دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه کانتینری | میزان مقاومت پارچه کانتینری در برابر باد و باران

moghavemat-parche-cantineri-barabare-bad-baran میزان مقاومت پارچه کانتینری در برابر باد و باران

روش های مختلفی برای مقاوم کردن پارچه کانتینری در برابر باد و باران وجود دارد، به عنوان مثال پوشش های سطحی می توانند مقاومت پارگی و ضد آب بودن و مقاومت کمانش پارچه را تحت تأثیر قرار دهند. برای تجهیز پارچه های کانتینری با کیفیت محافظ، معمولاً از پوشش ها، لمینت ها و پوشش های رویی استفاده می شود. پوشش ها مایعاتی هستند که وقتی روی پارچه های بافته شده که پایه الیافی است قرار می گیرند، آنها را ضئ آب و ضد باد می کنند. 

میزان مقاومت پارچه کانتینری در برابر باد و باران 

در حال حاضر تولید کنندگان از مواد مختلفی برای پوشش پارچه کانتینری استفاده می کنند.امروزه، متداول ترین پوشش ها عبارتند از:
 پلی وینیل کلراید (PVC)
 پلی تترا فلورو اتیلن (PTFE)
 سیلیکون
مایع روکش PVC حاوی مواد شیمیایی است تا خصوصیات مطلوبی را در مورد رنگ، مقاومت در برابر آب، مقاومت در برابر کپک و بازدارندگی شعله بدست آورد. این نوع پوشش مزیت های بسیار زیادی دارد و برای همین افراد یادی در سراسر جهان علاقه مند به آنها هستند.
پارچه کانتینری روکش شده از چند جز مختلف تشکیل شده است که هر یک از این اجزا ویژگی ها و عملکرد مختلفی دارد. به عنوان مثال استفاده از این روکش ها باعث افزایش مقاومت کششی، مقاومت پارگی، چسبندگی، مقاومت در برابر شعله، به ویژه مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش و هوا می شود.
در میان ویژگی های گفته شده استحکام پارگی پارچه کانتینری از همه مهمتر است. زیرا اگر پارچه ای پاره شود، به طور کلی دیگر آن پارچه به درد نمی خورد. این امر زمانی اتفاق می افتد که غلظت تنش موضعی یا آسیب محلی منجر به خرابی یک نخ شود، که باعث افزایش تنش در نخ های باقی مانده می شود.

توانایی یک ماده در برابر پارگی ممکن است برای یکپارچگی سازه ساختمان حیاتی باشد. این امر به ویژه در سازه ای با پشتیبانی هوا که از دست دادن فشار هوا در داخل ساختمان می تواند منجر به خرابی فاجعه بار شود، می تواند صادق باشد. اندازه گیری قدرت پارگی این روزها اهمیت زیادی پیدا می کند زیرا به طور مستقیم در ارزیابی کارایی پارچه مورد استفاده نقش دارد. 

مرکز تولید و عرضه پارچه کانتینری 

فروشگاه دنیای چادر از معتبرترین و محبوب ترین مراکز فروش آنلاین، پارچه کانتینری و لوازم برزنتی پرکاربرد در کشور است که با بیش از یک دهه تجربه در این زمینه توانسته تاکنون به موفقیت های بسیار خوبی در این زمینه دست پیدا کند. بسیاری از کاربران اینترنتی فروشگاه دنیای چادر را با محصولات برزنتی ضد آب، و همچنین لوازم کمپینگ می شناسند.

شما در این مرکز به تنوع زیادی از محصولات برزنتی دسترسی دارید و می توانید متناسب با بودجه و نیاز خود بهترین پارچه کانتینری را خریداری کنید. از نظر قیمت تمامی محصولات این مرکز زیر قیمت بازار به فروش می رسد. برای خرید فقط کافیست به وب سایت دنیای چادر و یا به فروشگاه این مجموعه در تهران مراجعه کنید. 

پارچه کانتینری کرج| هدف از انتخاب و خرید پارچه کان...
قیمت چادر گروهی و عشایری | سفارش خرید بهترین چادر ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 30 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat