دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت چادر برزنتی ماشین| مناسب ترین و با کیفیت ترین نوع چادر برزنتی ماشین

monasebtarin-bakeyfiyatarin-chador-berezenti-mashin چادر برزنتی ماشین

چادر برزنتی ماشین از خودروی شما در برابر آلودگی گرد و غبار، رنگ جلوگیری، باران، باد و تگرگ محافظت می کند. این نوع ابزار کمک می کند وسیله نقلیه مورد علاقه خود را در شرایط ایده آل نگه دارید. این ماده به طور خاص طوری طراحی شده است که خودروی شما خراشیده نشود. علاوه بر این این نوع چادر قابل تنفس است تا گردش هوا را امکان پذیر کند. شما می توانید این محصول را در مدل های مختلف و متناسب با خودروی خود از فروشگاه دنیای چادر خریداری کنید. 

مرکز تولید پارچه برزنت کانتینری متناسب با هر خودرویی 

شرکت دنیای چادر انواع مختلفی از چادر برزنتی ماشین را به بازار عرضه می کند. روکش های بوم پنبه ای این شرکت برای پوشش خودرو مناسب هستند و در طرح های زیبا و متناسب با نیازهای متنوع مشتریان تولید می شوند. از ویژگی های مهم و برجسته چادرهای برزنتی ماشین می توان به ضد حرارت بودن، مقاومت بودن در برابر رطوبت و عاری از ذرات گرد و غبار است.
چادر برزنتی ماشین تولید شده در شرکت دنیای چادر از بهترین کیفیت دوخت بهره می برند. آنها مقاوم در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی هستند و شما می توانید با استفاده از این نوع چادر از خودروی خود چه در بیرون از پارکینگ و چه در داخل پارکینگ محافظت کنید.

شرکت دنیای چادر مجموعه وسیعی از چادر برزنتی ماشین (بوم پنبه ای) را تحت استانداردهای روز دنیا ارائه می دهد. روکش های اتومبیل این مجموعه با استفاده از بوم پنبه ای ساخته شده اند و عملکرد خوبی در برابر فشار، و سایر عناصر محیطی دارند. ما برای اتومبیل های عمومی و وسایل نقلیه لوکس در اندازه های مختلف چادر برزنتی مناسب تولید می کنیم طیف وسیعی از پوشش های محافظ کاملاً مطابق با شرایط آب و هوایی کشور طراحی شده است. 

اهمیت استفاده از چادر برزنتی ماشین چیست؟ 

افرادی که به طور منظم اتومبیل خود را در بیرون پارک می کنند خیلی سریع می فهمند که قرار گرفتن در معرض عناصر محیطی می تواند بر خودرو آنها آسیب برساند. اگر به رنگ ماشین خود و یکپارچگی بدنه ماشین اهمیت می دهید توصیه می کنم حتما از چادر برزنتی ماشین استفاده کنید.

چادر برزنتی ماشین که به دلیل کیفیت و عملکرد بالا در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد، از مواد مختلفی تولید می شود به عنوان مثال، برخی از آنها با پارچه ای ۴ لایه طراحی شده است که آن را برای محافظت از وسیله نقلیه شما در برابر آفتاب، باران و برف ایده آل می کند. چنین چادرهایی با آستر داخلی پنبه نرم ساخته شده اند تا به بدنه خودرو آسیبی نرسد.

این گونه از چادر برزنتی ماشین تضمین می کند که رنگ ماشین شما محافظت می شود و خراشی نخواهد داشت. برای جلوگیری از بلند شدن چادر موقع وزش باد از بندهای سنگین واقع در عقب و جلو، چادر استفاده شده تا اطمینان حاصل شود که پوشش از طریق وزش باد شدید محافظت می شود. 

چادر برزنتی ماشین| اهمیت استفاده از چادر برزنتی ما...
برزنت دهانه کولر| بزرگترین مرکز فروش برزنت کولر در...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat