دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر کودک شمعی بزرگ| بهترین خصوصیات یک چادر کودک شمعی بزرگ

behtarin-khososiyat-chador-kodak-shame-bozorg چادر کودک شمعی بزرگ

چادر کودک شمعی بزرگ تنوع زیادی در بازار فروش دارد و هر کدام از آنها از خصوصیات مخصوص به خود برخوردار هستند. قیمت فروش چنین چادرهایی نیز به فاکتورهای متعددی وابسته است، به عنوان مثال، نوع دوخت پارچه، جنس پارچه مورد استفاده، نوع ضخامت و میزان وزن چادر از عوامل مهم و تاثیر گذار بر قیمت چادر کودک است. بهترین راه برای آگاهی از مدل های جدید و نیز قیمت چنین چادر هایی، مشاور و گرفتن استعلام از شرکت دنیای چادر واقع در کرج و یا نمایندگی های معتبر این شرکت در تهران و سراسر کشور است. 

نحوه انتخاب و خرید چادر کودک شمعی بزرگ 

 چادر کودک شمعی بزرگ ما را ببینید تا مکانی مناسب برای سرگرمی و بازی چند ساعته کودک کوچک شما باشد. آنها می توانند خود را با ابرقهرمانان مورد علاقه خود محاصره کنند، قلعه افسانه ای خود را اشغال کنند یا حتی با ماموریت های نجات خود به خدمه آن کمک کنند.

شما می توانید چادر کودک شمعی بزرگ ما را در طیف گسترده ای از طرح های شگفت انگیز خریداری کنید که مطمئنا الهام بخش تخیل کودک شما خواهد بود. از بین چادرهای شیک، چادرهای بازی با مضمون شخصیت و سرگرمی فوق العاده یا خارق العاده خوب هستند و شما می توانید با حداقل هزینه این نوع چادر را از دنیای چادر خریداری کنید.
آنچه در مورد چادر کودک شمعی بزرگ ما جالب است این است که چادرهای تولیدی این شرکت به صورت پاپ آپ و تاشو است، بنابراین بسیار آسان نصب می شود و در صورت عدم استفاده دوباره بسته بندی می شود. اما، اگر فضای مجاز است، چرا آن را به عنوان یک وسیله اضافی دائمی در اتاق خواب کودک خود رها نکنید تا آنها مخفیگاهی مخفی داشته باشند که همه متعلق به خودشان است؟ ما حتی چندین طرح تعاملی عالی داریم که به عنوان یک فضای بازی نیز مضاعف هستند. اما وقتی صحبت از راه حل با دوام تری می شود که بتواند در برابر عناصر موجود در خارج از خانه مقاومت کند، این چادرهای کودک با کیفیت ما هستند که می خواهید نگاهی بیندازید - خواه تعطیلات خانوادگی بروید یا فرزندتان بخواهد اردو بزند بیرون در باغ.

تولید کننده و عرضه کننده چادر کودک شمعی بزرگ ارزان قیمت 

شرکت دنیای چادر از نامدارترین و معتبرترین شرکت های ارائه دهنده انواع چادر کودک شمعی بزرگ در کشور است، این شرکت بزرگ با بیش از از یک دهه سابقه و کسب تجربه لازم در خصوص تولید و فروش انواع محصولات برزنتی، سازه های کششی و نیز لوازم کمپینگ توانسته به درجات بالایی از موفقیت دست پیدا کند.

اگر به دنبال یک شرکت فوق حرفه ای و موفق در زمینه خرید چادر کودک شمعی بزرگ با کیفیت و ارزان قیمت می گردید، بدون تردید شرکت دنیای چادر مناسب ترین گزینه برای این شما می تواند باشد، دلیل آن ارائه خدمات بسیار ارزنده و نیز ارائه ضمانت نامه معتبر از سوی شرکت به مشتریان در هر زمانی است. برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید. 

چادر کودک شمعی بزرگ| راهنمای خرید چادر کودک شمعی ب...
چادر دوزی ترانزیت | چادر دوزی ترانزیت در شرکت دنیا...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat