دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر برزنتی| بازار خرید ارزان قیمت چادر برزنتی در کرج

bazar-kharid-chador-berezenti-karaj-1

بهتر است دیگر ناامیدی را کنار بگذاری، زیرا فروشگاه دنیای چادر در کنار شما بوده و با ارائه بهترین چادر برزنتی ضد آب و نسوز، می تواند به شما کمک کند تا خود و محصولات با ارزش خود را در برابر عناصری مانند، آب، رطوبت، نور خورشید، کپک به خوبی محافظت کنید. به طور خلاصه، این مجموعه بزرگ و معتبر با ارائه ترکیبی کامل از محصولات برزنتی در کرج در کنار شما است، تا شما در هر کجای کشور در امان باشید. 

بازار خرید ارزان قیمت چادر برزنتی در کرج 

شما می توانید به صورت رایگان در زمینه چادر برزنتی از شرکت دنیای چادر مشاوره دریافت کنید، کارشناسان ما با تجربه چندین ساله و با مهارت لازم در هر ساعتی از شبانه روز آماده اند تا به مشکلات فراوان شما در زمینه خرید و فروش چادرهای برزنتی پاسخ دهند .
ما معتقدیم که آنچه ما را متفاوت تر و قویتر از سایر شرکت ها می کند. ایجاد یک سازمان متنوع تر، فراگیرتر و عادلانه بین ما و مشتریان است. ما یکدیگر را توانمند می کنیم تا دیدگاه ها و تجربیات منحصر به فردی را در کار خود داشته باشیم و به طور مداوم به دنبال روش های جدید برای تولید چادر برزنتی هستیم.
ما در دنیای چادر سعی می کنیم از آخرین تجهیزات به روز در کارخانه خود استفاده کنیم تا محصولی با کیفیت ، مقاوم و کاملا ضد آب تولید کنیم. محصولات تولید شده در دنیای چادر با استانداردهای روز دنیا مطابقت می کنند و قیمت بسیار ارزانی نسبت به سایر برزنت های موجود در بازار دارند.
ما به کاربران و مشتریان خود کمک می کنیم تا در زمینه خرید چادر برزنتی بتوانند با کیفیت ترین و ارزان ترین چادر را برای خود در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه کنند. ما این کار را به روش های مختلفی انجام می دهیم - از فروشگاه اینترنتی، فروشگاه موجود در کرج و تهران. با استفاده از این منابع، ما در تلاشیم تا شما بتوانید بهترین خرید را از ما داشته باشید.

مهمترین کاربرد چادر برزنتی چیست؟ 

چادر برزنتی به دلیل مقاومت و عملکرد بسیار خوبی که دارد در سراسر دنیا، طرفداران زیادی به خود اختصاص داده است. چادرهای برزنتی را در هر صنعتی می توان دید از صنعت حمل و نق گرفته تا صنعت ساخت و ساز.

مهمترین کاربرد چادر برزنتی عبارت است از:
 به عنوان روکش لوازم برقی و صنعتی در داخل کارگاه و یا خارج از کارگاه
 به عنوان روکش سایبان در محیط های باز به خصوص بالکن
 به عنوان روکش محصولات دامی، کشاورزی و باغی
 به عنوان روکش استخر آب
 به عنوان روکش کامیون، تریلی، نیسان، وانت بار و ...
 به عنوان چادر مسافرتی و یا چادر کمپینگ
 به عنوان روکش خودروهای شخصی
 و ...
معمولا صنایع باربری از چادر برزنتی به عنوان روکش کامیون استفاده می کنند تا از آسیب های احتمالی بار خود در طول مسافرت جلوگیری کنند، همچنین در صنعت ساخت و ساز طراحان و سازندگان برای ایجاد سایه و نیز محافظت از فضاهای باز خانه استفاده می کنند.
برزنت چادر برزنتی| مهمترین ویژگی برزنت چادر برزنت...
پارچه برزنتی باکیفیت | مرکز پخش مستقیم بهترین برزن...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 28 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat