دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه لمینت

parche_laminet.jpg

پارچه لمینت از محصولات با ارزش و مهم در بازار صنایع نساجی به شمار می رود که کاربرد زیادی در تولید انواع چادر و کیسه ها دارد. به همین دلیل مراکز متعددی در کشورمان اقدام به فروش پارچه لمینت می کنند تا این محصول را با بالاترین کیفیت به دست مصرف کننده برساند.

شرکت ها و کارخانجات ایرانی با بیش از نیم قرن سابقه در عرصه تولید و فروش پارچه لمینت توانسته اند تا حدودی نیاز های مشتریان و بازار داخلی را در این زمینه تامین کنند. شرکت ها و کارخانجات ایرانی با در نظر گرفتن سیاست های اقتصادی توانسته اند به پیشرفت چشمگیری در بازار داخلی دست پیدا کنند و انواع پارچه لمینت را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تولید کنند.
شرکت های تولید کننده پارچه لمینت در کشورمان با داشتن نیروی کار مجرب و کارآزموده و با داشتن دستگاه های پیشرفته و به روز در سال های اخیر توانسته اند رضایت مشتریان خود را در زمینه فروش پارچه لمینت جلب نماید، آنها با ارائه انواع خدمات به مشتریان خود مانند؛ فروش با نازلترین قیمت و ارائه ضمانت نامه برای خرید های عمده توانسته اند بازار داخلی را مال خود کنند.
مراکز فروش پارچه لمینت در کشورمان کم نیست و در بیشتر شهرهای بزرگ و کوچک مشغول به کار هستند. مراکز فروش پارچه لمینت در شهرهای تهران، همدان، ملایر، تبریز، اصفهان از معروفیت خاصی و اکثر تولیدات خود را به صورت عمده به فروش می رساند.
بیشترین خریداران این نوع پارچه در کشور مراکز دولتی و شرکت های تولید کننده و بسته بندی هستند. امروزه به دلیل کاربرد بالای پارچه های لمینت، بازار خرید و فروش پارچه لمینت بسیار داغ است. بزرگترین گروه تولیدی و فروش این نوع پارچه در کشور همانطور که اشاره شد مربوط به شهرهای بزرگ مانند تهران و اصفهان است.

مناسب ترین قیمت پارچه لمینت
با توجه به حجم استفاده از پارچه لمینت در کشور، نمایندگی های زیادی اقدام به واردات و فروش پارچه لمینت می کنند تا نیاز بازار را به این محصول کارآمد فراهم نمایند. نمایندگی فروش این محصول را می توان به راحتی در سطح شهرها یافت، به خاطر سود زیادی که در واردات این محصول به کشور وجود دارد تجار زیادی هستند که به فروش پارچه لمینت مشغول هستند.
نمایندگی ها از مهمترین و مناسب ترین مراکز برای فروش پارچه لمینت ارزان در کشور به شمار می روند، نمایندگی پارچه لمینت، انواع پارچه های لمینتی اصل را به شما عزیزان با بهترین قیمت و خدمات پس از فروش آن ارائه می دهد. از مزایای خرید پارچه لمینت از نمایندگی این است که امکان خرید اقساطی در صورت خرید عمده را برای خریداران فراهم می کند.
برای خرید پارچه لمینت با مناسب ترین قیمت توصیه می کنیم از فروشگاه های اینترنتی موجود در این زمینه استفاده نمایید. امروزه پارچه لمینت از بدیهی‌ترین نیاز برای بسیاری از مراکز تلقی می‌شود، برای همین فروشگاه های اینترنتی زیادی اقدام به عرضه و فروش پارچه لمینت ارزان و با کیفیت در فضای وب کردند تا نیاز خریداران را به این محصول به راحتی فراهم سازند.
با پیشرفت صنعت آی تی در چند سال اخیر، بیشتر خرید و فروش پارچه لمینت به صورت اینترنتی و از فروشگاه هایی است که محصولات خود را به صورت آنلاین ارائه می کنند. برای خرید و فروش پارچه لمینت به صورت اینترنتی می توانید به فروشگاه های عرضه انواع پارچه در فضای وب مراجعه کنید و با کمترین هزینه این محصول را خرید نمایید.

خرید پارچه لمینت از تولید کننده پارچه لمینت
همانطوری که اطلاع دارید فروش پارچه لمینت همواره از سود خوبی بهره مند بوده، این نوع محصول از مرغوب ترین پارچه های موجود در بازار پارچه به شمار می روند که برای مصارف گوناگونی مانند:
• بسته بندی
• پارچه های محافظ
• یکبار مصرف پزشکی
• پوشش سقف، ساختمان و سایبان و غیره
• کشاورزی
• ضد آب کردن
مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به مطالب بیان شده روش مختلفی برای خرید پارچه لمینت از تولید کننده وجود دارد مانند خرید به صورت اینترنتی، خرید حضوری که هر کدام برای خود مزیت و معایبی دارند که بهترین روش برای خرید و فروش پارچه لمینت استفاده از فضای اینترنت است.
فروش پارچه لمینت در سال های اخیر با پیشرفت چشمگیری مواجه بوده است، این بدان دلیل است که این محصول از ویژگی های مهمی همچون:
• مقاوم در برابر رطوبت و اشعه UV
• در برابر حشرات مقاوم بوده
• مقاوم در برابر مواد شیمیایی
• مقاومت بالا
• ضد آب
• طول عمر بالا و افزایش مقاومت
برخوردار است.

برزنت نسوز
پارچه برزنت شمعی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat