دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر ترانزیتی | انواع روکش ضد آب و مقاوم برای چادر ترانزیتی

anvae-rokesh-zed-ab-moghavem-chador-teranziti

چادر ترانزیتی از ابزارهای همه کاره است که برای پوشاندن انواع اشیا و اقلام از جمله کالاهای حمل و نقل، ماشین آلات حمل و نقل و انواع دیگر بار برای حمل بار استفاده می شود. آنها برای بسیاری از برنامه های کاربردی خانگی و صنعتی، از جمله حمل و نقل / حمل بارهای کامیون، ایجاد پوشش برای وسایل نقلیه و ماشین آلات و همچنین محافظت از مصالح ساختمانی در برابر آسیب استفاده می شوند. این روکش های ضد آب ترانزیتی به طیف وسیعی از اشکال، اندازه ها و مواد ارائه می شوند که هر یک از آنها کیفیت و خواص منحصر به فردی را ارائه می دهند تا سطح محافظ مناسبی را برای مواردی که تحت پوشش قرار می دهند، فراهم کند. 

متداول ترین نوع چادر ترانزیتی 

 چادرهای ترانزیتی پلی استر و پلی اتیلن از جمله متداول ترین نوع روکش ها در بازار هستند که مصرف کنندگان زیادی تمایل به استفاده از آنها دارند. علاوه بر این چادرهای بوم، چادرهای کمپرسی، چادرهای پی وی سی سبک و چادرهای وینیل سنگین و نیز چادرهای نانویی کاملا ضد آب و مقاوم نیز وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. البته باید بدانید که انتخاب نوع چادر ترانزیتی به مواردی که می پوشانید، اینکه چرا باید پوشانده شوند و مدت زمان لازم برای پوشاندن آن بستگی دارد.

بعضی از صنایع استفاده از چادر ترانزیتی را برای حفظ ایمنی مجاز می دانند. چادرهای سنگین وینیل معمولاً برای این نوع کاربردها استفاده می شوند. به عنوان مثال باربری طولانی مدت اغلب برای محافظت از بار نیاز به استفاده از برزنت های سنگین دارد. تخت خواب های مسطح به همین دلیل به خصوص به هنگام مواجهه با شرایط سخت بیرونی به چادر مقاومت صنعتی نیاز دارند. بارهای کامیون باید پوشانده شوند تا بار کامیون در برابر عناصر محیطی مانند نور شدید آفتاب، باد، باران، برف و ... که می توانند به محموله ها صدمه وارد کنند محافظت شود.
به همین دلیل انتخاب چادر ترانزیتی مناسب برای جلوگیری از آسیب دیدن بار کامیون ها در مسافت های طولانی بسیار مهم است. از چادرهای ترانزیتی همچنین برای اطمینان از ایمن بودن بارها و همپوشانی آنها هنگام عبور در آزادراه ها استفاده می شو ، زیرا اگر چادر ها و تنظیمات ایمنی بار برطرف نشوند، بسته های کوچک به راحتی می توانند به گلوله های پرسرعت تبدیل شوند و از کامیون به بیرون پرتاب شوند. به دلیل خطرات ایمنی، کامیون های دارای بار شل، ناامن و بدون پوشش مجاز به عبور از بزرگراه های کشور نیستند.

مناسب ترین چادر ترانزیتی برای کامیون ها 

چادرهای ترانزیتی سنگین و مقاوم از نظر ایمنی منحصر به فرد هستند که غالباً از مواد بافته شده ضد آب ساخته می شوند. چنین چادرهایی باعث ایجاد شکستگی باد، سایه، حریم خصوصی و کنترل بیش از حد دما و حتی جلوگیری از پرتاب شدن بار کامیون به جاده می شوند.

اگر به دنبال چادر ترانزیتی مناسب می گردید که نیاز به محافظت در برابر نور خورشید، بادهای شدید و دمای سخت را برای شما فراهم کند، چادرهای ترانزیتی سنگین مناسب ترین گزینه است.
قیمت عمده برزنت سقفی | فروشنده بهترین پارچه برزنتی...
چادر ترانزیتی کرج | چادر ترانزیتی چه کاربردی در صن...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat