دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چتر وسط بازشو| مهمترین کاربرد چتر وسط بازشو چیست؟

mohemtarin-karbord-chatr-vasat-bazsho-chist چتر وسط بازشو

چتر وسط بازشو سایه ای گسترده برای خنک نگه داشتن شما و محافظت در برابر آفتاب گرم فراهم می کند. این چتر ساخته شده از میله فولادی ضخیم و پلی استر با کیفیت، ضد زنگ و ضد آب است که برای استفاده در فضای باز بسیار مناسب است. شایان ذکر است که این چتر بسیار مناسب و پر کاربرد دارای پایه بسیار مستحکم است که در برابر باد و طوفان های معمولی مقاومت خوبی از شما دارد. این نوع چتر یا به اصطلاح سایبان فوق العاده بزرگ و زیبا هستند که با میز و صندلی شما مطابقت دارد و فضای سایه بیشتری را ایجاد می کند. شما می توانید به راحتی از میل لنگ برای باز و بسته کردن آن استفاده کنید که علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، ایمنی نیز دارد. وقتی از آن استفاده نمی کنید، پارچه چتر دارای یک طناب است که می توانید به راحتی آن را تا کرده و در درون کیف خود نگهداری کنید. مونتاژ چنین چتری نیز آسان است و می توان آن را بدون کمک و به تنهایی جمع کرد. 

ویژگی های مهم چتر وسط بازشو 

 چتر وسط بازشو از محبوب ترین و پر استفاده ترین سایبان ها در جهان است که طرفداران بیشماری دارد، این نوع سایبان به دلیل شباهت و عملکردی مانند چتر به این اسم نامگذاری شده اند. اگر به دنبال ایجاد سایه دلخواه و مناسب در تابستان و فصول گرم سال هستید و یا می خواهید در طول سال در برابر آب و هوای نامناسب از خود محافظت کنید، پیشنهاد می کنیم از سایبان چتری استفاده کنید.

بیشترین کاربرد چتر وسط بازشو ایجاد سایه مناسب برای مراکز تجاری رو باز، آلاچیق و فضای سبز، روف گاردن ها، فضای باز هتل ها، گردهمایی ها و مجالس، رستوران ها و کافی شاپ های رو باز، نمایشگاه ها روباز، مراکز تفریحی، رستوران و نیروهای حراستی و همچنین مراکز آموزشی مانند دانشگاه ها و دانشکده های هنر است.
معمولا از کلیه مصالح ساختاری موجود مثل (فولاد، چوب، آلومینیوم، کامپوزیت ها و غیره) برای ساخت انواع چتر وسط بازشو استفاده می شود، اما به طور کلی تأکید بر دستیابی به ظاهر مینیمالیستی برای سازه های کششی است. از آنجا که فولاد و پارچه بالاترین مقادیر استحکام، سختی و انعطاف پذیری را دارند و همچنین نسبتاً ارزان هستند، بیشترین ماده مورد استفاده برای ساخت سایبان چتر وسط بازشو به شمار می روند.

راهنمای خرید چتر وسط بازشو ارزان قیمت؟ 

مهمترین بخش در خرید چتر وسط بازشو، انتخاب صحیح مرکز فروش می باشد. این موضوع کاملا شفاف و واضح است که خریداران همواره به دنبال فروشگاه ارزان قیمت و معتبر می گردند تا محصول با کیفیت و مقرون به صرفه ای خریداری کنند. اگر به دنبال مکانی معتبر و ارزان قیمت هستید تا انواع مدل های چتر وسط بازشو را با حداقل قیمت خریداری کنید می توانید از فروشگاه اینترنتی دنیای چادر استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی دنیای چادر تنوع گسترده از چتر وسط بازشو دارد و خریداران با هر سلیقه ای که دارند می توانند با قیمت بسیار ارزان و با خیالی آسوده و با اطمینان این محصول را خریداری کنند. 

چتر وسط بازشو | ویژگی های مهم چتر وسط بازشو چیست؟
چادر دوزی برزنت | نحوه تولید انواع چادر ضد آب در ک...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat