دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر کودک شمعی مکعبی کوچک| مهمترین ویژگی چادر کودک شمعی مکعبی کوچک

mohemtarin-vijhegi-chadr-kodak-shame-mokabi-kochak چادر کودک شمعی مکعبی کوچک

 چادر کودک شمعی مکعبی کوچک از بهترین چادرهای موجود در بازار به شمار می رود، که قابلیت استفاده‌ی روزانه را در هر محیطی دارد. این نوع چادر حاوی مواد بسیار مقاوم و یک ترکیب ضد قارچ، ضد اشعه خورشيد، و ضد آب قوی است که برای استفاده در محیط های مرطوب مناسب است. استفاده از آن باعث محافظت از کودکان در مسافرت های کمپینگ، اردو و پیک نیک می شود. انواع مختلفی از چادرهای شمعی مکعبی در بازار وجود دارد، این نوع چادر می تواند بهترین وسیله برای بازی کودکان شما باشد چه در محیط داخلی و چه در محیط بیرون از خانه.

بهترین تولیدی انواع چادر کودک شمعی مکعبی کوچک در کشور 

 با پیشرفتی که در حوزه تولید چادر کودک شمعی مکعبی کوچک چند لایه در صنایع منسوجات داشته ایم، نوع جدیدی از چادرهای کودک برای استفاده کودکان در داخل خانه و یا در مسافرت ها، با مدلی خاص و اختصاصی و با محاسبات فنی دقیق وارد بازار کشورمان شده که ویژگی های منحصر به فردی در مقابل چادرهای سنتی دارد.

بر اساس نظر کاربران، و نیز با توجه به حجم بالای بازخوردهای مثبتی که چادر کودک شمعی مکعبی کوچک داشته، می‌توان متوجه شد که اکثریت قریب ‌به ‌اتفاق کودکان از مصرف این نوع چادر راضی بوده و برایشان چادر مقبولی بوده است.
این نوع چادر در کارخانه دنیای چادر با آخرین فناوری روز دنیا و با استفاده از ماشین آلات پیشرفته طراحی و تولید می شود، البته در سایر کشورها نیز تولید می شود، این نوع چادر کودک شمعی مکعبی کوچک در دسته چادرهای زیبا و جذاب موجود در بازار قرار دارد. از چادر مهم برای بازی کودکان در خانه و یا برای محافظت از آنها در مسافرت به حساب می آید. این نوع چادر حاوی مواد مقاوم است که آن را در برابر آب مقاوم می کند و باعث تقویت چادر می شود.

دلیل خرید چادر کودک شمعی مکعبی کوچک از دنیای چادر چیست؟ 

 چادر کودک شمعی مکعبی کوچک تولید شده در کارخانه دنیای چادر کیفیت فوق العاده بالایی دارد و از نظر حجم و اندازه نیز بسیار مناسب است و اینکه نسبت به سایر چادرها از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار می باشد. از مهمترین ویژگی این نوع چادرها می توان به جذاب و زیبا بودن چادر و نیز چاپ تصاویر شخصیت های کارتونی و انیمیشن اشاره کرد.


تولید چادر کودک شمعی مکعبی کوچک ارزان قیمت با بالاترین سطح کیفیت در مجموعه دنیای چادر، باعث گردیده تا خریداران بتوانند به مجموع دنیای چادر اعتماد کرده و خرید چادر های کودک بزرگ و کوچک را به صورت عمده و جزئی از این شرکت انجام دهند. تمامی محصولات ارائه شده در کارخانه دنیای چادر با بالاترین سطح کیفیت و به قیمت تولید کننده برای خریدار ارائه شده است.
برای خرید چادر کودک شمعی مکعبی کوچک می توانید به دو صورت اینترنتی و یا حضوری به شرکت دنیای چادر مراجعه کنید تا این محصول را با قیمت بسیار ارزان خریداری کنید. ما به شما اطمینان می دهیم که محصولات ما با کیفیت و مقرون به صرفه است.
چادر کودک شمعی مکعبی کوچک | کارخانه تولید چادر کود...
چادر کودک شمعی بزرگ| همه چیز درباره چادر کودک شمعی...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat