دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت انواع چادر برزنتی| بررسی قیمت انواع چادر برزنتی در بازار داخلی

barresi-gheymat-chador-berezent

انتخاب چادر برزنتی مناسب آنطور که به نظر می رسد آسان نیست. گزینه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد که یافتن گزینه مناسب را بسیار چالش برانگیز تر می کند. بهتر است ابتدا با انتخاب مواد برزنتی گزینه های خود را محدود کنید. دو مورد از محبوب ترین مواد مورد استفاده برای تولید چادرهای برزنتی، بوم و وینیل هستند. بوم یک ماده طبیعی است که ۱۰۰٪ از پنبه ساخته شده است، در حالی که وینیل یک پلاستیک مصنوعی است. قیمت هر کدام یک از آنها متفاوت است. کدام ماده مناسب برای نیازهای شماست؟ قبل از تصمیم گیری، نگاهی به این جوانب مثبت و منفی بیندازید که در ادامه ذکر خواهد شد. 

4 نکته مهم در جوانب مثبت و منفی هنگام خرید انواع چادر برزنتی 

۱- قیمت
قیمت یکی دیگر از عواملی است که باید هنگام انتخاب چادر برزنتی مورد توجه قرار گیرد. قیمت ها بسته به اندازه و کیفیت چادرها ممکن است متفاوت باشد، اما به طور کلی برزنت های وینیل از برزنت های بوم گران تر هستند. وینیل در واقع یکی از گرانترین مواد مورد استفاده برای تولید چادر است. با این حال، مهم است که در مورد قیمت مربوط به طول عمر مواد فکر کنید. بسیاری از مردم به دلیل دوام و مقاومت در برابر عناصر محیطی، مایل به پرداخت هزینه اضافی برای چادرهای برزنتی با کیفیت هستند.
۲- شکل ظاهری چادر برزنتی
بارزترین تفاوت بین چادرهای بوم و وینیل، شکل و ظاهر هر ماده است. بوم به عنوان ماده ای ناهموار و طبیعی شناخته می شود، بنابراین دارای بافتی درشت و ظاهری مات است. از طرف دیگر، سطح وینیل کمی براق است، بنابراین کمی درخشش دارد. وینیل بافتی شبیه لاستیک دارد و باعث می شود بسیار نرم تر از بوم باشد.
۳- ماندگاری
عامل مهم دیگری که هنگام انتخاب چادر برزنتی باید در نظر گرفت، دوام مواد است. بوم و پلی استر از مواد سنگین و بادوام هستند که برای مقاومت در برابر سایش و پارگی طراحی شده اند. با این حال، ماندگاری بوم نمی تواند با ماندگاری بی نظیر وینیل و یا پلی استر مقایسه شود. ماندگاری چادرهای وینیل بیشتر از سایر چادر ها است زیرا آسیب دیدن آنها دشوار است، بنابراین هنگام تصمیم گیری این نکته را بخاطر بسپارید.

۴- مقاومت در برابر عناصر محیطی
چادر برزنتی ممکن است در معرض تعدادی از عناصر محیطی از جمله گرما، آب و باد قرار گیرد. به همین دلیل، مهم است که بدانید در هنگام قرار گرفتن در معرض این عناصر چقدر مقاومت می کنند.

تمام چادرهای برزنتی معمولا ضد آب هستند. مواد بوم یا ونیل می توانند تا حدی از نفوذ آب جلوگیری کنند. کمی آب باران یا پاشیدن آب ممکن است به پارچه بوم آسیب نرساند، با این وجود اگر آب در بالای پارچه باقی بماند، در نهایت نفوذ می کند و آسیب می بیند. بنابراین بهتر است از چادرهایی مانند پلی استر، پلی اتیلن و یا پی وی سی استفاده کنید. 

خرید انواع چادر برزنتی ارزان قیمت 

برای خرید ارزان قیمت انواع چادر برزنتی می توانید از فروشگاه دنیای چادر دیدن کنید، تا بهترین نوع چادر را برای فعالیت خود انتخاب کنید. شما می توانید در این زمینه از تخصص و نیز مشاوره رایگان کارشناسان دنیای چادر استفاده کنید تا شما را راهنمایی کنند. 

قیمت رول برزنت | مرجع فروش ویژه انواع برزنت درجه ۱
قیمت چادر برزنتی بزرگ | مرکز توزیع چادرهای نظامی ا...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat