و حتی گاهی آتش سوزی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. 

وقتی دارایی های ارزشمندی در محیط باز دارید و می خواهید آنها را از شرایط غیرقابل پیش بینی در امان نگه دارید، شما می توانید پارچه برزنت سنگین PVC را انتخاب کنید. در غیر این صورت، ممکن است به لوازم حساس شما آسیب برسد. دارایی های شما مانند محصولات حساس به آب نیز می توانند زیر برزنت های سنگین در امان باشند. این مواد به خوبی در هر شرایطی از شما و محصولات شما محافظت می کنند.
تفاوت زیادی بین پارچه برزنت ضد آب و برزنت مقاوم در برابر آب وجود دارد و از آنها برای نیازهای مختلف استفاده می شود. پارافین پی وی سی ضد آب است. به این معنی که می توان آن را در آب غوطه ور کرد و هیچ گونه جذبی وجود نخواهد داشت. تمیز کردن این نوع برزنت در مقایسه با نوع مقاوم در برابر آب آسان است و اگر می خواهید در باران یا برف یا در آبهای زیاد از خود و لوازم خود محافظت کنید، برزنت سنگین پی وی سی بهترین گزینه برای نیازهای شماست.

از طرف دیگر، پارچه برزنت مقاوم در برابر آب فقط می توانند آب را برای مدت کوتاهی از کالاهای شما دور کنند. این امر آنها را به گزینه ایده آل برای محافظت در برابر شرایط مداوم بارانی تبدیل نمی کند. 

اگر نیاز شما به مقاومت در برابر خاک شدید یا برف یا هر چیز مشابه باشد، پس باید به دنبال سنگین ترین گزینه های موجود باشید. شما می توانید پارچه برزنت خود را از ضخامت ۰.۱۰ میلی متر تا ۰.۴۰ میلی متر انتخاب کنید، اما ضخامت برزنت پی وی سی نسبت به سایر مواد قویتر است و یک مزیت آن این است که آنها بسیار سبک تر و انعطاف پذیر تر هستند. پارافین پی وی سی در مقایسه با سایر مواد مانند پلی اتیلن یا بوم با همان ضخامت عملکرد بالا را نیز دارد. 

فروش پارچه برزنت | مرکز فروش پارچه برزنت سنگین ار...
خیمه و چادر دوزی تهران| تولید انواع چادر خیمه ای د...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat