دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت چادر برزنتی | برآورد دقیق قیمت چادر برزنتی در بازار فروش

baravord-gheymat-chador-berezenti-bazar-forosh-1 قیمت چادر برزنتی

 برای به دست آوردن قیمت چادر برزنتی نیاز به برآورد تک تک قطعات به کار رفته در چادر نمی باشد، یک راه آسان و بدون دردسر برای این کار وجود دارد و آن مراجعه به فروشگاه دنیای چادر است. این شرکت همواره اقدام به ارائه لیست قیمت چادرهای برزنتی برای مشتریان می کند. شما می توانید در کمترین زمان با ما تماس بگیرید تا به لیست قیمت این نوع چادر دسترسی داشته باشید. برزنت ارائه شده در مجموعه دنیای چادر ایده آل برای محافظت در برابر آب و هوای نامناسب است.

قیمت چادر برزنتی در بازار فروش 

استعلام لیست قیمت چادر برزنتی به صورت اینترنتی، تلفنی و حضوری از دنیای چادر، فرقی نمی کند در کجای کشور زندگی می کنید می توانید به قیمت انواع چادر را از دنیای چادر دریافت کنید. علاوه بر این برای خرید چادرهای برزنتی با ارزان ترین قیمت و در رنگ های کاربنی، سبز پسته ای، طوسی، مشکی، سفید، آبی، سبز یشمی می توانید از دنیای چادر اقدام کنید. این مجموعه چادر برزنتی را با بالاترین سطح کیفیت برای خریداران عرضه می کند. شما ضمن دریافت لیست قیمت چادر می توانید از مشاوره رایگان این شرکت نیز استفاده کنید.
چادر برزنتی امروزه رایج ترین نوع چادر ضد آب در بازار است. این نوع چادر از مواد مختلفی تولید می شود. این نوع چادرها فوق العاده سبک هستند و برای سفرهای طولانی مدت در تابستان، زمستان، بهار و پاییز مناسب می باشند. بهتر است هنگام خرید این محصول به جنس پارچه، اسکلت چادر، وزن چادر و نیز نحوه نصب شدن چادر برزنتی توجه کنید تا بتوانید بهترین و ارزان ترین نوع چادر برزنتی را برای خود خریداری کنید.
اگر در این زمینه تخصص و مهارت لازم را ندارید، می توانید از مشاوره رایگان دنیای چادر نیز استفاده کنید. با تماس تلفنی مشاورین دنیای چادر بهترین چادرها را متناسب با نیاز شما پیشنهاد می دهند و تمام اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهند.

سفارش چادر برزنتی ارزان قیمت 

سفرهای خانوادگی از گذشته های دور مورد علاقه بسیاری از خانواده های ایرانی بوده و هست. گذراندن وقت در خارج از منزل با افرادی که بیشتر از همه آنها را دوست دارید یکی از بهترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. با این حال، قبل از شروع کار و شروع ماجراجویی، چیزهای زیادی وجود دارد که باید به آنها فکر کنید.

یکی از این موارد این است که چه نوع چادر خانوادگی می خواهید خریداری کنید. و فاکتورهای زیادی در تصمیم گیری نقش دارند، حتی اگر فکر کنید این کار ساده است و با رفتن به فروشگاه و خرید چادر تمام می شود. اجازه دهید بیشتر به جزئیات عواملی بپردازیم که باید هنگام خرید چادر برزنتی در نظر بگیرید.

اول از همه، شما باید اندازه چادر مورد نیاز خود را درک کنید. شما باید حداقل ۱ متر مربع به ازای هر نفر فضا در نظر بگیرید. این بدان معناست که شما باید تصمیم بگیرید که چند نفر به سفر کمپ شما می آیند و از چادر استفاده می کنند. 

فروش برزنت برای کیف | عرضه کننده بهترین پارچه برزن...
لیست قیمت چادر برزنتی | کیفیت چه تاثیری بر قیمت چا...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat