دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

خیمه و چادر دوزی تهران| تولید انواع چادر خیمه ای در شرکت دنیای چادر

tolid-anvae-chador-kheyme-sherkat-donyaye-chador-1 خیمه و چادر دوزی تهران

شرکت دنیای چادر تولید کننده برتر خیمه و چادر دوزی به عنوان پیشرو در تولید انواع محصولات برزنتی در کشور است، ما در این شرکت چادرها و پوشش هایی از هر اندازه و شکل تولید می کنیم. ما حتی گزینه های سفارشی را برای مشتریان جدید و موجود خود ارائه می دهیم. به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه برای چادرهای قدیمی، چادرهای خیمه ای در هزاران طرح، سبک و رنگ نیز موجود است. 

نکات مهم هنگام انتخاب چادر خیمه ای مناسب 

 چادرهای بزرگ خیمه ای در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید و باران مقاوم هستند. در حقیقت، چنین چادرهایی با محافظت بهینه میهمانان شما را راضی نگه می دارند.

خرید چادرهای خیمه ای برای مشاغل محلی که محصولات جدیدی را برای رویدادهای مبتنی بر مصرف کننده عرضه می کنند بسیار مناسب است. این امر باعث می شود تا در کنار کسب و کار بیشتر، برند شما بیشتر دیده شود. چادرهای خیمه ای در تمام طول سال برای همه کارها و اجتماعات تجاری شما عالی هستند.
چادرهای خیمه بزرگ فضای کافی برای نشیمن، ناهار خوری، پذیرایی و سرگرمی زنده را فراهم می کنند، بنابراین مناسب برای مهمانی های اداری در فضای باز، اجتماعات عمومی، اجتماعات خانوادگی و موارد دیگر.
چادرهای کوچک خیمه ای برای نصب مناسب هستند - چه برای مهمانی های تولد، چه برنامه های خانوادگی، و سایر فعالیت ها.

 پوشش ها و چادرهای خیمهای برای همه موارد

 چه برای مراسم خانوادگی در فضای باز و چه برای گردهمایی های تجاری، شما برای محافظت از مهمانان خود در برابر عناصر، به چادر خیمه ای مناسب نیاز دارید. چنین چادرهایی در برابر پرتوی آفتاب، وزش باد و حتی طغیان شدید مقاوم هستند. اگر فضای محدودی دارید چرا باید رویدادهای خود را در داخل منزل میزبانی کنید؟ فقط با یک تماس تلفنی، ایمیل یا بازدید از فروشگاه اینترنتی ما- مطمئناً پوشش خیمه ای مناسب برای همه عملکردهای بیرونی خود را پیدا خواهید کرد.

ما همیشه در اینجا هستیم تا به شما در زمینه سوالات و نگرانی های موجود در زمینه انتخاب چادر خیمه ای کمک کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خیمه و چادر دوزی، همین امروز با ما تماس بگیرید یا از وب سایت ما دیدن کنید.

فروش خیمه و چادر دوزی 

دنیای چادر در زمینه خیمه و چادر دوزی، تجربه ای طولانی دارد و شما می توانید متناسب با نیاز خود بهترین و مناسب ترین چادر را خریداری کنید. شما در وب سایت ما به تمامی محصولات تولید شده در دنیای چادر دسترسی دارید و می توانید بعد از بررسی اقدام به خرید کنید.

شرکت دنیای چادر را می توان بزرگترین خیمه و چادر دوزی در کرج، تهران و سایر نقاط ایران دانست. بیشترین فعالیت ما تولید و عرضه انواع چادرهای برزنتی است، و تنوع بسیار زیادی از این محصولات را در اختیار داریم. کیفیت محصولات ما بهترین است و هیچ کس از کیفیت محصولات ما تاکنون ناراضی نبوده است. برای خرید این محصول با ما تماس بگیرید. 

فروش پارچه برزنت | حرفه ای ترین تولید کننده و مرکز...
خیمه و چادر دوزی | بزرگترین و ارزان ترین چادر دوزی...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 28 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat