دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر کودک شمعی بزرگ| همه چیز درباره چادر کودک شمعی بزرگ

hame-chiz-darbare-chador-kodak-shame-bozorg-1 چادر کودک شمعی بزرگ

چادر کودک شمعی بزرگ از نظر امنیت و حریم خصوصی که ارائه می دهند شبیه قلعه پتو هستند. با این وجود، تنظیمات آنها بسیار کمتر و آسان تر است، به این معنی که کودک شما زمان بیشتری را به بازی می گذراند. در زیر، بررسی های ما درباره بهترین چادر کودک شمعی را مشاهده خواهید کرد. همچنین این مطلب یک راهنمای مفید برای خرید کردن است که به شما نشان می دهد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. 

راهنمای انتخاب و خرید چادر کودک شمعی بزرگ 

اگر به دنبال یک چادر کودک شمعی بزرگ مقرون به صرفه، با دوام و سرگرم کننده هستید که در داخل و خارج کار کند، عاشق چادرهای جذاب تولید شده شرکت دنیای چادر خواهید شد. ابعاد این کلبه کشور نسبت به چادرهای موجود در بازار بزرگ تر و جادار تر است بنابراین برای کودکان تا ۶ سال کاملاً مناسب است. این چادرها شامل بسیاری از جزئیات سرگرم کننده نیز است، مانند زنگ در برقی کار، یک جعبه گل متحرک که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کاشت واقعی (بررسی بهترین گیاهان برای رشد بچه ها) یا گل های جعلی، و قفسه های ذخیره سازی داخلی برای اسباب بازی های خود.
این نوع چادر کودک شمعی بزرگ همچنین دارای میز و نیمکت در فضای باز است، بنابراین کودک شما پس از یک روز طولانی در آشپزخانه می تواند بنشیند و از یک میان وعده لذت ببرد. طراحی بزرگ و باز امکان بازی اجتماعی را فراهم می کند و برای خانه هایی با چند فرزند مناسب است.
بازرسان می گویند چادر کودک شمعی بزرگ جذاب به دلیل مونتاژ آسان و نیز ملکرد بهتر با رنگ آمیزی مناسب برای هر سنی لذت بخش است. حتی کودکان بزرگتر از ویژگی های تعاملی لذت می برند، طراحی ضدآب به آن کمک می کند تا در مقابل عناصر بایستد (اگر در خارج قرار بگیرد)، و اگر فضای خارج از خانه جایی نداشته باشد برای اتاق های بازی داخلی خیلی بزرگ نیست.

خانه بازی با چادر کودک شمعی بزرگ بدون توجه به جایی که بروید برای بازی های پاپ آپ مناسب است. این چادر پلی استر با مضمون سیرک بسیار سبک وزن است و جابجایی آن از یک اتاق به اتاق دیگر آسان است. ابعاد داخلی دایره ای اندازه آن نیز بزرگ تر است. این یک مخفیگاه عالی برای خواندن کتاب، چرت زدن یا تظاهر به ستاره سیرک است. مالکان می گویند این برای کودکان ۱۸ ماه به بالا مناسب است. 

مرکز خرید چادر کودک شمعی بزرگ ارزان قیمت 

شرکت دنیای چادر را می توان جزو معدود شرکت های معتبر و قابل اطمینان در کشور دانست که بهترین و ارزان ترین نوع چادر کودک شمعی بزرگ را برای مشتریان ارائه می دهند. با خرید چادرهای کودک از شرکت دنیای چادر به مزیت های مختلفی دسترسی خواهید داشت که از مهمترین آنها می توان به مواردی همچون، قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه، کیفیت بسیار عالی، ارائه خدمات پس از فروش، و ... اشاره نمود.

برای دریافت تمامی خدمات شرکت دنیای چادر می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی به فروشگاه این مجموعه مراجعه کنید. و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

چادر کودک شمعی مکعبی کوچک| مهمترین ویژگی چادر کودک...
چادر کودک شمعی کوچک | مهمترین ویژگی چادر کودک شمعی...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat