دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

لیست قیمت برزنت چادر | نمایندگی معتبر دریافت لیست قیمت برزنت چادر

namayandegi-motabar-daryaft-list-gheymat-berezent-chador-1

برزنت چادر، از متداول ترین و مفیدترین مواد موجود در صنعت تولید چادرهای مسافرتی و کمپینگ است، این یک واقعیت است که به دلیل ارزان و با کیفیت بودن برزنت اکثر سرمایه گذاران و تولید کنندگان چادر در سراسر دنیا از این مواد برای تولید چادرهای مختلف استفاده می کنند.توجه داشته باشید که از حرفه ای ترین افراد گرفته تا افراد مبتدی و معمولی در مقطعی از زندگی حتی برای یک بار هم که شده از برزنت های چادری استفاده می کنند.

لیست قیمت برزنت چادر در دنیای چادر 

 برزنت چادر یا بهتر بگویم یک ابزار همه کاره، ساده اما بسیار اقتصادی و پرکاربرد است که به یک راه حل عالی برای محافظت از محصولات مختلف به خصوص در صنعت ساخت و ساز، صنعت حمل و نقل و صنعت کشاورزی گرفته تا محدوده وسیعی از صنایع دیگر مانند مصارف خانگی کاربرد دارند.

برزنت چادر به دلیل ویژگی های ممتازی که دارد طرفداران زیادی را در سراسر دنیا به خصوص در بازارهای محصولات ساختمانی، و صنعتی به خود اختصاص داده است. این نوع برزنت ها در سراسر کشورمان یافت می شوند و شما می توانید با مراجعه به نمایندگی های معتبر در سراسر کشور این محصول را با ارزان ترین قیمت تهیه کنید.
کاربرد این نوع از برزنت ها زیاد است، به دلیل سازگار این نوع از برزنت ها با محیط زیست و همچنین از لحاظ صرفه جویی در انرژی، بیشترین کاربرد را در صنعت ساختمان، صنعت حمل و نقل و صنعت کشاورزی دارند. اکثر تولید کنندگان برای تولید چادرهای ضد آب مسافرتی، نظامی، کوهستانی، ۳ فصل و ۴ فصل از این نوع برزنت ها استفاده می کنند.
برای استعلام لیست قیمت و خرید برزنت چادر می توانید به فروشگاه دنیای چادر واقع در کرج مراجعه کنید. این مرکز از بزرگترین و معتبرترین مراکز عرضه کننده انواع برزنت چادر ضد آب، نسوز، ضخیم و مقاوم در کشور است که این محصول را به قیمت تولیدی و با گارانتی معتبر ارائه می کند.
شما می توانید برای خرید و یا استعلام لیست قیمت برزنت چادر به فروشگاه مجموعه دنیای چادر واقع در کرج مراجعه کنید، و البته اگر امکان مراجعه به این مرکز را ندارید می توانید از وب سایت اینترنتی این مجموعه نیز استفاده کنید تا به لیست قیمت دسترسی داشته باشید و بتوانید برای خرید اقدام کنید، تا سفارش شما بررسی و در مدت کوتاهی به درب منزل شما ارسال شود.

 قیمت برزنت چادر در بازار داخلی

همانطور که اطلاع دارید برزنت چادر در مدل ها و طرح های مختلفی طراحی و تولید می‌شود، که هر کدام از مدل ها قیمت متفاوتی دارند. یکی از متداول ترین و مرسوم ترین نوع برزنت چادری با کیفیت در بازار، برزنت پلی استرمی‌باشد که بسیار مقاوم و بادوام می باشد. این نوع برزنت به دلیل استحکام زیاد و ماندگاری طولانی مدت، استفاده زیادی در صنعت دارد به خصوص در صنعت ساخت چادرهای مسافرتی، روکش های کامیون، روکش استخر آب و ... البته حوزه استفاده برزنت در صنایع مختلف بیشتر است و شما متناسب با نیاز خود می توانید از آن استفاده کنید. 

برزنت چادر | ۴ نکته مهم و اساسی هنگام خرید برزنت چ...
چادر برزنتی عشایری | ۷ ویژگی مهم و قابل تقدیر چادر...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 07 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat