دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

دوخت پارچه برزنت

dookht_parche_betezent.jpg

 برزنت را می توان نوعی پارچه حساب کرد که می تواند با قیمتی بسیار مقرون به صرفه ، در زمینه های بسیار زیادی کاربری داشته باشد. دوخت برزنت از جمله ی اموری است که هر یک از ما، خواه ناخواه حتی برای یک بار هم که شده، برای موارد متفاوت به آن نیاز پیدا می کنیم.
دوخت برزنت و دوخت پارچه برزنت ، نیازمند تجربه ی زیادی است. اگر چه تصور بر این است که پارچه ی ضخیم و زمختی چون برزنت را می توان، به راحتی هم حالت داد و هم در موارد گوناگون از آن بهره گرفت؛ اما با توجه به عوامل بسیار متغیر و متعددی چون انتخاب نوع صحیح برزنت ، دوخت برزنت ، دوزندگی ماهر و شناخت زمینه های بسیار زیادی که می توان در آن ها از این نوع پارچه می توان استفاده کرد و بسیاری از توده ی مردم از آنها بی خبر هستند، این موضوع گستردگی و انتخاب و مراجعه ی درست دوزنده و خیاط دوخت برزنت را، به موضوعی تقریبا پیچیده بدل می کند.
در این مجموعه ما با بهره گیری از مدیریت و پرسنل خبره و همچنین بهره گیری از بهترین و مناسب ترین انواع بسیار متنوع این نوع پارچه، هم تلاش کرده ایم که همواره محصولاتی بسیار با کیفیت را به مخاطبان و مشتریان مان تقدیم نماییم و هم با مشاوره دادن به عزیزان مراجعه کننده به مجموعه ی پیشرفته مان، مشتریان را در انتخاب برترین و با کیفیت ترین و همچنین مناسب ترین قیمت ها ، خصوصا در دوخت چادر برزنت ارزان ، یاری نماییم.

دوخت انواع چادر برزنت 

از مهم ترین و تقریبا پرکاربردترین انواع محصولات برزنتی ، چادرهای برزنتی هستند. دوخت برزنت چادرهای مسافرتی ، خیمه ها، چادرهای اسکلتی، دوخت چادر برزنت ماشین و ... از مهم ترین انواع دوخت برزنت است، که در این مجموعه با توجه به تجربه ی بسیار بالای دوزندگان ، پرسنل اجرایی و مدیریت محترم با مهارتی وسواس گونه انجام می گیرد.
دوخت برزنت چادر های مسافرتی در برخی موارد از پرکاربردترین انواع محصولات برزنتی به حساب می آید. چرا که در سفر این چادرها هستند که حکم خانه ی ما را پیدا می کنند. به همین دلیل می بایست، دقت بسیار زیادی در انتخاب مجموعه ی عرضه کننده ی این وسیله ی گاها حیاتی در سفرها و دیگر موارد و حتی در شرایط سختی مانند سیل و زلزله ، این موضوع را مد نظر قرار داد که اینچا درهای ظاهرا ساده و در بسیاری مواقع، بیکار؛ ممکن است روزی جنبه حیاتی داشته باشد.

به همین علت ، دوخت برزنت اهمیتی بسیار حیاتی پیدا می کند و به هیچ عنوان نباید آن را موضوعی کم اهمیت ، به حساب آورد و اهمیت بسیار زیادی دارد که در دوخت برزنت ، از مطمئن ترین و ماهرترین مجموعه های تهیه و عرضه این محصول بهره گرفت و مطمئن بود که این مجموعه در جنس محصول از متریال با کیفیت بالا و در دوخت برزنت از دوزندگان ماهر و کارکشته بهره برده باشد. 

دوخت چادر برزنت ماشین 

از دیگر مواردی که از پارچه های برزنتی در آن استفاده بسیار گسترده ای از دیرباز صورت می گرفته است؛ دوخت برزنت چادر اتومبیل است. دوخت چادر برزنت ماشین ، نیز همچون دوخت برزنت انواع چادرها و دیگر محصولات برزنتی، اهمیتی بسیار زیاد دارد.
اگر دوخت چادر برزنت ماشین به خوبی صورت گرفته باشد، می توان از مصونیت خودرو، در برابر مواردی چون سایش و هوا زدگی و دیگر صدمات طبیعی و سهوی یا عمدی، اطمینان داشت. اما اگر این کار به خوبی صورت نگیرد، حتی دوخت برزنت چادر ماشین نیز ، می تواند موجب صدمه دیدن اتومبیل گردد.
ما در این باره همواره، با اتکا به نوین ترین دانش و مدل های روز و بهره گیری از متریال و اجناس بسیار مرغوب و همچنین دوخت برزنت استاندارد و کاملا مطمئن و تست شده، محصولی را به مشتریان تحویل دهیم، که سبب رضایتمندی مشتریان و همچنین صیانت و حفظ اتومبیل از هرگونه حادثه مترقبه و غیرمترقبه شویم. از دیگر مواردی که ما در آن زمینه بیشترین ملاحظه را روا داشته ایم، دوخت چادر برزنت ارزان و با کیفیت بوده است. 

قیمت دوخت برزنت 

با توجه به بسیاری از عوامل موثر در قیمت گذاری انواع چادر و دیگر محصولات برزنتی ، نمی توان قیمت مشخصی را برای کلیه ی محصولات ارائه نمود. نوسانات بازار مواد اولیه و همچنین بازار ارز، نیز در دوخت برزنت انواع چادر از دیگر، موارد بسیار مهم قیمت گذاری محصولات ماست.
به همین دلیل شما برای آگاهی از قیمت دوخت برزنت انواع محصولات این مجموعه ی مدرن و معتبر، کافی است با روابط عمومی این مجموعه که شماره های آن در وب سایت موجود است، از آخرین قیمت های محصولات ما کاملا آگاهی پیدا کنید.  

​پارچه برزنت با قیمت مناسب، خرید و فروش پارچه برزن...
سقف متحرک کاخ نیاوران، جاذبه گردشگری
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat