دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

سقف متحرک پارچه ای

saqf-moteharek-parche.jpg سقف متحرک پارچه ای
به طور کلی، یکی از مدل های شیک و در عین حال مدرن سقف های متحرک، به سقف متحرک پارچه ای اختصاص پیدا می کند. در حال حاضر سقف های متحرک به علت کارایی بالا و عملکرد مطلوب، مورد استفاده گسترده ای قرار می گیرند. سقف متحرک پارچه ای از یک سو به علت سازگاری با هر تنوع آب و هوایی و از سوی دیگر، به دلیل زیبایی و جذابیت بصری قابل توجه، نظر بسیاری از مصرف کنندگان را به خود معطوف ساخته است. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که سقف پارچه ای در ردیف سازه های پارچه ای جدید و پر کاربرد قرار دارد. همچنین به علت سبک بودن وزن پارچه استفاده شده در این نوع سقف، به پروفیل های سنگین و بزرگ نیازی پیدا نمی شود.
لازم به ذکر است که سقف متحرک پارچه ای به عنوان یک سازه پیش ساخته، در زمان اجرا و پیاده سازی پروژه ها صرفه جویی قابل توجهی اعمال می نماید. علاوه بر این، استفاده از سقف های متحرک پارچه ای برای پوشش فضای باز استخرها، هتل ها، کافی شاپ ها و رستوران ها، راهکار مفید و کاربردی محسوب می شود. ناگفته نماند که مقرون به صرفه بودن، به ویژه از نقطه نظر اقتصادی از نقاط عطف سقف های متحرک پارچه ای تلقی می گردد.

ویژگی های برجسته سقف متحرک پارچه ای
شایان ذکر است که در ساختار سقف متحرک پارچه ای، از متریال مختلفی مانند پارچه استفاده به عمل می آید. از سوی دیگر، پارچه به علت سبک بودن، انعطاف پذیری مناسب و ضخامت کم، قابلیت باز و بسته شدن با نیروی محرکه بسیار پایین را برای کاربران امکان پذیر می سازد. همچنین در بافت پارچه های بکار رفته در این نوع سقف متحرک، از الیاف پلی استر استفاده می گردد. چراکه این نوع الیاف علاوه بر طول عمر بالا، از مقاومت مناسبی در شرایط جوی مختلف برخوردار می باشد.
از طرف دیگر، ضد اشتعال بودن، آنتی باکتریال و مقاومت بالا در برابر سرما و گرما، از دیگر ویژگی های مهم و حائز اهمیت سقف متحرک پارچه ای به شمار می آید. لازم به ذکر است که سقف های پارچه ای یا سقف چادری به علت برخورداری از انعطاف پذیری بالا، قابلیت ایجاد سقف پارچه ای جمع شونده را به راحتی میسر می سازند. این نمونه از سقف های متحرک به عنوان نوعی از سازه های کششی از ماندگاری و دوام بسیار بالا، به انضمام امکان پوشش دهی فضای بزرگ و طراحی منحصر به فرد و بهینه بهره می برند. همچنین به منظور کاهش هزینه ها، استفاده از سقف متحرک پارچه ای کمک شایانی می نماید.

اهمیت استفاده از سقف پارچه ای جمع شونده
سقف پارچه ای جمع شونده، یکی از بهترین گزینه ها برای تبدیل یک فضای باز به یک محیط سرپوشیده محسوب می شود. استفاده از پارچه های مقاوم PVC و ضد آفتاب در ساختار این نوع سقف متحرک، در دوام و طول عمر بالا و مفید آن تاثیر بسزایی برجای می گذارد. ضمناً سقف های پارچه ای جمع شونده به علت برقی بودن، به راحتی باز، بسته و جابجا می شوند. همچنین به منظور افزایش طول عمر و زیبایی و جذابیت بصری سقف های پارچه ای جمع شونده، در بافت آن از پروفیل های آلومینیومی استفاده شده است. ناگفته نماند که با توجه به پایداری و مقاومت باطنی سقف متحرک پارچه ای در برابر گرما و سرما، امکان استفاده از آن در تمامی اقلیم ها وجود دارد.
ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که یراق آلات حرکتی، موتور، پوسته سقف متحرک و سازه تمام آلومینیوم، از اجزای اصلی سقف متحرک پارچه ای به حساب می آیند. فرآیند حرکت و باز و بسته شدن سقف های پارچه ای بر روی ریل صورت می گیرد. بر این اساس، سقف های متحرک پارچه ای در دو نوع اتوماتیک و دستی موجود می باشند. سقف های اتوماتیک، با استفاده از یک موتور و یک ریموت کنترل، فرآیند باز و بسته شدن را انجام می دهند. همچنین قیمت سقف متحرک پارچه ای متناسب با نوع و طرح آن متفاوت و مختلف می باشد.

موارد کاربرد سقف متحرک پارچه ای

به طور کلی، سقف متحرک پارچه ای به علت انعطاف پذیری و کارایی بالا، قابلیت استفاده در بسیاری از مکان ها را دارد. از این نوع سقف می توان به عنوان سایه بان و نوعی محافظ در برابر باران، باد و نور خورشید استفاده به عمل آورد. استفاده در روف گاردن و تراس، گلخانه، استادیوم، کافی شاپ ها، رستوران ها و استخرها، از دیگر موارد کاربرد سقف متحرک پارچه ای قلمداد می گردد. 

پارچه برزنت شمعی
برزنت کانتینری
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat