دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

برزنت چادر | ۴ نکته مهم و اساسی هنگام خرید برزنت چادر

4-nokte-mohem-asasi-hengam-kharid-berezent-chador

برزنت چادر مهمترین عامل برای سلامت بدن و نیز سلامت خواب و روان در محیطط های باز تلقی می شوند، بر اساس گفته کارشناسان افرادی که علاقه مند به سفر کمپینگ، اردوگاه و غیره هستند و سالانه چندین بار اقدام به چادر زدن در بیرون از خانه می کنند، حدود یک سوم از وقت خود را درون چادرها هستند، بنابراین بهتر است هنگام انتخاب و خرید، آنها را متناسب با مناطقی که قصد سفر به اجا را دارید انتخاب کنید و حساسیت زیادی روی آن داشته باشیم تا بتوانیم با خیال راحت به استراحت خود بپردازیم. با ما همراه باشید تا در ادامه به ۴ نکته مهم و اساسی هنگام خرید برزنت های چادر اشاره کنیم. 

۴ نکته مهم خرید برزنت چادر که باید بدانیم 

 انتخاب و خرید برزنت چادر نامناسب و نیز غیر استاندارد، می تواند عواقب خیلی بدی بر روی سلامتی، و احساسات ما در هنگام مسافرت و اردو زدن داشته باشد. توصیه ما قبل از خرید استفاده از راهنمای خرید این نوع محصولات، و یا مشورت با افراد باتجربه است.

بهتر است هنگام خرید برزنت چادر به این ۴ نکته مهم دقت کنید تا بتوانید مناسب ترین برزنت چادر را برای تولید چادر خود انتخاب کنید:
 برزنت چادر باید کاملا ضد آب باشد تا بتواند از شما محافظت کند
 می بایت برزنت از قدرت کششی بالایی برخوردار باشد تا در هنگام مواجه شدن با طوفان دچار پارگی نشود
 ضد آفتاب بودن و مقاومت در برابر اشعه خورشید باعث می شود چادر عمر طولانی تری داشته باشد
 انعطاف پذیری و وزن سبک نیز به کاربر امکان می دهد تا بتواند با راحتی چادر را تا کرده و آن را حمل کند.

فروشگاه اینترنتی برزنت چادر 

 فروشگاه اینترنتی دنیای چادر، وب سایتی معتبر و معروف در رابطه با فروش برزنت چادر و انواع محصولات برزنتی و کمپینگ واقع در کرج می باشد. این فروشگاه محصولات متنوع و متناسب با سلیقه کاربرانش را تولید کرده و در وب سایت اینترنتی خود عرضه می کند. این شرکت فعالیت های زیادی انجام می دهد و در این زمینه خدمات فراوانی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

مراجعه اینترنتی به وب سایت دنیای چادر، بهترین روش و راهکار برای پیدا کردن انواع مختلف برزنت چادر است. این وب سایت با امکاناتی خرید چادر برزنتی را شما آسان می کند و درگاهی می شود برای شناخت بهترین چادرها در کرج. شما با وارد شدن به این وب سایت از به روز ترین برزنت های چادر و محصولات کمپینگ و سایر محصولات با خبر می شوید.

شما چه در کرج زندگی کنید چه در شهرهای دیگر، دنیای چادر شما را با بهترین و معروف ترین برزنت چادر آشنا می کند تا خریدی متناسب با نیاز خود داشته باشید و بتوانید با قیمت ارزان چنین محصولی را خریداری کنید.
همانطوری که گفته شد این مجموعه به عنوان یک رسانه آنلاین بیش از یک دهه است که در زمینه تولید و عرضه برزنت چادر و محصولات برزنتی با سیاست رونق بخشیدن به کسب و کارهای بزرگ و کوچک در کرج، تهران و سایر شهرستان های کشور فعالیت می کند
خرید چادر برزنتی اسکلتی | معتبرترین نمایندگی خرید ...
لیست قیمت برزنت چادر | نمایندگی معتبر دریافت لیست ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat