دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

دوخت چادر برزنتی | مناسب ترین دوخت چادر برزنتی کدام است؟

monasebtarin-dokht-chador-berezenti-1

کیفیت چادر وابسته به دوخت چادر برزنتی مناسب و بادوام است. اگر این امر به درستی صورت نگیرد ممکن است آب از لای درزهای موجود وارد فضای داخلی چادر شود و به ساکنین خسارت بزند. و یا اینکه موقع استفاده با برخورد باد شدید و یا هنگام کشش دوخت چادر مقاومت خود را از دست بدهد و پارچه برزنتی از محل دوخت دچار پارگی شود. پس توجه به مناسب بودن دوخت چادر برزنتی کمک زیادی به بالا بردن کیفیت این محصول می کند. مناسب ترین نوع دوخت چادر، دوختی است که به صورت زیگزاگ و با استفاده از نخ با کیفیت صورت گرفته باشد. 

مناسب ترین دوخت چادر برزنتی کدام است؟ 

 بعد از جنس چادر برزنتی، نوع دوخت دومین عامل مهم و نیز حساس در چادرهای برزنتی است. دوخت مناسب باعث می شود تا موقع بارش آب و موقع وزش باد داخل چادر نشود و عمر چادر افزایش پیدا کند. علاوه بر این دوخت مناسب باعث می شود به پارچه برزنتی چادر آسیبی وارد نشود و پارچه با استحکام بیشتر در چهارچوب چادر باقی بماند.

معمولا برای چادر مسافرتی از حرفه ای ترین خیاط ها استفاده می کنند. اگر علاقه مند به خرید این نوع محصولات هستید بهتر است، به مراکز فروش مراجعه کنید تا با قیمت ارزان تری خرید کنید. به غیر از این می توانید به صورت اینترنتی به وب سایت های عرضه کننده مراجعه کنید تا ضمن دریافت تخفیفات ویژه از سایر خدمات ارائه شده نیز بهره مند شوید.
دوخت مناسب بر قیمت چادر برزنتی نیز تاثیراتی می گذارد. برای دوخت چادر برزنتی نیاز به افراد ماهر و خیاط حرفه ای است که از تجربه بالایی برخوردار باشند. معمولا بیشتر چادر دوزی ها افراد حرفه ای را برای این کار استخدام می کنند.
البته با گذشت زمان و با ورود فناوری به این حوزه، ماشین آلات بسیار پیشرفته کار دوخت چادر را نیز انجام می دهند و با کیفیت بسیار خوب این کار را در کمترین زمان برای به پایان می رسانند، استفاده از فناوری های جدید در دوخت چادر برزنتی خطاهای انسانی را به حد زیادی کاهش می دهد و مقاومت چادر را بیشتر می کند.

بهترین مکان خرید چادر برزنتی 

به این نکته توجه کنید که مکان خرید چادری برزنتی فرقی نمی کند کجا باشد، مهم کیفیت خوب و قیمت مناسب است. فروشگاه دنیای چادر همگی این ویژگی ها را دارا می باشد و توانسته در طول بیش از یک دهه فعالیت خود در این حوزه این را ثابت کند. شما در فروشگاه دنیای چادر به تمامی طرح ها، رنگ ها و مدل های چادر برزنتی دسترسی دارید و می توانید خرید خود را با هزینه بسیار کمک نسبت به سایر فروشگاه انجام دهید.
چادرهای تولید شده در این شرکت از دوخت خوب و استانداری بهره می برند، معمولا پروسه دوخت در این مجموعه توسط ماهرترین افراد انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که هیچ ایرادی در آن وجود ندارد.

برای دریافت تخفیفات ویژه هنگام خرید چادر برزنتی، پیشنهاد می کنم به کارشناسان دنیای چادر تماس بگیرید، این مرکز برای خرید های عمده تخفیفات خوبی برای مشتریان ارائه می دهد. 

قیمت چادر برزنتی اسکلتی | مرجع فروش چادرهای برزنتی...
دوخت چادر برزنتی | تاثیر گذارترین عامل بر کیفیت چا...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat