دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه کانتینری کرج| هدف از انتخاب و خرید پارچه کانتینری کرج چیست؟

hadaf-entekhab-kharid-parche-cantineri ف از انتخاب و خرید پارچه کانتینری

خرید پارچه کانتینری شرکت دنیای چادر از میان سایر برندهای معروف، یک امتیاز بسیار مهم برای شما و فعالیت شما است، برای اینکه پارچه های کانتینری تولید شده در کارخانه دنیای چادر از قیمت و کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. علاوه بر این با خرید آنها صد در صد بهره وری کارتان در کوتاه ترین زمان ممکن افزایش می یابد. البته مهمترین مزیت محصولات این شرکت ضد آب بودن و ضد نور بودن آنها است که شما را قادر می سازد در در مکانی و در هر شرایطی از این روکش ها استفاده کنید. مهمترین و اصلی ترین هدف استفاده از پارچه های کانتینری پوشش مناسب بار وسایل نقلیه باری است. با ما همراه باشید تا در ادامه نکات بسیار جالبی از این محصول را برای شما بازگو کنیم. 

انتخاب و خرید پارچه کانتینری کرج 

سرمایه گذاری و خرید پارچه کانتینری مناسب، مانند محصولات شرکت دنیای چادر می تواند هزینه های شما را به شدت کاهش دهد و در حفظ و محافظت از بار کامیون ها به شما کمک زیادی کند. شما هرگز نمی خواهید پارچه های کانتینری بی کیفیت را بر اساس قیمت پایین خریداری کنید. در عوض، تحقیق کنید که کدام شرکت ها بهترین پارچه را تولید و عرضه می کنند. پیشنهاد ما خرید محصولات دنیای چادر است، این شرکت مدل های مختلفی از پارچه های کانتینری با کیفیت را طراحی و تولید می کند، خریداران می توانند مدل های ضد آب، سنگین و سبک را از شرکت بزرگ و معروف دنیای چادر خریداری کنند.
پارچه کانتینری شرکت دنیای چادر از نظر کارایی، وزن ضخامت، ضد آب بودن و ویژگی های ایمنی بسیار خوب طراحی و تولید شده اند. و از نظر قیمت نیز بسیار ارزان و مقرون به صرفه هستند.

وقتی می خواهید نحوه خرید پارچه کانتینری را تعیین کنید، به یاد داشته باشید که از بسیاری جهات شبیه به خرید سایر محصولات صنعت منسوجات است. آزمایش عملکرد پارچه قبل از خرید هوشمندانه است زیرا به شما اطلاعاتی در مورد ضد آب بودن، ضخامت و مقاومت آن در برابر پارگی و کشش را می دهد. قبل از امضای هرگونه برگه، و بستن قرارداد برای خرید عمده این محصول بهتر است محصول مورد نظر را از نزدیک مشاهده و آن را به خوبی بررسی کنید. 

مراکز معتبر برای خرید پارچه کانتینری کرج 

مراکز متعددی در کرج و دیگر شهرها وجود دارد که اقدام به فروش پارچه کانتینری می کند، که از معروف ترین و معتبرترین آن می توان به شرکت دنیای چادر اشاره کرد. این شرکت تنوع گسترده ای از روکش های کانتینری را برای مشتریان خود با ارزان ترین قیمت ارائه می دهد.
با مراجعه به فروشگاه دنیای چادر می توانید از نزدیک با محصولات ارائه شده در این مرکز آشنا شوید و آنها به صورت حضوری بررسی کنید تا از کیفیت آنها مطمئن شوید. همچنین شما می توانید تخفیفات خوبی نیز برای خرید عمده از این مرکز دریافت کنید. اگر امکان مراجعه حضوری به این مرکز را ندارید بهتر است به وب سایت اینترنتی دنیای چادر مراجعه کنید تا بتوانید خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

قیمت چادر ترانزیتی نیسان | بهترین مرجع فروش چادرها...
پارچه کانتینری | میزان مقاومت پارچه کانتینری در بر...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat