دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر برزنتی ماشین| اهمیت استفاده از چادر برزنتی ماشین

ahamiyat-chador-berezenti-mashin چادر برزنتی ماشین

آیا می خواهید ماشین، کامیون یا هر نوع وسیله نقلیه دیگر را برای سال ها کاملاً سالم و بدون آسیب نگاه دارید؟ چادر برزنتی ماشین چه در پارکینگ و چه در فضای باز می تواند به خوبی برای سالهای زیاد از خودروی شما محافظت کند. این نوع پوشش ها طوری طراحی شده اند تا خودروی شما را از آسیب باران، برف، رطوبت، نور خورشید و خاک جلوگیری کند. دانستن اینکه کدام نوع چادر برای وسیله نقلیه شما بهتر است، شاید کمی دشوار باشد، بنابراین ما این راهنمای ساده برای خرید چادرهای برزنتی ماشین را تهیه کرده ایم. 

راهنمای خرید چادر برزنتی ماشین متناسب با وسیله نقلیه 

 ممکن است فکر کنید که گذاشتن ماشین در درجه اول در پارکینگ از آن در برابر آسیب های محیطی محافظت می کند. متأسفانه، این همیشه درست نیست. گرد و غبار و خاک موجود در پارکینگ ها می توانند روی سطح خودرو جمع شوند و به رنگ خودروی شما آسیب برسانند، برای همین بهتر است از چادر برزنتی ماشین در داخل پارکینگ نیز استفاده کنید. علاوه بر این که چنین روکش هایی از رنگ خودرو محافظت می کنند، باعث می شوند که هنگان برخورد اجسام به خودرو، دچار خراش و فرورفتگی نشود.

شما می توانید چادر برزنتی ماشین را از مراکز معتبر و تولید کنندگان حرفه ای تهیه کنید. به عنوان مثال شما می توانید پوشش های با کیفیت ما را برای محافظت در آب و هوای مختلف خریداری کنید. این پوشش ها با یک ماده غیر بافته ۸۵ گرمی ۳ لایه ساخته شده اند و باعث می شوند سبک و مقاوم باشند.
چادر برزنتی ماشین تولید شده در شرکت دنیای چادر با ارائه بهترین ارزش در بین سایر چادرهای موجود در بازار محبوبیت زیادی دارد. آنها از یک ماده غیر بافته سه لایه ۱۲۵ گرمی ساخته شده اند. هر لایه از این چادر قادر است به خوبی در برابر آب و عناصر محیطی مقاومت کند.
توجه داشته باشید که چادر برزنتی ماشین این شرکت، برای تحمل سخت ترین شرایط آب و هوایی طراحی شده اند و با پلی استر با کیفیت رنگ آمیزی شده اند. یک پوشش ضد آب نیز در سطح خارجی آن وجود دارد که مقاوم در برابر رطوبت بوده و نفوذ پذیری هوا را کاهش دهد.

خرید اینترنتی چادر برزنتی ماشین ارزان قیمت 

 شرکت دنیای چادر، طیف وسیعی از چادر برزنتی ماشین را برای خریداران ارائه می دهد. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دنیای چادر انواع مختلفی از محصولات را بررسی و محصول متناسب با خودروی خود را خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی دنیای چادر، خریداران را قادر می سازد پس از مقایسه محصولات، ویژگی ها و قیمت انواع چادر ماشین به نمایش درآمده، مدل های متنوعی از چادرهای برزنتی ماشین را انتخاب کنند، گاهی اوقات، مقایسه قیمت به صورت آنلاین نیز در دسترس است.

پیشنهاد می کنم با قیمت ارزان و به صورت اینترنتی خرید خود را از فروشگاه دنیای چادر انجام دهید. این مرکز برای خرید عمده تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته است تا مشتریان بتوانند به راحتی و با کمترین هزینه چادر برزنتی ماشین را خریداری کنند.
چادر ترانزیت قیمت | بازار فروش آنلاین بهترین چادر ...
قیمت چادر برزنتی ماشین| مناسب ترین و با کیفیت ترین...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat