دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر ضد آب | مفید ترین مواد برای تولید چادر ضد آب

mofidtarin-mvad-tolid-chadorzed-ab-1 چادر ضد آب

جنس عامل مهمی در تعیین میزان کیفیت چادر ضد آب شما است. همچنین، به خاطر داشته باشید که اغلب قیمت کیفیت را تعیین می کند. به طور کلی، مواد ارزان قیمت به راحتی شکسته می شوند، و اجازه نشت می دهند، یا ممکن است عامل ضد آب با گذشت زمان فرسوده شود. بهترین چادرهای ضد آب باید، از پارچه پلی استر روکش دار، پارچه پلی استر مقاوم در برابر آب، بوم (که قابل تنفس، ضد آب و ضد رطوبت است) یا نایلون روکش دار ساخته شود، علاوه بر این باید زیپ های ضد آب. مواد کف ضد آب، یک اسکلت محکم با تیرهای استیل یا فایبرگلاس نیز داشته باشد. 

عوامل مهم در هنگام انتخاب چادر ضد آب 

برای اطمینان از ماندگاری بیشتر محصول، چادر ضد آب خود را مرتبا تمیز کنید تا از گرد و خاک و کثیف شدن آن جلوگیری شود. البته برای این که بتوانید چادر مناسب و با کیفیت خریداری کنید توصیه می کنم موارد زیر را در نظر بگیرید.
۱. محافظت در برابر عناصر:
اگر به مکان های پر باران و یا در فصل بهار به مسافرت می روید، چادر شما باید در برابر باران، باد شدید و احتمالاً تگرگ مقاومت کند. مواد با کیفیت خوب، مانند اسکلت استیل ضد زنگ، چادر شما را در برابر باد ایمن می کنند. در صورت مساعد نبودن شرایط آب و هوایی، چادرهای جادار آزادی بیشتری را برای گذران اوقات فراغت در داخل چادر فراهم می کنند.
شاید برای شما تعجب آور باشد، اما بسیاری از چادرهای ضد آب با کیفیت بالا حتی با محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش پوشانده شده اند تا UPF (عامل محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش) را افزایش دهند. بنابراین موقع خرید چادر ضد آب به دنبال این هم باشید
۲. راه اندازی سریع:
اگر با امید به جسارت از یک مکان به مکان دیگر سفر طولانی را برنامه ریزی کرده اید، می خواهید چادری را نصب کنید که نصب آن آسان باشد. جمع آوری پین ها و اسکلت ها به راحتی باعث صرفه جویی در وقت و تلاش شما می شود.

ناگفته نماند، چقدر سریع می توانید چادر ضد آب خود را تنظیم کنید، حتی وقتی که باران می بارد.
۳. قابل حمل و سبک:
این امر به ویژه برای کوهنوردان که شب را در طبیعت می گذرانند مهم است. در حالی که بسیاری از چادرهای قابل حمل وجود دارد، یافتن یک چادر ضد آب سبک و قابل حمل مهم است. یک چادر سبک برای پیاده روی های طولانی بسیار راحت تر است و می توان به راحتی آن را با خود حمل نمود.

داشتن چادر جمع و جور به شما کمک می کند هنگام سفر خود را سریع آماده کنید. چادرهای بزرگ و حجیم فضای بیشتری را در ماشین اشغال می کند و حمل آنها نیز سخت است. 

تولید کننده ارزان چادر ضد آب در کرج 

 شرکت تولیدی دنیای چادر بهترین و معتبرترین مکان برای خرید، چادر ضد آب می باشد، این مرکز خدمات بسیار ارزنده ای به مشتریان خود ارائه می دهد. برای دریافت این خدمات می توانید به فروشگاه ما در کرج مراجعه کنید.

چادر ضد آب | فروش فوق العاده چادر ضد آب به قیمت تو...
چادر ضد آب | چادر ضد آب چه کاربردهای مهمی دارد؟
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat