دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

لیست قیمت چادر برزنتی | کیفیت چه تاثیری بر قیمت چادر برزنتی دارد؟

keyfiyat-che-tasiri-bar-gheymat-chador-berezenti-darad-1
حقیقت این است که خرید چادر برزنتی مستلزم پرداخت هزینه می باشد و قیمت پرداختی شما وابسته به نوع چادر، جنس چادر، ضخامت چادر و همچنین ظرفیت چادر است. به تبع هر اندازه چادر از نظر کیفیت مقاوم باشد گرانتر خواهد بود. بیایید با تقسیم عوامل اصلی و تأثیرگذار بر قیمت چادرهای برزنت شروع کنیم:
 مقاومت و دوام
 سرعت: سرعت نصب و جمع آوری چادر
 ظرفیت (ابعاد و اندازه چادر)

 خدمات و گارانتی 

کیفیت چه تاثیری بر قیمت چادر برزنتی دارد؟ 

چادر برزنتی در هر شکل و اندازه و در همه بازه های قیمتی وجود دارند. با دوستان و اعضای خانواده که در مورد تجربیات خود اردو می زنند صحبت کنید. به فروشگاه تجهیزات کمپینگ بروید و به چادرهای آنها نگاه کنید. در مورد شرایط مناسب شما با کارکنان فروشگاه مشورت کنید.
فاکتورهای زیادی در قیمت چادر برزنتی از جمله ظرفیت، وزن و دوام تأثیرگذار است. قبل از تصمیم گیری، به این فکر کنید که معمولاً با چند نفر به اردو می روید، اگر می خواهید با ماشین به اردوگاه بروید یا پیاده روی کنید یا اگر با بچه ها اردو می زنید. کودکان و بزرگسالان به طور یکسان دوست دارند در داخل چادر بایستند پس باید ابعاد چادر را متناسب با قد و تعداد افراد استفاده کننده از چادر مقایسه کنید.
قبل از رفتن، چادر زدن خود را در حیاط پشتی - یا حتی در اتاق نشیمن خود باز و بسته کنید. نه تنها یاد خواهید گرفت که چادر خود را چگونه نصب کنید، بلکه برای سفر آینده نیز چود خود را آماده خواهید کرد.

توجه داشته باشید چادر برزنتی در کیفیت های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود، معمولا چادرهای ۴ فصل نسبت به دیگر چادرها گران هستند. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه دنیای چادر به لیست قیمت چادر برزنتی دسترسی داشته باشید. 

راهنمای خرید چادر برزنتی مقاوم و با کیفیت 

دنیای چادر بزرگترین تولید کننده و برترین نمایندگی فروش چادر برزنتی با قیمت ارزان در کشور است. برای خرید چادر ضد آب می توانید به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید.
چادر برزنتی با استفاده از مواد درجه یک طراحی شده اند که باعث مقاومت بیشتر در برابر آب، مقاومت و استحکام بیشتر در برابر پارگی و ... می شوند. همچنین توجه به این نکته ضروری است که این نوع چادر سازگار با محیط زیست هستند و برای استفاده گسترده در بسیاری از بخش های صنعتی در سراسر جهان توصیه می شود.

چادر برزنتی ارزان قیمت دو لایه، در رنگ بندی های مختلف - لایه‌ی خارجی این روکش، مقاوم ، ضد آب و ضد آفتاب است شما می توانید با کمترین هزینه این محصولات را از فروشگاه دنیای چادر با ضمانت معتبر خریداری کنید.

تنوع چادرهای برزنتی دنیای چادر به اندازه ای زیاد است که شما با مراجعه به این مرکز خواهید توانست چادر مناسب با سلیقه و نیاز خود را با قیمت ارزان خریداری کنید و از مسافرت خود در خارج از خانه لذت ببرید. 

قیمت چادر برزنتی | برآورد دقیق قیمت چادر برزنتی در...
قیمت برزنت کامیون | بازار فروش ویژه چادرهای برزنتی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 30 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat