دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنتی | پارچه برزنتی در حوزه حمل و نقل جاده ای چه کاربردی دارد؟

parche-berezenti-hoze-haml-naghl-che-karbordi-darad-3 پارچه برزنتی
پارچه برزنتی برای پوشش کامیون ها و تریلرها نه تنها در ایران، بلکه در سراسر جهان محبوبیت قابل توجهی پیدا کرده است. این مزایای بی شماری را برای حمل و نقل فراهم می کند، مزایایی که برای چشم پوشی و انتقال بسیار خوب است. پیش از این ممکن است بسیاری از دارندگان کامیون های باز و تریلر حمل و نقل مواد از نقطه A به نقطه B را بدون متحمل شدن نوعی خسارت به سختی انجام دهند. هنگام داشتن یک کامیون باز، همیشه باید ترس از دست دادن قسمت کمی از مواد و بار در طول حمل و نقل به دلیل جاده های پر از دست انداز، هوای سخت و حتی غارت را داشته باشید.

خوشبختانه اکنون می توان با استفاده از پارچه برزنتی، همه این مسائل، نگرانی ها و ترس ها را برطرف و مراقبت کرد. در حال حاضر برزنت به یک جز اساسی در صنعت حمل و نقل و ساخت و ساز تبدیل شده است. با افزایش علاقه در سراسر کشور توسط صاحبان کامیون و شرکت ها برای تأمین وسایل و کالاهای خود، تقاضا برای پارچه برزنت و برزنت چاپی سفارشی به بالاترین حد خود رسیده است. با تقاضای زیاد، نیاز به تولید کنندگان برزنت شناخته شده و قابل اعتماد یک ضرورت است. ما در ادامه معتبرترین و محبوب ترین تولید کننده این محصول را به شما معرفی خواهیم کرد، بنابراین بهتر است در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

مناسب ترین پارچه برزنتی در حوزه حمل و نقل جاده ای 

دنیای چادر یک شرکت محبوب و معتبر تاسیس شده در سال ۱۳۷۹ است که قادر به تولید و عرضه پارچه برزنتی مناسب برای کامیون شما است و به هرگونه روکشی که نیاز داشته باشید به شما کمک خواهد کرد. این شرکت موفق ایرانی تنوع زیادی از برزنت ها را تولید و برای مصرف نیازمندان به بازار ارسال می کند.
انواع مختلف پارچه برزنتی کامیون برای استفاده در دسترس عموم قرار دارد که شامل: برزنت پی وی سی، برزنت بوم و برزنت پلی استر، پلی اتیلن و دیگر برزنت ها می باشد. با گزینه های سفارشی برزنت در شرکت دنیای چادر، صاحبان کامیون و رانندگان راحت تر می توانند متناسب با نیاز خود یک روکش برزنتی مناسب را تهیه کنند و با نگرانی های موجود مقابله کنند.

در دسترس بودن پارچه برزنتی در اندازه های مختلف، روند انتخاب را بسیار آسان می کند زیرا یک تناسب ایمن تر، احتمال سرقت را کاهش می دهد و همچنین زمان صرف شده برای تنظیم و بند زدن برزنت را کاهش می دهد. جدا از ارائه محافظت در برابر شرایط جوی شدید، چنین پارچه هایی کامیون های باری شما بسیار زیبا و جذاب می کنند. 

خرید پارچه برزنتی برای کامیون شما به طور موثر هزینه زیادی خواهد داشت اما یک سرمایه گذاری طولانی مدت نیز محسوب می شود. بسیاری از مردم ایده سرمایه گذاری در چنین محصولی را سرگرم نمی کنند زیرا هیچ کس نمی خواهد با هزینه اولیه مربوط به خرید برزنت سفارشی مقابله کند. به استثنای فداکاری مالی، زمان نیز یک عامل مهم است.
برای اطمینان از داشتن بهترین کیفیت محصول و طراحی، باید وقت خود را برای خرید پارچه برزنتی و یافتن برزنت که مناسب شما و تجارت شما باشد و همچنین مواد مناسب تری برای کالاهای مورد نیاز خود اختصاص دهید. حمل و نقل مهم است که قبل از انتخاب برزنت، همه تحقیقات لازم را انجام دهید و از آگاهی کافی برخوردار باشید.

داشتن دانش مناسب پیش زمینه قبل از شروع فرآیند، شما را از فریب پرسنل فروش که فقط به دنبال سود سریع هستند جلوگیری می کند. لازم به یادآوری است که یک محصول با کیفیت خوب دارای برچسب قیمتی مناسب است. چنین پارچه هایی در نهایت به محافظت از کامیون و بار در برابر شرایط پیش بینی نشده مانند قرار گرفتن در معرض گرما، رطوبت و ریختن کمک خواهد کرد. 

مزایای مهم پارچه برزنتی که همه را شگفت زده می کند 

 با وجود همه طرفداران شگفت انگیز تعهد و سرمایه گذاری در پارچه برزنتی، شاید نیازی به قانع شدن در این زمینه نداشته باشید اما در اینجا خلاصه ای از تمام مزایایی که می توان از برزنت به دست آورد، ارائه شده است.

1. محافظت از اشیا با ارزش و مواد بارگیری شده در برابر شرایط سخت آب و هوایی. با توجه به آب و هوای ایران ما باید با تغییرات شدید و ناگهانی هوا در طول روز آشنا شویم. حتی می توان هر چهار فصل را در یک روز تجربه کرد. بنابراین شما نمی خواهید وقتی تغییر ایجاد می شود، مورد غافلگیری و عدم اطمینان قرار بگیرید. دانستن اینکه محموله شما ایمن است و در معرض آن نیست، به شما امکان می دهد فارغ از آب و هوا سفر کنید.
2. روکش پارچه برزنتی، بار را در جای خود نگه داشته و از ریزش آن جلوگیری کرده و موجب آسیب می شود. به خصوص هنگام حمل مواد شیمیایی مایع بسیار مهم است که احتمال ریختن آن صفر است. ریختن مواد شیمیایی مضر و سمی که منجر به بیماری یا جراحت می شود می تواند منجر به پرونده های قضایی ناخواسته برای شما شود.
3. برزنت به راحتی قابل تنظیم است و می توانید آن را مانور دهید و هر طور که تمایل دارید روی کامیون قرار دهید.

 4. مطمئن ترین کیفیت پارچه برزنتی این است که تعمیر آن حتی هنگام حرکت آسان است. تعمیرات برزنت توسط راننده قابل مشاهده است و به زمان زیادی احتیاج ندارد. داشتن یک کیت تعمیر در دست که باید از نوار چسب و چسب تشکیل شود، تمام آنچه برای آن پارگی ها یا پارگی های غیرمنتظره مورد نیاز است.

شرکت دنیای چادر یکی از پیشروترین تامین کنندگان پارچه برزنتی در کشور است. اگر می خواهید در مورد دامنه و خدمات برزنت ما سوال کنید، با ما تماس بگیرید.
کارشناسان ما آماده ارائه لیست قیمت و نیز مشخصات پارچه برزنتی در طول روز برای مشتریان هستند. توجه داشته باشید که محصولات ما از مواد درجه یک طراحی و ساخته شده اند و در میان سایر برزنت های موجود در بازار کیفیت خوبی دارند.
پارچه برزنتی | ناگفته هایی درباره پارچه برزنتی که ...
پارچه برزنتی | فواید استفاده از پارچه برزنتی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat