دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر ترانزیتی کرج | چادر ترانزیتی چه کاربردی در صنعت دارد؟

chador-teranziti-che-karbordi-darad

در ابتدایی ترین سطح، چادر ترانزیتی برای مقاومت در برابر هوای شدید، تحمل بادهای شدید و بارهای سنگین برف، طراحی شده است. یک چادر ترانزیتی با کیفیت برای محافظت از بار کامیون ها و لوازم با ارزش ساخته شده و معمولا در سراسر دنیا از این محصول به وفور استفاده می شود. تصمیم گیری در مورد نوع چادرهای ترانزیتی به شما و نوع استفاده شما و نیز محیط و شرایطی دارد که قرار است در آن از چادر های ترانزیتی را استفاده کنید بستگی دارد. بیایید نگاهی دقیق تر به تفاوت های آنها بیندازیم، پس در ادامه با ما همراه باشید. 

چادر ترانزیتی چه کاربردی در صنعت دارد؟ 

برزنت ها به عنوان مواد پیشرو در تولید چادر ترانزیتی برای صنعت حمل و نقل، بیش از ۳۰ سال است که مورد استفاده قرار می گیرند. آنها به صورت رول در کارخانه تولید و در کارگاه های مجهز تبدیل به روکش های ضد آب تریلی می شوند.
معمولا اکثر چادرهای ترانزیتی با بالاترین کیفیت موجود در بازار از مواد پلی استر و پلی اتیلن ساخته می شوند. این نوع از چادرها ثابت کرده اند که در در برابر عناصر محیطی بسیار مقاوم تر از سایر چادرهای رایج در بازار است. چنین چادرهایی عملکردی استثنایی در برابر باد و اشعه U.V دارند.
تمامی چادرهای ترانزیتی توسط یک لایه اضافی از مواد مقام محافظ پوشش داده می شوند تا در برابر سایش تراشه های تیز محافظت شوند. این نوع از چادرها در برابر پارگی بسیار مقاوم هستند و به شما کمک می کنند تا به خوبی از محصولات خود در طول سفر محافظت کنید.

برای خرید چادر ترانزیتی مقاوم و نیز با کیفیت می توانید به مراکز فروش مراجعه کنید تا این محصول را با قیمت ارزان خریداری کنید، شما می توانید این کار را به صورت اینترنتی نیز انجام تا در زمان و هزینه صرفه جویی کنید. 

معتبرترین مراکز خرید چادر ترانزیتی قیمت 

دنیای چادر، معتبر ترین، ارزان ترین و نیز سریع ترین فروشگاه عرضه کنند انواع چادر ترانزیتی با بیش از یک دهه فعالیت و کسب تجربه فراوان در این زمینه توانسته محصولات با کیفیت، مقاوم و نیز مقرون به صرفه ای را تولید کند. وقتی صحبت از کیفیت و نیز دوام می شود، هیچ تولید کننده ای به اندازه شرکت دنیای چادر به کیفیت و دوام چادر ترانزیتی خود توجه نمی کند.

با انواع محصولات عرضه شده در فروشگاه دنیای چادر، اعم از چادر ترانزیتی، چادر کانتینری، چادر ماشین، پارچه کانتینری، مشمع کانتینری و روکش کانتینری در شدیدترین شرایط آب و هوایی، خواهید توانست از محصولات و کالاهای خود کاملاً محافظت کنید، بهترین محافظی که می توانید برای لوازم و کالاهای خود داشته باشید! قطعا محصولات استفاده از چادر ترانزیتی دنیای چادر می باشد.

شما می توانید برای خرید اینترنتی محصولات ترانزیتی به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید تا این محصول را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنید. البته برای دریافت چادر ترانزیتی متناسب با وسیله نقلیه خود بایستی ابعاد و اندازه آن را بدانید و آن را در اختیار کارشناسان دنیای چادر قرار دهید. 

چادر ترانزیتی | انواع روکش ضد آب و مقاوم برای چادر...
پارچه برزنتی ترانزیتی ارزان | بازار فروش آنلاین بر...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat